**NONIIN! Täällä on nyt osa jota monet on ehkä odottanutkin.. monet varmaa on huomannu etten ihan hirveesti julkase mitään kovinkaan "seksipitoista" sisältöä yksityiskohtaisella kuvailulla, joten antakaa armoa jos tämä ei niin kovin hyvä ole ::)
En yleensä laita mitään sisältövaroituksia alkuun mutta tästä sanottakoon että jos sinua ahdistaa tai kiusaannut helposti seksuaalisesta sisällöstä ja yksityiskohtainen kuvailu on liikaa TAI jos et muuten vaan tahdo lukea niin skippaa tämä luku suosiolla. Et menetä juonen kannalta mitään oleellista : )
Jos nyt kuitenkin päätät lukea niin toivottavasti tykkäät!**
Huulet mun kaulalla teki helvetin taidokasta työtä samalla kun jo niin tutuksi tulleet kädet liikkui kylkiä pitkin alhaalta ylös ja takaisin. Mä yritin aikani taistella sitä vastaan mutta luovuin lopulta kontrollista ja annoin tunteen viedä. Ja tässä oli lopputulos...
Mun kädet lojui Nikon niskassa kun se oli nelinkontin mun päällä. Se näykki aikansa mun ihoa kunnes löysi hyvän kohdan jota alkoi imeä. En mä voinut estää tyytyväisen henkäyksen karkaamista huuliltani. Sehän ei Nikoa kun innostanut.
"Koske mua" se murisi mun korvaan niin et kylmät väreet juoksi nanosekunnissa päästä varpaisiin ja samaa reittiä takaisin. Se ei ollut lainkaan niin mukava tunne miltä kuulosti...
Liu'utin käteni sen niskasta olkapäille ja siitä rinnalle. Mies henkäisi mun korvaan saaden uuden kylmien väreiden armeijan liikkeelle. Hitto se kävi kuumana...
Se nosti kasvonsa mun kaulalta ja hymyili viekkaasti. Viileät kädet sukelsi mun paidan sisään ja hymy sen huulilla leveni mun värähtäessä sen kosketuksen alla.
Mun huulet suorastaan huusi sen huulia omilleen enkä mä halunnut vastustella sen enempää. Ei se kuitenkaan pitkälle olis kantanut..
"Alempaa" se kuiskasi ja puri mua hellästi korvasta. Ennen kun mä ehdin tehdä yhtään mitään, se veti paidan pois mun päältä ja suorastaan söi mua silmillään. Myönnettäköön et se tuntui aika hemmetin kivalta..
Siirsin käteni sen vyötärölle ja annoin hetken tehdä tutkimusmatkaa siitä ylemmäs ja taas alemmas. Mua alkoi häiritä miehen päällä oleva paita, joten käytin oman käden oikeutta ja heitin sen lattialle omani seuraksi.
Jäin tuijottamaan sen paljasta ylävartaloa ihan kun en ennen olis nähnyt. Se näytti syötävän hyvältä...
Sen enempää ajattelematta kurottauduin suutelemaan sitä ja vedin samalla lähemmäs itseäni. Sen läheisyys oli jotain sellaista, mitä mä olin kaivannut tietämättäni ensikosketuksesta asti.
Se ujutti kielensä mun suuhun johon mä vastasin omallani. Liu'utin toisen käteni sen alavatsaa pitkin aina housujen sisään ja sain sen henkäisemään huuliani vasten.
Mä olin jo tyytyväinen itseeni. Nikon kanssa tuokin oli jo paljon. Sen oli tottunut olevan kylmän viileä ja tietyllä tapaa rauhallinen. Nyt se oli kaikkea muuta..
Sen kädet tarttui mun vyön solkeen ja alkoi näprätä sitä auki. Mä vedin käteni pois sen housuista ja tartuin sitä lanteilta. Sen silmistä leiskui puhdas himo, halu ja yksinkertainen tarve toisen kosketukseen.
Mä nostin lantiotani auttaakseni sen hommaa. Se heitti vyön muiden vaatteiden sekaan ja alkoi vetää multa farkkuja jalasta. Sen kosketus jätti joka kohtaan jälkeensä polttavan pisteen jonka kihelmöinti tuntui vielä viikon päästäkin.
Kun se vihdoin sai kyseisen vaatekappaleen mun päältä pois, mä vedin sen malttamattomana takaisin kiinni itseeni. Miks me edes yritettiin taistella vastaan..
YOU ARE READING
I need you by my side✅
FanfictionTämä stoori pitkälti käsittelee Joelin ja Aleksin epäselvää love storya :) Muitakin luvassa mutta pääasiassa A&J kaksikkoa :)