"Suostu nyt! Joel ihan selvästi haluaa" Joonas suostutteli.
Joel näytti siltä kun olis voinut minä hetkenä hyvänsä taiteilla nyrkillään Joonakselle mustan silmän. Siihen mäkin olisin lähtenyt mukaan. Ihan milloin tahansa. Varsinkin tällaisten ideoiden jälkeen.
"Fine. Suostutaan suostutaan" sanoin hartioitani kohautellen.
En olis muuten uskonut tuotakaan ikinä sanovani. Vieläks ehti juosta karkuun?
Ei kai se sitten niin paha voinut olla. Olis kai niitä huonompiakin vaihtoehtoja ollut kuin Joel. Esimerkiksi Joonas itse.
"Tuu sitte" Joel sanoi ja kurottautui vetämään mut ylös sohvalta.
Mä tartuin sen käteen ja kävin istumaan hajareisin miehen syliin. Se katsoi mua huvittuneena. Jep! Tää olikin ihan helvetin hauskaa. Mä luulin tän olevan haaste Joelille mut se näyttikin olevan sitä enemmän mulle.
"Aiaiaiaiiiii!!" Niko vihelteli sohvan nurkasta Joonas sylissään.
Ne taisi todella haluta nähdä tämän. Mä kiitin luojaani ettei mun tarvinnut itse olla näkemässä tätä.
Joel laski kätensä mun reisille ja vilkaisi mun sivusta Ollia vaativasti. Raukka oli laitettu taas ottamaan aikaa. Luotettavinhan se tässä tilanteessa oli. Joonashan olisi voinut vaikka ihan vahingossa unohtaa laittaa sen kellon päälle. Hupsista saatana...
"Ready?" Ollin ääni kuului mun takaa.
Joel huikkasi sille myöntävän vastauksen ja mä tyydyin nyökyttelemään päätäni. Mä tein mielessäni ristinmerkkejä ja toivoin tän olevan vain pahaa unta. Oliko mulla enää vaihtoehtoja? No.. turhaan tätä pitkitti.
Mielessäni mä laskin kolmeen ja kiedoin käteni Joelin niskaan. Se hymyili.
"Go!" Olli saatanan orjapiiskuri...
Mä maistoin valkoviinin huulillani. Hyi saatana. Tästä tulis mun elämäni pisimmät 30 sekuntia. Kellon raksutus kaikui mun korvissa kun Joelin huulet leikki mun omilla. Mihin me oltiinkaan suostuttu.
Viini alkoi maistua yhä pahemmin ja mä olin jo ihan täysin valmis oksentamaan. Miten hitossa Niko ja Joonas pystyi tähän? Ja vielä vapaaehtoisesti!
Miehen kädet lähti matkaamaan hitaasti mun reisiltä kohti vyötäröä. Mitä helvettiä sen päässä oikein liikkui?! Se vaikutti nauttivan meidän saamasta huomiosta. Mä taas en niinkään. En ainakaan tällä tavalla.
Parhaani mukaan mä yritin sivuuttaa sen tosiasian et juuri Joelin kädet oli kovaa vauhtia matkalla mun vyötärölle, samalla sen painautuessa kiinni muhun. Tämän olis pitänyt tapahtua vasta 3 vodkapullon jälkeen!
Hitto! Kuinka pitkä aika 30 sekuntia voi oikein olla? Asiaa olis toki ehkä auttanut se jos sitä ei olis ajatellut, mutta miten helvetissä sä et voinut olla ajattelamatta sitä kun Joel vitun Hokka tunki kieltään sun kurkusta alas!
"Aika. Toki saatte jatkaa vielä jos haluja riittää" Olli ilmoitti.
Joel irrottautui musta hymyillen. Sitä ei näyttänyt haittaavan ollenkaan. Ihme... otus.
"Menes nyt siitä" Se sanoi ilkikurisesti hymyillen.
Mä nousin enemmän kun mielelläni sen sylistä ja palasin takaisin paikalleni Ollin ja Nikon väliin. Tartuin viereisellä pöydällä olevaan tölkkiin ja vedin sisällön kerralla tyhjäksi. Olihan se maku nyt jollain huuhdottava!
"Ootteko nyt tyytyväisiä?" Joel tiedusteli käsiään levitellen.
Sillä jatkui näemmä operaatio viinipullon tyhjennys. Ei kaiketi osannut juoda enää mitään muuta. Tapansa kullakin. Mulle ei niin paljoa kukaan maksais että suostuisin pullollista moista kuravettä juomaan. Olinpa tosin ajatellut täysin samaa äsken tapahtuneesta tilanteesta mutta kappas keppanaa... Kuin olikaan päässyt käymään...
"Samaa vois kysyä teiltä" Niko totesi lievästi loukkaantuneena.
Milläköhän oikeudella se noin sanoi? Hän nyt oli ilmeisen heart broken kun ei saanut enää meidän seurassa tehdä tuttavuutta Joonaksen huulien kanssa. Katsotaan vain kuin pitkään tuokin lupaus kantoi.
"Älä itke yhtään, ite ehdotit" Joel vittuili.
Toisinaan mä ihmettelin miten helvetissä se ei vielä ollut saanut mustaa silmää kiitokseksi vittuilustaan. Se ei nimittäin olis ollut mikään huutava vääryys.
"Se oli Joonas!" Niko puolustautui.
"Älä sit mulle kiukuttele" Joel totesi nauraen.
Humalainen Joel osasi toisinaan olla ärsyttävä. Se riippui kylläkin sen humalan tasosta. Yleensä näin alkuvaiheessa se oli kaiken ärsyttävin. Se piti vain saada juomaan mahdollisimman nopeasti ja mahdollisimman paljon, että siitä tuli taas mukava.
"Sitä vaa vituttaa ku 30 sekkaa meni jo" Joonas puuttui keskusteluun kulmiaan kohotellen.
"Jotku kestää 30 sekkaa, jotku 3 tuntia" Joel heitti takaisin.
Kenellekään tuskin jäi epäselväksi miehen hienostunut viittaus. Jos asiaa nyt näin saattoi edes ilmaista. Joonas katsoi miestä niin murhaavasti et jos katse vois tappaa, Joel olis kuollut.
"That's it big boy!" Se huudahti ja loikkasi pois Nikon sylistä.
Mies lähti suuntaamaan määrätietoisesti kohti Joelia, joka vaikutti siltä et olis saattanut tikahtua nauruun hetkenä minä hyvänsä. Päästäispä sitten siitäkin...
"Tehkää tilaa. Nyt painitaan!" Se julisti ja repi Joelin väkisin ylös tuolistaan.
Tuo hyökkäsi itseään miltei päätä pidemmän miehen kimppuun ja yritti saada sitä liikkeelle. Jokseenkin epätoivoista... Yleensä se olin ollut minä joka miehen kanssa oli paininut ja yleensä myös voittanut joten kertoimet ei tainneet olla sen puolella.
Mä vilkaisin epäluuloisesti Nikoa. Se näytti kovinkin kiinnostuneelta käsillä olevaa tilannetta kohtaan.
Kova tömähdys sai mut irvistämään. Mä käänsin varovasti katseeni J&J kaksikkoon. Joonas makasi lattialla Joel päällään. Alunperinkään voittajasta ei ollut epäselvyyttä.
"Älä rupee mun kanssa yhtään" Joel sähisi allaan makaavan miehen korvaan ja näykkäsi leikkisästi miestä korvalehdestä. Joonasta vitutti. Eikä ihme..
"Ei saatana.. oonko mä ainut tän porukan hetero?" Olli kysyi seuraten meidän muiden tekemisiä sivusta vain päätään pyöritellen.
"Vitut ole" Joel tokaisi noustessaan ylös Porkon päältä.
Se tarjosi kättään lattialla makaavalle Joonakselle. Aiheuttaen ainakin mulle lievän hämmennyksen, mies tarttui siihen ja antoi tuon auttaa itsensä ylös.
***
En jaksa olla kovinkaan tyytyväinen tähän osaan, mutta menkööt tämän kerran :) Oneshottien puolella tulossa Olli kontenttia niille jotka sitä kaipasi ja miksei toki muillekin:)
STAI LEGGENDO
I need you by my side✅
FanfictionTämä stoori pitkälti käsittelee Joelin ja Aleksin epäselvää love storya :) Muitakin luvassa mutta pääasiassa A&J kaksikkoa :)