Ujutin käteni Aleksin mustan t-paidan alle ja tutkin sen kuumuutta hohkaavaa kehoa. Sen iho tuntui lähes polttavalta mun kosketuksen alla. Tai sitten se johtui vain mun oman ruumiinlämpöni äkillisestä vaihtelusta. Täysin mahdollista sekin.
Samaan aikaan Aleksin kädet liukui pitkin mun kylkiä mustan kankaan alla. Sen kosketus tuntui hyvälle... niin varovaiselta mut samaan aikaan päättäväiseltä.
Sen katse oli rauhallinen ja luottavainen. Juuri sitä mitä mä sen toivoinkin olevan. En mä voinut pitää tämän kaiken jälkeen itsestään selvänä sitä että se luotti muhun. En tietenkään..
Katsoin hetken sen sinisiin silmiin ja painoin huuleni hellästi sen omille. Mä en vieläkään saanut kiinni mikä se yksi maku oli... hyvältä se maistui, sen mä tiesin.
Sen vastaus oli varovainen ja tutkiva. Se ei halunnut hätiköidä. Kyllä mä sen ymmärsin. En mäkään sitä halunnut. Mikä kiire meillä muka oli?
Vedin hitaasti sen paitaa ylemmäs ja tunsin sen vetäytyvän suudelmasta. Se kohotti ylävartaloaan ja nosti kädet ylös. Mä vedin vaatekappaleen sen pään yli ja pudotin sängyn vierelle. Se saisi odottaa seuralaista vielä pitkään.
Painoin käteni uudelleen sen vyötärölle ja työnsin sen hellästi takaisin patjaa vasten. Sen kädet kiertyi mun ympärille ja veti mut päälleen. Siinä mä viihdyinkin.
Päästin nälkäiset huuleni sen kaulan kimppuun ja sain sen omilta karkailemaan tyytyväisiä henkäyksiä. Sen iho tuntui niin kertakaikkisen pehmeältä mun huulten alla. Miten mä olin ennen voinut edes olla sitä ilman? Ja sen huokaukset... ne oli kuin huume mun korville. Kuin kokaiini joka tappoi käyttäjänsä hitaasti ja kiduttavasti.
Sen kädet siirtyi mun housujen vyötärölle repiäkseen napin ja vetoketjun alas. Se katsoi mua varovasti toista kulmaansa kohottaen. Ole hyvä vain. Autoin sitä hieman riisumisprojektissa vieden loppuun sen duunin ja heittämällä housuni lattialle sen paidan seuraksi.
Istuin sen lantion päälle ja söin silmilläni sen kaunista yläkroppaa. Se oli pienikokoinen mutta lihaksikas.. ja niin jumalattoman seksikäs. Sen ilme oli tyytyväinen mun katseeni huomattuaan. Syystäkin..
Sen katseesta paistoi rauhallisuus ja seesteisyys. Kyllä mä itsekin tunsin et tässä oli nyt kyse jostain muustakin kuin pelkästä seksistä.
Voiko yksi katse tosiaan saada näkemään toisen täysin eri valossa?
"Mitä sä mietit?" Sen kysymys rikkoi mun pumpulisen ajatuskuplani. Mitähän mä mahdoin miettiä?
Sen silmät katsoi mua kysyvästi. Miten mä en koskaan ennen ollut sitä huomannut... joka päivä sen kanssa töitä tehneenä ja vielä sen ulkopuolellakin.
"Sitä kuin kaunis sä oot" vastasin.
Sen poskille nousi hento puna, joka sai sen näyttämään vielä suloisemmalta. Kauniit miehet oli petollisia. Niin mä joskus olin kuullut. Kai mä sitten olin kusessa mutta sehän ei mulle mitään uutta ollut. Sitä paitsi tässä kusessa mä olin oikeastaan aika mieluusti...
Se kietoi kätensä mun niskaan ja kurottautui suutelemaan mua. Eikö tässä ollut petollisuutta ihan tarpeeksi? Jos ei ollut, mä olin vain entistä kiinnostuneempi siitä mitä oli tulossa..
Hunaja! Mä vetäydyin sen suudelmasta tuon älynväläyksen seurauksena ja katsoin Aleksia hymyillen. Se katsoi mua kysyvästi päätään kallistaen. Se maku oli hunaja.. sitä mä en tiedä miksi mutta se se oli.
"Sä maistut hunajalta" selvensin.
Se vain hymyili. Tiesi asian varmasti itsekin tai sitten ei vaan jaksanut vaivata päätään sillä. Ehkä sitä saattoi kiinnostaa enemmän se miltä mä maistuin... Ja hyvä niin.
Ajattelu loppui kuin seinään sen huulien painautuessa takaisin mun omille.
Mä tunsin kehoni värähtävän sen käsien sukeltaessa mun paidan alle ja kirosin mielessäni. Ei mullakaan hyvin mennyt...
Vetäydyin jälleen siitä kauemmas ja katsoin sitä hetken. Tartuin sitten paitani helmaan ja vedin sen pois päältäni. Jonnekin muiden sekaan se hukkui.
Aleksin katse oli paljon puhuva. Sen huulet oli raollaan ja silmät tutki herkeämättä mun ylävartaloani. Purin leikkisästi alahuultani ja annoin miehen vain tuijottaa.
Sen kädet painautui mun rinnalle ja liukui siitä solisluita pitkin olkapäille ja kaulan kautta niskaan. Se kurottautui suutelemaan mua ja veti mut samalla itseään vasten.
Mun kädet lähti automaationa valumaan sen kyljiltä kohti lantiota ja siitä farkkujen vyötärölle.
Mä odotin hetken ja kun kielteistä elettä ei kuulunut, uskaltauduin avaamaan napin ja vetoketjun. Se nosti kutsuvasti lantiotaan ja mä hymyilin vasten sen huulia.
Vedin sen housuja alemmas ja lopulta se potki ne itse pois jaloistaan. Se tarrasi samantien kiinni mun boxereihin ja katsoi mua kuin lupaa pyytäen. Hymyilin ja annoin sen tehdä kuten halusi. Ei sillä ettenkö mä sitten itse olisi.
Tiesin sen odottavan multa samaa, joten en mä sitä sen kauempaa viitsinyt kiusata. Loputkin vaatteet oli päätyneet yhä kasvaneen kasan jatkoksi lattialle.
Mä painauduin tiukemmin sitä vasten sen vetäessä mut jalkojensa väliin.
"Ethän oo raju?" Se kuiskasi mun korvaan ja kietoi kätensä mun niskaan. Painoin hellän suukon vasten sen korvaa ja nostin katseeni sen silmiin.
"En todellakaan" vastasin hymyillen.
Se oli nyt jo ihan hiestä märkä. Eikä tässä oltu vielä edes tehty yhtään mitään...
Mä tunsin sen sydämen hakkaavan mun rintaa vasten. Se tuntui oudolta.. se oli todella lähellä.
"Oot sä varma tästä?" Kysyin silittäen sen poskea. Mä olin kontillani sen haarovälissä ja odotin vain lupaa. Ilman sitä, mä en suostunut tekemään yhtään mitään.
Se nyökkäsi ja painautui paremmin peittokasaa vasten. Se halusi jostain syystä olla tuollaisessa asennossa. Mulle kävi ihan mikä tahansa kunhan Aleksilla vain oli hyvä ja turvallinen olla.
Menin vielä inan sitä lähemmäs ja päästin sitten itseni varovasti sen sisään. Mä sain sen henkäisemään hiljaa ja sen silmät painumaan kiinni. Sitä oli vaikeampi tulkita noin. Mä olisin halunnut vain hukkua sen silmiin.
Annoin sen totutella tunteeseen hetken ennen kuin menin syvemmälle. Parempi niin myös oman mielenterveyden kannalta... mikäli sen siis halusi säilyttää edes hetken aikaa.
Katsoin hetken sen raollaan olevia huulia ja jännityksestä tärisevää kroppaa. Kunnes liikahdin syvemmälle ja sen seurauksena sain tahattoman henkäyksen karkaamaan sen huulilta ja käsien puristamaan tiukemmin mun ihoa omaansa vasten.
"Aleksi..?" Sanoin kysyvästi.
Sen sydän takoi ihan hulluna eikä mun oma varmaan siitä paljoa toiseksi jäänyt. Se avasi silmänsä ja katsoi suoraan mun sieluun.
"Ei tässä mitään" se sanoi kohottaen hennosti toista suupieltään hymyn merkiksi. Se riitti mulle. Mä luotin sen sanovan jos joku ei tuntunut kivalta tai siihen sattui.
Oltiinhan me ennenkin oltu mut se oli ollut niin täynnä puhdasta raivoa ja kiihkoa et.. no siitä ei paljoa kerrottavaksi jäänyt. Tämä taisi olla vähän eri asia..
Se näytti niin hyvältä et mun aivot ei tajunneet edes rekisteröidä sitä. Seksikkäänä, hikisenä, hengästyneenä.. juuri siinä mun alla.
Mä olin täysin valmis hukkumaan sen huokauksiin ja viemään sen lopunkin viattomuuden, mikä sillä vielä oli ollut. Tämän yön jälkeen siitä ei ollut enää tietoakaan.
***
Noniin pupuset, tästä astetta likaisempi iltasatu :) Ja hei!! HUOMENNA!! Huomenna alkaa jouluinen jatko-osa J&J stooriin!<3
YOU ARE READING
I need you by my side✅
FanfictionTämä stoori pitkälti käsittelee Joelin ja Aleksin epäselvää love storya :) Muitakin luvassa mutta pääasiassa A&J kaksikkoa :)