Likaiset leikit

530 38 43
                                    


*ALEKSI*

Joelin kädet painoi mun lantiota vasten sänkyä, samalla sen suudellessa mun alavatsaa. Mä laskin mielessäni lampaita, aakkosia, kertotauluja, Ollin paskoja vitsejä, vuodessa kierrettyjä keikkoja.. mitä tahansa et mä en räjähtäis tähän paikkaan. Joelin ammattitaitoiset huulet tuntien, se kun olis enää vain ajan kysymys...

Puristin käsiäni nyrkkiin sen näykkiessä mun ihoa. Samalla se söi mun järkeä pois pala kerrallaan. Se kai sillä tarkoituksena olikin. Ja mä olisin pistänyt vittu vastaan jos olisin vain voinut. Mitenköhän helposti nämä hajoais..? Mä uskalsin kyllä veikata mun pääni hajoavan ennen kuin näiden...

Sen kädet siirtyi alemmas, vetämään mun boxereita pois. Senkin se onnistui tekemään niin helvetin hitaasti et mä olisin ehtinyt kiertämään kuun viisitoista kertaa sinä aikana. En mä tiedä miksi mä niin olisin tehnyt mutta nopeampi mä siinä olisin ollut kuin Joel tässä!

Sen kasvot ilmestyi mun omien tasolle ja mä olin menettää hermoni sen touhuihin. Kyllä mä tiesin sen hidastelevan täysin tarkoituksellisesti mut se tieto ei auttanut mua vähääkään kun se sadisti ei tehnyt mitään! Kiusasi vain sen minkä pystyi ja jätti siihen. Sekö tarkoitus tässä kaikessa olikin? En mä voinut tietää kun en koskaan ollut kokeillut mitään tällaista. Olis varmaan pitänyt ennen kun lähti siihen mukaan muuan Joel Hokan kanssa...

"Sä oot sitten vietävän söpö tuollasena" se tokaisi kiusoittelevasti ja siveli mun poskea pitkillä sormillaan. Mä olisin keksinyt tuhat ja yksi muuta käyttötarkoitusta niillekin!

Sen sormet siirtyi hitaasti hivelemään mun kaulan sivua ja sai mut miltei haukkomaan henkeäni. Kylmät väreet läpäisi koko kehon kertaheitolla ja sai lievän kuumotuksen mun poskille. Se ei ollut yhtään mukava tunne... varsinkaan kun se kuumotus ei jäänyt pelkästään poskille..

Kevyt, lähes mitätön kosketus mun iholla muuttui yhtäkkiä päinvastaiseksi kun mä tunsin sen käden tarttuvan mua kaulalta. Sen ote oli määrätietoinen ja luja. Se hymyili vain tyytyväisenä nähdessään mun yllättyneen ilmeeni. Mitä mä olisin muka voinut sanoa? Saati pystynyt...

Se hellitti hieman otettaan ja suuteli mua. Repi alahuulesta ja virnuili tyytyväisenä itseensä, saaden mut haukkomaan henkeäni epätoivon partaalla. Sen käsi valui kaulalta solisluille, siitä rinnalle ja kylkeä pitkin alavatsalle jonka jälkeen se viimein löysi kohteensa.

Henkäisin tyytyväisenä sen tarttuessa musta kiinni. Se sitten osasi tuon homman...

Se ilo oli kuitenkin lyhytaikainen, sillä se irrotti otteensa jo ennen kun mä ehdin edes kunnolla tajuta sitä. Miksi sä teet mulle näin?!

"Joel nyt vittu" huokaisin turhautuneena.

Se naurahti ja keskitti sitten huomionsa sängyllä lojuviin tavaroihin. Mä en ehtinyt edes katsoa mitä kaikkea se oli oikein ottanut mukaansa. Enhän mä edes tiennyt sen omistavan mitään tällaisia leluja...

Se pyöritteli mustaa huivia kädessään ja katsoi mua hymyillen. Vai niin...

"Silmät kiinni" se sanoi virnistäen ja alkoi vetää huivia mun silmille.

Mä nostin päätäni hieman auttaakseni asiaa vaikka mun olis kaiketi pitänyt pistää kynsin ja hampain vastaan. Tai.. en mä tiedä olisko. Annoin sen vain vetää huivia mun silmille ja tyydyin siihen.

Ihan kun mä muutenkaan olisin juuri mitään nähnyt. Mun silmät kun oli lähes aina kiinni kun me tehtiin jotain tällaista. En mä tiedä miksi... se vain tuli kai automaationa. Vaikka ihan mielellänihän mä Joelia katsoin... sen ilmeet ja eleet oli jotain mitä mä en milloinkaan tulis unohtamaan. Jotain niin jumalattoman kaunista et mä en voinut edes käsittää...

I need you by my side✅Where stories live. Discover now