Jmenuje se Harry. Harry Styles
Vím to díky paní Jonesové.
Při poslední hodině ho pochválila za výbornou práci v testu. Z toho testu, ze kterého jsem já dostala D+
Asi bude chytrej
Harry jen s neutrálním výrazem lehce pokýval hlavou, ale nic neřekl.
Není hluchoněmý, ne?
Vlastně, když se tak zamyslím, ještě jsem ho neslyšela říct jedno jediné slovo.
V tu chvíli se nemračil.
Obličejové svaly měl uvolněné a já si v tu chvíli uvědomila, že je celkem hezký. Vlastně celkem dost hezký.
Má vážně pěkný obličej.
Hlavu měl sklopenou a jeden neposlušný pramen vlasů mu spadnul do čela. Pravou rukou si vjel do vlasů, čímž si onen pramen vrátil zpět na své místo, zvednu hlavu a pohledem se přesunul k tomu mému.
Zalapala jsem po dechu a lehce se napnula.
Jakmile si všimnul, že se na něj dívám, obočí se mu opět téměř spojilo, takže jsem se zase rychle otočila směrem k tabuli, hlavu sklopila ke svému testu a snažila se zahnat nepříjemný pocit, který z něho mám.
Snažila jsem se soustředit na vyučování, ale stále jsem na sobě cítila Harryho pohled.
Odpočítávala jsem poslední minuty do konce vyučovací hodiny.
Nervózně jsem sledovala hodiny na stěně, poklepávala nohou a okusovala si nehet na palci.
Takhle hodina se zdála nekonečná.
Jakmile zazvonilo, rychle jsem popadla svůj batoh, věci z lavice jsem se do něj ani neobtežovala uložit, jen jsem je chmatla do ruky a vyběhla co nejrychleji ze třídy, abych byla co nejdřív, co nejdál od něj.
---
Stála jsem na chodbě spolu s Kate a Tomem a čekala, až si Kate vymění své své učebnice z předešlé hodiny na tu následující. Tom vedle mě žvýkal čokoládovou tyčinku a nezapomněl u toho mlaskat.
,,Ty prase! Seš jak křeček." ozvala se Kate, která zrovna zavřela svou skříňku a otočila se směrem k nám.
,,Mám hlad a do oběda daleko." bránil se Tom a opět si ukousnul velké sousto a začal přežvykovat tak, že jsem se bála, že mu každou chvíli musí část, teď už černé kaše, vypadnout z pusy.
,,Při pohledu na tebe by jeden zvracel." vyjela na něj Kate a praštila ho do ramene.
,,Aspoň zavři tu pusu." řekla jsem se smíchem, ale tvářila se znechuceně, protože pohled na něj opravdu nebyl hezký.
Tom zavřel pusu, na chvíli přestal přežvykovat a s plnou pusou těkal očima mezi mnou a Kate, když v tom okolo nás prošel Zayn se svou bandou.
,,Čau Rose." pozdravil mě a zvednul levý koutek rtu.
,,Ehm-" nezmohla jsem se na slovo.
Překvapeně jsem se na něj podívala a s vykulenýma očima svůj pohled přesunula na každého z nich.
Zayn se na mě otočil čelem, ale i nadále pokračoval v chůzi, takže na chvíli šel pozpátku. Měl na sobě svou černou koženou bundu, stejně tak jako ostatní, bílé tričko a černé úzké kalhoty. Na nohou černé vysoké boty.
Jako poslední okolo nás procházel Niall, který na mě s rukama v kapsách mrknul.
Zayn se ještě naposledy usmál, otočil se a dál pokračoval směrem k východu.
,,Co to bylo?" strčila do mě Kate, čímž mě probrala z tranzu.
,,Od kud tě sakra zná?" ozval se Tom s ještě pořád plnou pusou, který se tvářil víc než překvapeně a já začínala mít obavy, aby mu nezaběhlo.
,,Ty se s ním znáš?" ozvala se znovu Kate.
,,Jak to mám sakra vědět?" rozhodla jsem rukama a znovu se podívala směrem kam odešel.
,,Od kud bych ho znala? Teda - chci říct, kdo by neznal Zayna, spíš by mě zajímalo, od kud zná on mě?" začala jsem lehce panikařit.
Tihle čtyři nemají na škole zrovna dvakrát dobrou pověst. Poslední co chci, je přijít s nima do makléru.
,,Myslím, že vím, od kud vítr vane." strčila do mě Kate.
Podívala jsem se na ní a následovala její pohled.
Kousek od nás, na druhé straně chodby, stál u okna opřený, nikdo jiný než Harry. Jakmile jsem se na něj podívala, zvedl svůj zrak a naše pohledy se spojily.
Třetí díl je tu🙏
ČTEŠ
THE NEW ONE | H.S.
Fanfiction,,True love is like ghosts, which everyone talks about and few have seen." --- Jmenuje se Harry. Harry Styles Co když je "Ten Nový" úplně jiný, než se na první pohled zdá? --- ZAČÁTEK PŘÍBĚHU 14.12.2021 !!! Jakékoli kopírování příběhu nebo jeho obs...