,,Víš co se roznáší po škole?" zeptala se mě Kate během oběda, s loktem pravé ruky opeřeným o stůl a s vidličkou v ruce kreslila ve vzduchu obrazce. Dala jsem si do pusy další sousto salátu a zvedla k ní pohled.
,,Co?" následně jsem svůj pohled sklopila zpět k talíři a napíchla na vidličku kousek rajčete.
Dnes jsme měli na výběr ze dvou jídel. Já jsem si zvolila zeleninový salát s kuřecími kousky. Tom se vedle Kate ládoval těstovinami s rajčatovou omáčkou a jelikož Tom je prostě Tom, znamená to, že měl omáčku snad i za ušima.
Včera strávil dopoledne u zubaře, kde mu trhali moudrák, proto se ve škole celý neukázal. Vzhledem k tomu, jak se momentálně láduje, hádám, že ho už nic nebolí. Nevěnoval nám absolutně žádnou pozornost. Středobodem jeho vesmíru byl momentálne dlabanec na jeho talíři, tedy dokud mi Kate neodpověděla na mou otázku.
,,Že si spala se Zaynem." Řekla klidným hlasem, jak kdyby absolutně vůbec o nic nešlo. Za to mě v tu chvíli zaskočilo sousto mého salátu a hlasitě jsem se rozkašlala.
Přiložila jsem si dlaň k ústům a sáhla po sklenici s vodou, abych se napila a všimla si, že v tu chvíli k nám Tom zvedl svůj pohled s tvářemi nacpanými k prasknutí.
,,Nechutná?" Culila se na mě jak idiot s nadzvednutým obočím a svou vidličkou sjela na talíř, po kterém hned vzápětí začala jezdit. Vypila jsem celý obsah sklenice, párkrát se zhluboda nadechla a nevěřícně na ni zírala.
,,Od koho jsi to slyšela?" zeptala jsem se s dlaní na hrudi hned po tom, co se mi podařilo zahnat nepříjemné škrábání v hrdle a věděla konečně propadnout dech. Tom těkal svým pohledem mezi mnou a Kate a sem tam žvýknul do obsahu ve svých ústech.
,,No, říká se to." pokrčila rameny a sklopila pohled ke svému talíři, na který odložila vidličku a vzápětí ho od sebe odsunula. Sledovala jsem každý její pohyb a snažila se v hlavě dát dohromady, co mi to tu vlastně říká.
Říká se to? To je vtip, ne?
,,Ale kdo?" zamračila jsem se a lehce zvýšila hlas. Ještě tohle mi scházelo.
,,No všichni to říkají. Ty sis nevšimla těch pohledů všech okolo?" ukázala prstem na okolní stoly.
Párkrát jsem překvapeně zamrkala a následně se rozhlédla kolem sebe. Měla pravdu, byla jsem středem pozornosti. Jak mohlo někoho něco takého napadnout?
Pohledem jsem našla Zayna, který se u jejich stolu hádal s ostatními.
Liam zuřil, Harry byl v obličeji rudý, seděl na židli s roztaženými nohami s lokty opřenými na kolenech a zhluboka dýchal. Za ním stál Niall a snažil se ho uklidnit masírováním jeho ramen a něco mu říkal, zatím co se nad ním skláněl. Naopak Louis se snažil držet Liama co nejdál od Zayna.Z nenadání se Zayn rychlými dlouhými kroky rozešel směrem ke mě, díky čemu mi vypadla z ruky vidlička a koutkem oka jsem viděla Harryho, jak se prudce postavil ze svého místa, zatím co Niall s Louisem se postavili každý z jedné jeho strany a snažili se ho držet v klidu.
,,Pojď jim říct, že sme spolu nespali." řekl hned, co stál v mé těsné blízkosti. Těkal pohledem po mém obličeji a zhluboka dýchal,díky čemu se mu ramena rychle nadzvedala.
Nemohla jsem si pomoc, ale z úst mi unikl nervózní smích. To myslí vážně? To nemají nic jiného na práci, než řešit takový kraviny?
Až zjistím, kdo má tohle na svědomí, tak si to šeredně odskáče!
,,Já? Ty sám dobře musíš vědět, že to není pravda. Ke mě se to doneslo před pár minutami." rozhodila jsem rukama a všimla si, že nás zbytek Zaynova stolu sleduje.
Sakra, to je zase den.
,,Já vím, ale nedají si říct. Pojď se mnou." čapnul mě za ruku a táhnutím mě prudce postavil na nohy díky čemu jsem málem převrátila židli, na které jsem seděla. Táhnul mě za sebou jak hadrovou panenku a cítila na nás pohledy všech všudy přítomných. Zastavil se až u stolu, u kterého seděli Harry s apol a já jsem v tu chvíli nevěděla, jestli se rozplakat nebo honem rychle někam utéct.
Prošlo by mi, kdybych sebou praštila o zem a předstírala, že jsem omdlela?
Než jsem stihla vymyslet jakýkoli plán, předběhl mě Zayn.
,,Tak spusť. Řekni jim to." pokynul rukou ke klukům a já měla co dělat, abych sebou opravdu nesekla. Zhluboka dýchal a rukou si vjel do vlasů, následně obě ruce vložil v bok a pohledem uhnul někam bokem. Zkousla jsem si ret a zhluboka se nadechla.
,,S nikým jsem nespala, natož se Zaynem." pokrčila jsem rameny a ukázala na něj prstem.
Opravdu nechápu, kdo si vymyslel tuhle báchorku. Dotyčný musí mít opravdu nudný život, když musí řešit životy druhých a vzburcuje tím polovinu školy. Opravdu, moc dobrá práce! Tleskám.
,,No dovol?" otočil se ke mě celým svým tělem a dlaněmi chytil límec své kožené bundy, za který trhnutím ramen frajersky zatahal.
,,S nikým?" zeptal se Niall s přiblblým výrazem ve tváři a sjel mě svým pohledem.
Ale no tak!
Povytáhla jsem na něj své obočí a překřížila si ruce na hrudi. Tohle jediné z mého prohlášení pochytil?
,,Drž hubu." zavrčel Harry skrz zuby a podíval se na něj přes své rameno. Niall jen zvedl obě ruce v omluvném gestu a o krok od něj odstoupil.
Musela jsem nad nimi zavrtět hlavou. Tohle je směšné! To se tu málem pobili, kvůli téhle kravině? Ano, je to k nasrání, ale tohle je trošku přehnaná reakce. Proč je to tak vzalo? Já bych měla být naštvaná, vždyť se jedná o mě. Zaynovi to může být ve finále jedno. Jedna holka sem, jedna holka tam, ne? To se ztratí.
,,Tak co Zayne? Jaká je Rose? Dobrý?" zeptal se, pro mě neznámý kluk, co procházel okolo se zvednutým palcem.
Liam měl co dělat, aby udržel Harryho, který se opět prudce postavil a snažil se za dotyčným rozběhnout.
,,Tak tohle by stačilo!" vykřikla jsem a podívala se zpět k jejich stolu. ,,Můžete mi laskavě vysvětlit, kdo přišel s touhle nesmyslnou pohádkou?" dala jsem si ruce v bok a pohledem sjela na každého z nich.
,,Nás se neptej, my jsme se to dozvěděli dneska ráno." pokrčil Louis rameny a sednul si na svou židli a následně se napil mléka.
Naštvaně jsem se rozhlédla okolo sebe a všimla si, že náš všichni sledují. Vzápětí na to procházely okolo dvě studentky a s chichotem si něco šuškaly. Pohledem sjely po Zaynovi, který si vjel rukou do vlasů a následně si opět chytil límec bundy a trhnutím ramen si ji upravil, načež se na slečny uculil.
Bože..
Pak svůj pohled přesunuly na mě a o to víc se začaly chichotat. To už ve mě bouchly saze.
,,Co je?" vykřikla jsem na ně naštvaně a nezapomněla při tom rozhodit rukama. Leknutím nadskočily a zrychlily svůj krok. Harry se naproti mě zpříma posadil a nadzvednul na mě své obočí. Zřejmě mou reakci nečekal.
Podívala jsem se zpět k jejich stolu a když jsem zjistila, že z nich zřejmě už nic nedostanu, zavrtěla jsem nad nimi hlavou a rozešla se z jídelny ven. Ovšem za přítomnosti pohledů všech okolo.
---
Ajajaj! Chudák Rosie..
Jako by toho nebylo dost, že?Nicméně, vytvořila jsem pro vás videa s hlavními hrdiny, abych vám je trošku blíž představila.
V následujícím videu vám chci představit tajemného, poměrně tichého Harryho Edwarda Stylese🔥
Prosím, zanechte zpětnou vazbu. Děkuju🙏
Veronika.B❤️
ČTEŠ
THE NEW ONE | H.S.
Fanfiction,,True love is like ghosts, which everyone talks about and few have seen." --- Jmenuje se Harry. Harry Styles Co když je "Ten Nový" úplně jiný, než se na první pohled zdá? --- ZAČÁTEK PŘÍBĚHU 14.12.2021 !!! Jakékoli kopírování příběhu nebo jeho obs...