04

464 24 2
                                    

Nějak se v tom přestávám orientovat.

To, že Harry na mě háže zamračené pohledy, na to už si začínám celkem zvykat. I když by mě opravdu zajímal důvod jeho zvláštního chování. Ale fakt, že Zayn mě začal zdravit, jak kdyby jsme byli staří známí, na to si asi jen tak nezvyknu.

Vždyť ho vůbec neznám!

ON mě vůbec nezná.

Do toho zbytek jeho bandy.

Niall na mě mrká, jak kdyby trpěl tiky nebo co, Liam mě vždy sjede pohledem a tváří se zamyšleně. Jen Louis se drží stranou.

Ten jediný se zdá být při smyslech.

Stojím před hlavním vchodem a čekám na Kate. Opět se někde zadržela a to nemluvím o Tomovi.

Cítím na sobě pohledy všech pěti a začínám z toho šílet. Sežrala jsem si nervama všechny nehty a oni pořád civí.

Zayn právě něco řekl Harrymu, který jen pokrčil rameny a dál s rukami v kapsách sleduje zem.

Zayn se jen doširoka usmál, pohled přesunul zpět ke mě, skousnul si ret a sjel mě pohledem.

No do...

,,Jsem tady!" zakřičela udýchaně Kate a běžela směrem ke mě.

,,No díky bohu, kde jsi?" naštvaně jsem na ni vyprskla a rozešla se halou směrem ke skříňce.

Kate se jen plaše usmála a cupitala za mnou.

,,Nezvonil mi budík." pokrčila rameny, jak kdyby o nic nešlo.

,,Ale neříkej, to je tenhle týden po třetí." zastavila jsem se, otočila se k ní čelem a přeměřila si ji pohledem od hlavy až k patě. Kate jen nervózně přešlápla z jedné nohy na druhou a pohledem těkala všude možně okolo.

,,Asi je na čase vyměnit mu baterky." s těmito slovy jsem se otočila a pokračovala dál v cestě.

Kate se nahlas zasmála ,,Jo asi jo."

,,Kde je vlastně Tom?" zastavila jsem se, zadala kód od skříňky, otevřela ji a vyndala knihy, které budu v následující hodině potřebovat.

,,On tu ještě není?" rozhlédla se, načež jsem se na ni otočila.

,,Ty ho tu snad někde vidíš?" zamračila jsem se a neodpustila si poznámku. Kate stočila svůj pohled zpět ke mě a přimouřila oči.
,,Teda, ty máš dneska rýpavou."

,,Jo. Nejenže oba jdete pozdě, ještě Zayn do toho." zavřela jsem skříňku a rozešla se do třídy.

,,Co ti zase řekl?" chytila mě za předloktí, čímž mě zastavila a otočila si mě čelem k sobě.

Zamračila jsem se a vyvlékla se z jejího sevření.

,,Nic mi neřekl, bohatě mi stačí to, jak se na mě dívá." rozhodila jsem rukama a opět se rozešla do třídy.

Došla jsem ke svému místu, batoh položila na zem, učebnice na lavici a sedla si na židli. Kate moje činy napodobila a ztěžka dosedla na židli vedle mě.

,,Holka, něco má za lubem. Dávej si na něj pozor." varovala mě s rukami překříženými na lavici a já se musela zasmát.

,,Věř mi, to poslední co chci, je mít co do činění se Zaynem."

,,No jen aby." vystrčila lehce bradu a přimouřila na mě oči.

Co?

,,Co?" asi jsem špatně slyšela.

,,Nic." řekla jako by nic a podívala se na své ruce.

,,Dobré ráno děvčata. Nestíhám. Nezvonil mi budík." přiřítil se k nám s úsměvem Tom a posadil se na místo před námi.

,,Neříkej, tobě taky?" podívala jsem se na něj s úšklebkem na rtech a pak následně na Kate, která se tvářila mírně překvapeně.

,,Naší princezně totiž taky nezvonil budík. Jaká náhoda! Nezaspali jste náhodnou spolu?"

,,Co-?" zeptal se šokovaně Tom.

Zřejmě by naše "zajímavá" konverzace pokračovala, kdyby okolo nás neprošel Zayn.

,,Dobré ráno, Rose." zaškeřil se na mě a dál pokračoval ke své lavici.

Když jsem se za ním otočila, zjistila jsem, že si sedá na místo vedle Harryho, který už měl svůj pohled zapíchnutý do toho mého a mě projel mráz po zádech.

Vůbec jsem nepostřehla, kdy došel do třídy.

Okolo nic se posadil i Liam s Louisem a před nimi se uvelebil Niall.

,,Dobře - tohle je vážně divný." ozvala se vedle mě Kate a Tom jen tomu všemu přihlížel s otevřenou pusou.

Mě pro změnu chvilku trvalo, než jsem se dokázala odtrhnout od Harryho intenzivního pohledu. Zajímalo by mě, co za tím vším je.

Zayn se podíval nejdřív na mě, pak na Harryho a když se otočil znovu ke mě, tak se zaškeřil a s překříženými rukami na hrudi se opřel o opěradlo židle.

Jakmile jsem zaslechla hlas učitele, přerušila jsem náš oční kontakt a otočila se směrem k tabuli. Ale myšlenkami jsem byla někde úplně jinde.

Přeji vám všem šťastný nový rok🎆
VeronikaB❤️

THE NEW ONE | H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat