Představuji vám nejnovější edit plachého Harryho Stylese🖤
Zároveň vás prosím, abyste věnovali chvilku času a přečetli si má slova na konci kapitoly.🙏---
Neměla jsem nejmenší tušení, že návštěva milované babičky, kterou mělo v lásce celé široké okolí, bude mít na mou osobu tak velký vliv. Ze srdce mi spadl obří kámen, když jsem se na své vlastní oči přesvědčila, že všechny různé představy v mé hlavě byly naprosto milné. Přesto jsem se nedokázala ubránit slzám, když jsem večer lehala do postele.
Čiperná žena, která nejraději svůj volný čas trávila v zahradě nebo u krbu s ručními pracemi - ať už to bylo pletení nebo vyšívání, nyní žila ze dne na den, odkázaná na to, v jakém stavu se probudí. Na to, jak ji její vlastní tělo bude poslouchat a spolupracovat s ní.
Ačkoli jsem ji původně viděla v těch nejhorších představách, upoutanou na lůžku, odkázanou na pomoc svých nejbližších, fakt, že ji tělíčko přestává poslouchat mě vnitřně srazil na kolena. Navzdory této skutečnosti se mi na tváři objevil úsměv, při vzpomínce na příjemně strávené odpoledne v její chaloupce, s jejími proslulými buchtami po kterých se jen zaprášilo.
Harry si mě vyzvedl přesně tak, jak jsme byli domluvení. Na nic se neptal, byť na něj babička ode dveří domu s širokým úsměvem zamávala. Harryho výraz byl jemný, tváře lehce růžové, když nejistě polknul, než ji s mírným úsměvem zamával nazpět.
Příjemně mě zahřálo na hrudi při pohledu na ně dva. Že žena, která v mém životě hrála tak obrovskou roli přijala bez sebemenších poznámek fakt, že Harry vypadá poněkud "jinak". Že má kůži zdobenou ingoustem.
,,Já být holka ve tvém věku, tak před ním padnu na kolena." byla babiččina slova, hned jakmile jsem ji vylíčila Harryho zálibu v tetování. ,,Každý jsme nějaký, holčičko. A pokud je uvnitř opravdu tak krásný, jak mi tu povídáš, jeho vzhled na tom absolutně nic nemění."
Jak já ji milovala.
Vždy pro mě byla neuvěřitelným vzorem pokory, lásky a vřelosti. Její síla a vnitřní krása neměla obdoby. Pozitivní energie, která z ní sršela dokázala divy a i sebevětšímu mrzoutovi by okamžitě dokázala zvednout náladu. Tak neuvěřitelná byla. A já jsem si nepřála nic jiného, než se jednoho dne stát tak skvělou osobou jako byla ona.
Přestože jsem své biologické prarodiče z celého srdce milovala, babička měla v mém srdci své vlastní místo, které patřilo jen ji. Vždy byla tak neuvěřitelně klidná a nad věcí, až se zdálo k neuvěření, že by byla opravdová. Byla právě ta babička, která se dnes vidí už jen v pohádkách.
ČTEŠ
THE NEW ONE | H.S.
Fanfiction,,True love is like ghosts, which everyone talks about and few have seen." --- Jmenuje se Harry. Harry Styles Co když je "Ten Nový" úplně jiný, než se na první pohled zdá? --- ZAČÁTEK PŘÍBĚHU 14.12.2021 !!! Jakékoli kopírování příběhu nebo jeho obs...