Ať se člověk snaží sebe víc, někdy prostě všechno nejde úplně podle jeho představ.
Ačkoli všechno vypadalo nadějně, stejně se stalo to, co všichni kolem předpokládali. Kdo mohl tušit, že samotný Ďábel vymyslí plán, jak si prosadit svou a přimět Harryho zúčastnit se jedné z akcí, kterých se mu až do této chvíle dařilo obloukem vyhýbat?
A kdo mohl tušit, že to bude zrovna Kate, kdo v tom celém sehraje tu největší roli?
Nechápala jsem, jaký měl důvod. Co si od toho celého sliboval? Bylo za tím jeho ego, kdy si potřeboval dokázat, že má ve všem navrch? Ať už byl důvod jakýkoli, doufala jsem, že se dnešní večer nezvrtne a všichni ho přežijeme ve zdraví.
Stáli jsme v rohu místnosti rodinného domu, kde byla "hlava na hlavě" a já se snažila nedat na sobě znát, jak bych zrovna v tu chvíli nejraději byla kdekoli jinde, než právě uprostřed dění teenagerovské párty.
Dunění vibrovalo celým mým tělem, kdy přes hlasitou hudbu nebylo slyšet vlastního slova, zatím co jsem se znechuceným výrazem ve tváři sledovala skupinku lidí, kteří se během tance otírali jeden o druhého.
Se sevřeným žaludkem jsem kmitla pohledem směrem za nás, odkud se ozýval hlasitý smích a zrak mi tak sklouznul do kuchyně, kde se pro změnu odehrával pivní pong.
Když mě však naprosto nečekaně a bez jakéhokoli varování na krku zašimral teplý dech v doprovodu známé květinové vůně, dotyčný byl ten jediný, kdo si okamžitě získal mou plnou pozornost.
Ihned jsem se tak setkala s párem zářivých zelených očí, které se mi svou intenzitou provrtávaly do samotné duše. Pohledem jsem sjela níž na perfektně krojené růžové rty, zpoza kterých vykoukla špička jazyka, když je dotyčný navlhčil a já tak okamžitě nezatoužila po ničem jiném, než ho vášnivě políbit.
Místo toho jsem však jen na sucho polkla a s následně sevřeným spodním rtem mezi zuby vzhlédla zpět do jeho očí, které po celou dobu prozkoumávaly mou tvář.
O kousek se přiblížil, než se dlaní zapřel o stěnu v úrovni mé hlavy a se skloněnou hlavou, jen pár centimetrů od mé tváře promluvil ,,Donesu ti něco k pití?" zeptal se dostatečně hlasitě na to, abych ho přes hluk hudby zaslechla.
Pohledem jsem kmitala mezi jeho očima, které se zájmem a s jistou něhou těkaly po mé tváři. Sklouznul jimi k mým rtům, zatím co si své jemně navlčil jazykem, díky čemu mu v lících na moment vykoukly ty ďolíčky, díky kterým byla ne jedna osoba ženského pohlaví připravena padnout do kolen.
Přerývavě jsem se nadechla a s nehty zarytými do svých dlaní odpověděla jemným kývnutím hlavy. Vzhlížela jsem k němu se srdcem silně bijícím ve svém hrudníku, zatím co jsem se snažila nesesunout k zemi z toho, jak na něj mé tělo reagovalo.
Zdálo se to jako celou věčnost, kdy jsme v doprovodu hlasité hudby hleděli jeden na druhého, když v tom Harry kývnul hlavou, sklonil se o něco blíž a pokračoval ,,Pivo nebo něco jinýho?"
Zašklebila jsem se nad jeho slovy, díky čemu se jeho rty okamžitě zvlnily do úsměvu, jako by předem znal odpověď a svou vyřčenou otázkou si mě jen dobíral.
Skousla jsem si spodní ret mezi zuby, při pohledu na jeho perfektní tvář, která díky barevným světlům, blikající do tónů hudby, zářila každých pár sekund jinou barvou a jen co jsem ho opět uvolnila z jemného sevření, řekla jsem ,,Sodovka stačí."
ČTEŠ
THE NEW ONE | H.S.
Hayran Kurgu,,True love is like ghosts, which everyone talks about and few have seen." --- Jmenuje se Harry. Harry Styles Co když je "Ten Nový" úplně jiný, než se na první pohled zdá? --- ZAČÁTEK PŘÍBĚHU 14.12.2021 !!! Jakékoli kopírování příběhu nebo jeho obs...