66

119 12 13
                                    

Ráno přišlo nečekaně rychle a přesto, že jsem toho po Harryho příchodu moc nenaspala, jsem se cítila odpočatě jako dlouho před tím.

Když jsem líně rozevřela oční víčka a pohlédla k oknu, za závěsy jsem zahlédla sluneční paprsky, jenž se se svou silou prodíraly do mého pokoje.

Zářivý měsíc, který ještě před pár hodinami vládl na nebi, tak vystřídalo ještě zářivější slunce, jenž v té době působilo již svou největší silou.

Ústřižky z předešlého večera se mi vybavily jako biják z filmového plátna. Strach, zoufalství, beznaděj. Nakonec úleva, radost a bezpečí.

Harry se zjevil jako princ na bílém koni, jenž přijel svou princeznu zachránit před hrozícím nebezpečím. S tím rozdílem, že můj princ měl kůži potetovanou a místo na bílém koni přijel ve starém černém Pick upu. A přesto by mi nikdo jiný neudělal větší radost, než právě on.

On, který omámil všechny mé smysly. Proudil v mých žilách jako nejsilnější droga, která mě držela při životě. Který tak dokázal i nemožné.

On, který se tolik lišil od ostatních a přesto si získal mou největší přízeň.

On, díky jehož jedinému pohledu se mé srdce rozbušilo mnohonásobně silněji.

On, s nímž jsem mohla být sama sebou.

Zhluboka jsem si povzdechla.

Bylo mi skutečně příjemně.

Bylo mi teplo.

Velké teplo.

Lehce jsem se zavrtěla, ale pak jsem to ucítila. Kolem pasu mě objímala pevná paže, jenž si mě držela blízko, ještě pevnějšího těla. V dlani jsem instinktivně sevřela peřinu. Srdce mi začalo bít na poplach.

A pak mi to došlo. Harry se mnou zůstal celou noc. Zůstal a nikam neodešel. Po celou noc zůstal ležet po mém boku a dodržel tak slib, jenž mi před pár hodinami dal.

Opatrně jsem se pohnula. Vyklouzla jsem z jeho sevření a paži, jenž měl doposud kolem mého pasu, jsem položila na madraci, na místo, kde jsem do této chvíle ležela já.

Posadila jsem se a otočila se čelem k Harrymu. Byl tak klidný a uvolněný. Svaly ve tváři měl dokonale uvolněné, vlasy lehce rozcuchané. A já jsem tak z posledních sil odolala pokušení zajet do nich prsty a neposedné prameny zkrotit.

Místo toho jsem se však opatrně sehnula a vtiskla mu na líc lehký polibek. Tak jemný, abych jeho ničím nerušený spánek nijak nenarušila. A přesto jsem to byla já, kdo úlevou vydechl a komu srdce začalo zběsile bít.

Cítil i on, někdy před tím v mé přítomnosti něco podobné? Nebo jsem v tom snad byla dočista sama?

Když jsem se odvážila pohnout, opatrně jsem slezla z postele a rozešla se do koupelny, abych si trošku opláchla obličej. Při pohledu na vlastní odraz v zrcadle jsem z posledních sil zabránila výkřiku zděšení a v rychlosti si prsty pročesala rozcuchané vlasy, jenž neměly daleko do vrabčího hnízda.

Opláchla jsem si obličej, osušila a línými kroky se rozešla do chodby s úmyslem dojít si do kuchyně pro sklenici vody. Ještě jsem se v rychlosti ohlédla k Harrymu, jenž stále nehnutě spal v té jisté pozici. Ani se nehnul.

THE NEW ONE | H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat