,,Jak se cítíš?"
,,Na hovno."
Kráčela jsem školní halou a po telefonu mluvila s Kate, která již třetí den nedorazila do školy. Po jejích slovech jsem se však ihned zastavila v chůzi, div do mě studenti za mými zády nevrazili. Nervózně jsem se proto rozhlédla kolem sebe a přešla ke skříňkám po mé levici. Zhluboka jsem si povzdechla, když Kate znovu promluvila ,,Potím se jako prase a stejně je mi zima." zachraptěla mi do ucha.
,,To mě mrzí." nakrčila jsem obočí.
Sklopila jsem pohled k zemi a snažila se odblokovat hluk školní haly. Katin hlas byl tichý a nakřáplý a já jsem se tak musela soustředit na každé jedno její slovo, abych ji dostatečně rozuměla.
Než jsem se však nadála, Kate pokračovala ,,Máma do mě lije litry čaju a obskakuje mě jako bych byla těsně před smrtí." pokračovala, načež se smíchem dodala ,,Musím si to užít, chápeš." Následně se však ze sluchátka ozvalo zakašlání, při jehož zvuku se mi stáhl podbřišek.
,,To vůbec nezní hezký." pověděla jsem, když konečně Katino kašlání utichlo. Kate si hluboce povzdechla ,,Taky to není hezký." vydechla ,,Vychází ze mě zelenej sajrajt a mám pocit, že při každém dalším zakašlání vychrchlam vlastní plíce."
,,Já jsem věděla, že není dobrý nápad chodit za Tomem, ale ty sis prostě nedala říct." zakývala jsem záporně hlavou při vzpomínce na náš rozhovor z před pár dny.
Zvedla jsem zrak ve chvíli, kdy kolem mě proběhl jeden ze studentů. Mířil směrem dál halou a já jsem ho sledovala celou dobu, dokud se neztratil v davu. Přestože někteří již odcházeli z poslední vyučovací hodiny, chodby byly stále plné.
Uhnula jsem pohledem stranou a rozhlédla se kolem sebe ve snaze zahlédnout jakoukoli známou tvář, když z druhé strany linky Kate zakňourala ,,Chtěla jsem ho vidět."
Neubránila jsem se protočení očí ,,No, tak teď ho neuvidíš minimálně 3 týdny." pozvedla jsem obočí, přestože jsem věděla, že mě Kate nemohla vidět a následně jsem znovu sklopila pohled k zemi.
,,Bože!" vykřikla Kate naštvaně ,,Já chcípnu! Takhle dlouho bez sexu nevydržím. Moje vagína už teď protestuje!"
Překvapením jsem nastevřela ústa ,,Jak můžeš v tomhle stavu myslet na sex?"
,,Myslím na něj pořád." začala neutrálně ,,Je vidět, že jsi ještě nebyla zasvěcena do světa totální rozkoše. Nebo už snad jo?"
S těží jsem polkla a snažila si v hlavě nepředstavovat něco, z čeho bych se jen tak nemusela vzpamatovat. Když jsem však zvedla zrak a v davu zahlédla Harryho, který kráčel cestou ke mě, v mžiku jsem zamumlala ,,Víš," začala jsem nervózně ,,já už musím končit. Čeká na mě Harry."
,,No tak, neser!" vyprskla v mžiku Kate ,,Svěř se své nejlepší kamarádce. Když už já zůstanu na suchu, chci slyšet nějaký vzrůšo od tebe!"
,,Miluju tě, pa." V rychlosti jsem ukončila hovor. Když jsem však zvedla zrak od obrazovky mobilu, Harry stál přímo přede mnou. Do široka jsem se usmála ,,Ahoj, Harry."
Harry kmitl pohledem mezi mou tváří a mobilem stále v mé dlani. V tichosti pozvedl obočí, když tichým hlasem zamumlal ,,Mám se snad bát konkurence?"
ČTEŠ
THE NEW ONE | H.S.
Fanfiction,,True love is like ghosts, which everyone talks about and few have seen." --- Jmenuje se Harry. Harry Styles Co když je "Ten Nový" úplně jiný, než se na první pohled zdá? --- ZAČÁTEK PŘÍBĚHU 14.12.2021 !!! Jakékoli kopírování příběhu nebo jeho obs...