Hned na začátek bych Vám chtěla představit můj nejnovější edit Harryho a Rosie. Přeji příjemné čtení.❤️
---
Všechno se zdálo být fajn. Co vyšla najevo všechna Katina tajemství, vyditelně se uklidnila a uvolnila. Začala s ní být zase legrace. Zase to byla ta stará dobrá Kate, kterou tak miluju.
I přesto, že s Tomem tvořili pár, stále si ho dobírala. Přesně tak, jak u ní bývalo zvykem. Jako by se absolutně nic nezměnilo. Když ovšem pominu fakt, že se sebe navzájem dotýkali víc, než tomu bylo doposud. Že se sem tam letmo políbili, že Tom občas šeptal Kate něco do ucha, čemuž se ona chichotala jako bláznivá, zamilovaná puberťačka. Zdálo se, že je s ním šťastná. Že jsou oba šťastní. I když jsem absolutně nechápala, jak se to, sakra mohlo stát!
Oni dva.
Kate a Tom.
Tom a Kate.
Kdo by to byl řekl, že se jejich životy propletou, tak silně, že z dobrého přátelství se vyvine něco víc? Něco mnohem víc. A mě nezbylo nic jiného, než jejich rozhodnutí akceptovat. A při pohledu na ně dva mi bylo ihned jasné, že to bude brnkačka.
A pak tu byl Harry. Záhadný, poměrně tichý Harry, kterému jsem stále nedokázala přijít na kloub. Pomalu, přesněji řečeno, šnečími kroky se mi dařilo dostávat se zkrz jeho silnou skořápku.
Nebyla jsem si jistá, proč to tak je, jaký k tomu má důvod, ale z nějakého důvodu, si nikoho nepouštěl k tělu víc, než bylo nezbytně nutné. Ještě stále před sebe stavěl velkou tlustou zeď, jejíž silné zdi si tak pečlivě střežil.
Pořád se zdálo, jako by něco tajil a já jsem hořela touhou zjistit, co za tím vším stojí. Co přede mnou tají? Pokud mě ovšem můj instinkt neklamal a skutečně něco tajil. A já jsem tomu všemu chtěla přijít na kloub.
Něco mě k němu táhlo. Něco na něm mě nenechávalo chladnou a já díky tomu měla obrovské nutkání být v jeho blízkosti. Být s ním ve svůj volný čas a trávit s ním každou možnou chvilku.
Teď jsem ovšem byla tady - na zadní části Harryho Pick-upu. Vyzvedl mě bez povšimnutí u nás doma se slovy, že mi chce něco ukázat. V tu chvíli mi v břiše poletolevalo hejno motýlů a já se cítila jako malá holka, kterou čeká překvapení.
Musel ovšem zastavit na konci ulice, aby si táta nevšimnul, že jdu ven s ním. Naši měli za to, že jdu ke Kate. Vzhledem k tomu, že mě Harry vyzvedl v půl osmé, bylo jasné, že se dřív jak v deset večer nevrátím. A jelikož můj táta po skušenosti s Davidem žádnému klukovi nevěří, nezbývalo mi nic jiného, než si vymyslet tuto malou lež.
Spolknul to. Proto jsem to nesměla za žádnou cenu pokazit. Horší ovšem bylo to, že jsem byla nucena lhát i mamce. A to mě uvnitř nepředstavitelně, děsivě zžíralo. Mamka byla moje bohyně, které jsem vždy říkala všechno. Úplně všechno. Možná proto, že jsem jedináček, možná proto, že mě měla v tak nízkém věku nebo možná proto, že byla zkrátka úžasná. Měly jsme k sobě blízko.
ČTEŠ
THE NEW ONE | H.S.
Fanfiction,,True love is like ghosts, which everyone talks about and few have seen." --- Jmenuje se Harry. Harry Styles Co když je "Ten Nový" úplně jiný, než se na první pohled zdá? --- ZAČÁTEK PŘÍBĚHU 14.12.2021 !!! Jakékoli kopírování příběhu nebo jeho obs...