,,Kam mám pozvat holku na rande?"
Ozvalo se do příjemného ticha mého pokoje a já jsem se, po těchto slovech, zarazila v pohybu a na malý moment zůstala němě hledět na papír před sebou.
Z mého soustředění, psaní domácího úlohu z Angličtiny, mě vyrušil Tomův hlas, který seděl na mé posteli, opřený o její čelo. S jednou nohou pokrčenou, druhou nataženou, svůj pohled upíral na tužku mezi prsty obou svých dlaní. Jakmile jsem se, jistým způsobem, vzpamatovala, střelila jsem k němu svým pohledem a až následně na to, jakoby v důsledku zpomaleného reflexu, svou hlavu.
Rande?
,,Rande?" vydechla jsem ,,Holku?" zeptala jsme se a položila svou tužku na stůl hned vedle domácího úkolu a následně se k němu stočila celým svým tělem ,,Ty?" svá slova jsem podrtrhla svým pravým ukazováčkem, který jsem nasměrovala jeho směrem.
,,Ano já." zavrčel dotčeně, se zamračeným obočím.
Hluboce jsem si povzdechla a na malý moment zavřela oči. Takhle to v žádném případě vyznít nemělo. Když jsem je znovu otevřela, odsunula jsem svou židli a přesunula se k Tomovi na postel. Sedla jsem si na její kraj, s pravou nohou pokrčenou tak, že jsem si na ni sedla a druhou nechala spuštěnou dolů.
,,Ne, promiň, takhle to vyznít nemělo." zavrtěla jsem svou hlavou a své prsty si propletla ve svém klíně. Tom pozoroval tužku, kterou stále svíral mezi svými prsty, mezi kterými ji zároveň otáčel ve všech různým směrech, než ke mě zvednul svůj pohled. ,,Tak kam?" zeptal se lehce flustrovaně, načež se mi koutky úst lehce stočily vzhůru.
Náš malý Tom se mě ptá o radu.
,,Záleží, co má ráda." pokrčila jsem svými rameny a pohledem těkala po celé délce jeho postavy a snažila se tak z řeči jeho těla vyčíst něco víc.
,,Kino je fajn," začala jsem ,,večeře taky." přemýšlela jsem, co by se mě osobně, jako první rande, líbilo. ,,Ale i procházka, Zoo nebo jen tak sledovat západ slunce." lehce jsem se zasnila s úsměvem na svých rtech, díky čemu Tomovo obočí vyletělo směrem vzhůru, načež se, krátce na to, zamračil ,,Nevěděl jsem, že seš romantička." zamumlal překvapeně, při čemž si mě intenzivně prohlížel.
,,Myslím si, že každá z nás je tak trošku romantička." mykla jsem svými rameny a pohled sklopila do klína ,,A pokud říká ne, tak kecá." zaškeřila jsem se a pohledem vyhledala ten jeho. Tom lehce pokrýval svou hlavou, že chápe a znovu se zeptal ,,Mám ji koupit kytku?"
,,Tohle je první rande?"
,,Hm, ne."
,,Ne?" z mého hlasu bylo slyšet jasné překvapení. Jakto, že o tom nic nevím? ,,Ty mě nepřestáváš překvapovat." vydechla jsem a snažila se tvářit alespoň trošku normálně, i když jsem předem věděla, že je má snaha marná.
,,Nebo vlastně asi jo. Já popravdě nevím." sklonil svůj pohled a výrazně zavrtěl hlavou ,,Už jsme spolu několikrát venku byli, ale nikdy jsme tomu oficiálně neříkali "rande"." zvednul svůj pohled k tomu mému a tvářil se jako hromádka neštěstí. Musela jsem se kousnout do rtu, abych se, při pohledu na něj, nerozesmála.
Čím dál tím zajímavější..
,,No, pokud víš, jaké má ráda, tak si myslím, že s tím nic nezkazíš." pověděla je nakonec a všimla si, jak se Tomovo obličej, po mých slovech rozzářil.
,,Ty už jsi někdy dostala kytku?" zeptal se a naklonil se dopředu, přičemž si své nohy překřížil do tureckého sedu.
,,Jo." kývla jsem svou hlavou na znak souhlasu ,,Od táty k narozeninám." lehce jsem se zasmála, načež se Tom ke mě přidal.
ČTEŠ
THE NEW ONE | H.S.
Fanfiction,,True love is like ghosts, which everyone talks about and few have seen." --- Jmenuje se Harry. Harry Styles Co když je "Ten Nový" úplně jiný, než se na první pohled zdá? --- ZAČÁTEK PŘÍBĚHU 14.12.2021 !!! Jakékoli kopírování příběhu nebo jeho obs...