,,Řev vojáku a řinčení zbraní."
Tak takhle to teď vypadá na bitevním a válečném poli. Král Jakub který se ještě před necelými dvěma dny loučil se svou manželkou královnou Margaretou a svými dětmi a chystal se odjed na důležitou a rozhodující bitvu která rozhodne o osudu jeho království a taky o tom jestli své království ještě ubraní.
Ale netušil že najde smrt pod hroty mečů, respektive pod hrotem meče krále Davida ze sousedního království který už s jejich královstvím vedl dlouhé roky válku.
Kterou král Jakub vedl ještě s jeho otcem králem Mojmírem, který před pár lety zemřel a na trůn tak nastoupil jeho syn David který se rozhodl tuhle válku dokončit a celé království získat.
Aby aspoň takhle dokončil to o co se jeho otec celou dobu snažil a aby aspoň tímto vítězstvím uctil jeho památku a to se mu teď povedlo. Jenže teď bude chtít ještě i něco mnohem víc a to samotnou nejstarší dceru mrtvého krále Jakuba princeznu Blanku.
,,Se kterou se ale ožení až splní svou povinnost a až s ním bude čekat dítě."
Protože dřív jsi jí nevezme, protože tohle je jeho podmínka, a protože on chce ze všeho nejvíc plodnou nevěstu. Která mu dá ještě do budoucna hodně dětí.
A když byli její matka i její babička velice plodné, tak teď je na Blance aby splnila svůj úkol a dala novému králi syna.
Ale ještě i mnohem víc, protože ona bude muset ještě hodně obětovat aby tím i tak zabezpečila celou jeho dynastii.
,,Protože hlavně o tohle mu jde, protože kdyby ji nepotřeboval tak by ji pak nechal zabít rovnou."
Jenomže on ji potřebuje, protože potřebuje aby mu dala syna. Protože jeho syn tak spojí tohle království a když s ním Blanka otěhotní tak jsi jí takhle k sobě připoutá. Protože ona už teď stejně patří jemu jako teď patří jemu její říše.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...