𝗖𝗛𝗔𝗣𝗧𝗘𝗥 26

6.4K 685 298
                                    

ජන්කුක්ගේ රළු දෑත් තේහියොන්ගේ නිරුවත පුරා ගමන් කලේ හරිම කලබලයෙන්.. වේදනාකාරී වුවත් ඩෙවිල්ගේ පහස නිසා තේහියොන් දෑස් වසාගෙන ඒ වින්දනය දරා ගත්තා..

තමන්ගේ පපුවේ සංවේදී ස්ථානයක් යක්ශයාගේ තොල් අතරට මැදි වෙමින් උද්දීපනය වෙද්දි තේහියොන්ගේ කටින් හඩින් කෙදිරියක් පිටවුණා...

" ආහ්හ්... "

තේහියොන්ගේ නිපල් උරන්න පටන් ගත්ත ජන්කුක් නිදහස් අතකින් තේහියොන් ඇදගෙන හිටිය පෑන්ට් එක එකපාර ගලවලා ඇදේ කෙලවරට විසික් කලේ ඔහුව සම්පූර්ණයෙන්ම නිරුවත් කරමින්...

ලා රෝස පාට සිනිදු හම පුරා තමන් ඉතුරු කල තිබුන දසන් සටහන් දෙස බලා කට කොනින් හිනාවුන ජන්කුක් තමන් ඇදගෙන හිටිය කලුපාට ශෝට් එක ගලවා ඉවත් කර දැමුවේ ඔහුද සම්පූර්ණයෙන්ම නිරුවත් වෙමින්.. angel ගේ මුහුණ දෙස බලමින් තමන්ගේ Hard Dick එක අතින් ඉහල පහල කරන ගමන් ජන්කුක් තේහියොන්ගේ පිරුණු දෙතොල් වෙතට නැඹුරු වී ඒවා වියරුවෙන් උරන්නට පටන් ගත්තා.. ජන්කූක්ගේ වේගයට සරිලන ලෙස තම දෙතොල් අපහසුවෙන් හැසිරුව තේහියොන්ගේ දැස් කොනින් කදුලු කැට රූටා ඔලුව තියාගෙන හිටපු සිනිදු කොට්ටය මතට වැටුනා..

එන්න එන්නම හාදුවේ ගෑඹුර සෙවූ ජන්කුක්ගේ දිව තේහියොන්ගේ දෙතොල් අතරින් රිංගා ඒ මුලු මුවම පිරික්සද්දී ඔහුගේ යට සිටි පුංචි කොල්ලගේ කටින් නොනවත්වාම කෙදිරිලි පිටවුණා... විනාඩි තිහක් පමණ රාගයෙන් මත් වුන හාදුවේ වෙලමින් සිටි ජන්කුක් එය නවත්වද්දී තේහියොන් වේගයෙන් හුස්ම ගන්න පටන් ගත්තා...

යාන්තමට විවර වූ දෙතොල් වලින් හුස්ම ගන්න තේහියොන් දිහා බලාගෙන හිටිය ජන්කුක් තේහියොන්ව තම ඇග මතට යන්න ගමන් ඔහු ඇදේ දිගා වුනා...

" Suck it!! "

තේහියොන් එක අතක් තමන්ගේ අතකින් අල්ලගෙන එය තමන්ගේ Dick එකට තද කරන ගමන් ජන්කුක් කියද්දී කදුලු නිසා තෙත් වුන කම්මුල් දෑතින්ම පිසදාමා තේහියොන් ජන්කුක්ගේ කලවා වෙතට නැවී ඒ තමන්ගේ අත් වලින් අල්ලගෙන දැනටමත් හාඩ් වෙලා තියෙන ජන්කුක්ගේ king size dick එක දිවෙන් ලික් කරන්න පටන් ගත්තා...

ᴛʜᴇ ʀᴏꜱᴇ ʜɪᴅᴅᴇɴ ɪɴ ᴛʜᴇ ᴅᴇᴠɪʟ'ꜱ ᴀʀᴍꜱ | 𝙑𝙆 | ✓✓Where stories live. Discover now