Kεφάλαιο 92

85 2 1
                                    


"Δεν θα φύγεις για δουλειά;" Ο Jimin ρώτησε τη Λίζα για πολλοστή φορά για να της υπενθυμίσει ότι παρά το γεγονός ότι του είχε πει, ότι είχε ζητήσει από τον Jungkook να την αφήσει τις πρωινές ώρες, έπρεπε να φύγει.

"Δεν θα πάω πουθενά αν δεν μου υποσχεθείς ότι θα πας να δεις ψυχολόγο". Του έδωσε την ίδια απάντηση όπως κάθε άλλη φορά που της είχε ρωτήσει και δεν μπορούσε παρά να αφήσει έναν αναστεναγμό να ξεφύγει από το στόμα του καθώς άφησε το κεφάλι του να ακουμπήσει στον καναπέ που κατείχε.

"Πήρα την περιγραφή για τα αντικαταθλιπτικά από έναv, ξέρεις".

"Το ξέρω, αλλά δεν εννοώ να πας και να πάρεις φάρμακα. Χρειάζεσαι κατάλληλες θεραπευτικές συνεδρίες." Επέμεινε γιατί σε αυτό το σημείο πίστευε πραγματικά ότι χρειαζόταν βοήθεια με τον πόνο και το χάος των συναισθημάτων που έκρυβε μέσα του.

"Ah σοβαρα, σε παρακαλώ πίστεψέ με. Αισθάνομαι καλύτερα τώρα αληθεια. Αλλά αν σε καθησυχάζει, υπόσχομαι ότι αν δω τον εαυτό μου να ξεφεύγει, θα κάνω ακριβώς αυτό. Είσαι χαρούμενη τώρα;" Σηκώθηκε από τη θέση του για να την αντιμετωπίσει σωστά και πήρε απαλά τα χέρια της στα δικά του, κοιτάζοντάς την με ένα χαμόγελο που σχεδόν έπεισε τη Λίζα ότι πραγματικά ένιωθε καλύτερα.

"Θα έχω τα μάτια μου στραμμένα πάνω σου. Μη σκέφτεσαι καν ότι θα μπορούσες να με εξαπατήσεις". Τον προειδοποίησε και εκείνος γέλασε για λίγο πριν προχωρήσει και τι τραβήξει μαζί του, προς την πόρτα.

"Μπορείς να μου κάνεις ό,τι θέλεις αν προσπαθήσω κατι τετειο ποτές μοθ. Θα δεχτώ όποια τιμωρία θέλεις." Της είπε καθώς προχωρούσε να τη βοηθήσει να φορέσει το παλτό της και στη συνέχεια τοποθέτησε την τσάντα της στους ώμους της πριν συνεχίσει να κατέβει και να τη βοηθήσει να φορέσει τα παπούτσια της.

"Είσαι τόσο ύποπτος οταν προσπαθεις να είσαι τόσο χρήσιμος, ξέρεις. Σου ορκίζομαι καλύτερα να μην κάνεις τίποτα ανόητο αλλιώς-" τον προειδοποίησε η Λίζα καθώς σηκώθηκε και εκείνος χαμογέλασε προτού την πάρει μια γρήγορη αγκαλιά.

"Θα μείνω σπίτι και δεν θα κάνω τίποτα. Μπορείς να πάρεις και τα δύο κλειδιά και να με κλειδώσεις αν δεν με πιστεύεις." Εκείνος  απάντησε και εκείνη τον χλεύασε καθώς τον χτύπησε ελαφρά το στήθος και τον έσπρωξε στην άκρη για να μπορέσει να φτάσει στην έξοδο.

"Λες και δεν μπορείς να κάνεις ηλίθια πράγματα μέσα στο σπίτι. Τέλος πάντων, θα σε εμπιστευτώ μόνο αυτή τη φορά... να προσέχεις εντάξει;" Η Λίζα άφησε την ανησυχία της να εμφανιστεί στο πρόσωπό της καθώς τον κοίταξε, έχοντας τώρα ανοίξει την πόρτα και στεκόταν ένα βήμα έξω από το πλαίσιο της πόρτας.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Aug 26, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Mr  Player //BTS Greek FFDonde viven las historias. Descúbrelo ahora