Κεφάλαιο 42

119 17 37
                                    

Ο  Yoongi μόλις είχε συνοδέψει τους αστυνομικούς στην πόρτα, καθώς είδε την νοσοκόμα να πλησιάζει, με της εξέτασης της Σοφίας στο χέρι.

"Αφήστε τα σε μένα, θα της τα δώσω εγώ." Της είπε εκείνος, καθώς διάβασε το όνομα της Σοφίας στο φάκελο και η νοσοκόμα τον κοίταξε για μια στιγμή πριν τον αναγνώριση ως κάποιον κοντινό στην ασθενή και του παράδοση τον φάκελο.

Εκείνος την ευχαρίστησε καθώς πρέπει πριν εκείνη φύγει, συνεχίζοντας την δουλειά της και εκείνος κοίταξε τριγύρω πριν ανοίξει τον φάκελο και ρίξει μια ματιά.

Τα μάτια του γρήγορα ταξίδεψαν στην εξετάσεις, μέχρι που σταμάτησαν σε μια ουσία που είχε βρεθεί στο αίμα της.

Ο Yoongi αισθάνθηκε το στόμα του να ξερενετε καθώς μία σκέψη ήρθε στο μυαλό του, η όποια δεν ήταν καθόλου καλή.

"Υοοngi?" Μία φωνή τον κάλεσε και εκείνος έριξε τα μάτια του προς τα εκεί, αντικριζοντας την Άρτεμις που τον πλησίαζε αργά, ερχόμενη από το δωμάτιο του Jungkook όπου και η Σοφία μαζί με την κοπέλα του Δήμητρα ήταν, αφήνοντας εκείνον και της Λίζα στο δωμάτιο του Jimin.

Εκείνος έβαλε τα χαρτιά πίσω στο φάκελο μέχρι που εκείνη έφτασε μπροστά του, το βλέμμα του σοβαρό και ανήσυχω.

"Όλα καλά?" Ρώτησε εκείνη καθώς κατάλαβε αμέσως ότι κάτι δεν πήγαινε καλά μαζί του.

"Όχι τίποτα. Πήγαινε φώναξε την Σοφία να έρθει. Η εξετάσεις της ήρθαν." Της είπε εκείνος και η Άρτεμις τον κοίταξε για μια στιγμή στα μάτια πριν γυρίσει την πλάτη του σε εκείνον και κάνει ότι της είπε.

Εκείνος την κοίταξε να φεύγει για λίγο, πριν ξανά κοιτάξει τριγύρω του και ανοίξει τον φάκελο, αφερωντας το χαρτί με της εξέτασης αίματος από τον φάκελο και κρύβοντας το στη τσέπη του, ενώ η καρδιά του χτυπούσε σε μη κανονικό ρυθμό.

Τον βλακα! Που σκατα βρήκα τέτοια χάπια? Θελει να πάει φυλακή ή τι στο διάολο κάνει ποια?!

Σκέφτηκε, πλέον καθαρά συνχισμενος με τον φύλο του τον οποίο δεν μπορούσε και να του ζητήσει εξηγήσεις για τίποτα μιας και δεν θυμόταν και τίποτα.

---Time skip ---

H Λίζα άνοιξε την πόρτα του σπιτιού με τον Jungkook να στέκεται πίσω της, σαν ενα παιδί που ανυπομονουσε να έρθει σπίτι.

Μόλις εκείνη άνοιξε την πόρτα, εκείνος ξαμολιθυκε στο διαμέρισμα, κοιτάζοντας από δωμάτιό σε δωμάτιο σαν να εξερευνουσε.

Mr  Player //BTS Greek FFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz