Είχαν περάσει τρεις μέρες από την μέρα που η Σοφία μπήκε στο νοσοκομείο και την κράτησαν μέσα, τρεις μέρες που η Λίζα γυρνούσε σπίτι και έπρεπε να ενημερώνει τον Jimin για την κατάσταση υγείας της Σοφίας καθώς ήταν άκρως ανήσυχος για εκείνη μα παρόλα αυτά δεν είχε κάνει καμία προσπάθεια να πάει να την δει, ακολουθώντας την συμβουλή της Λίζας που του είχε πει ότι θα ήτανε καλύτερα να μην αναστάτωνε την Σοφία με την παρουσία του για κάποιο καιρό.
Είχαν περάσει τρεις μέρες που ο Jungkook δεν είχε πατήσει στην δουλειά μετά τα λόγια που αντάλλαξε με την Λίζα στο διάδρομο και είχε κλειστή σπίτι του. Ο καναπές του πλέον είχε αλλάξει θέση καθώς ο ίδιος τον είχε σύρει και τοποθέτηση έτσι ώστε να έβλεπε την εξώπορτα όταν καθόταν εκεί και αυτό έκανε όλοι μέρα. Καθόταν εκεί και κοίταζε την εξώπορτα, περιμένοντας την να ανοίξει φέρνοντας την Σοφία πίσω σε εκείνον.
Για κάποιο λόγο τα λόγια της Λίζας δεν άφηναν το μυαλό του καθώς κοίταζε την πόρτα με ώρες ολόκληρες, σκεφτομενος ότι ήταν μάταιο να ελπίζει και η Λίζα μπορεί να είχε δίκιο. Η Σοφία μάλλον δεν θα γυρνούσε ποτέ ξανά σε εκείνον γιατί απλά όλα όσα έκανε ήταν απαράδεκτα. Αλλά παρόλο που ήξερε καλά ότι δεν την άξιζε, η ελπίδα του δεν έλεγε να πεθάνει. Σε αυτή την μικρή κόλαση σκέψεων και αγωνίας είχε ζήσει αυτές τις τρεις μέρες μέχρι που τον έπαιρνε ο ύπνος στον καναπέ, όπως και τώρα τον είχε πάρει.
Μα καθώς αυτός κοιμόταν και ο πόνος του είχε έρθει σε μια παύση, σε ένα άλλο σπίτι, μια καρδιά γέμιζε με πόνο στο άκουσμα τον λέξεων που η κοπέλα του μόλις του ξεστόμισε. Η Άρτεμις είχε μόλις πει στο αγόρι της Taehyung ότι θέλει να χωρίσουν και εκείνος είχε μείνει να την κοιτάζει, καθώς είχε χάσει τα λόγια του.
Ναι εκείνος ήξερε ότι είχε θυμώσει με το ότι είχε κάνει αυτός και ο Yoongi με το στοίχημα αλλά δεν περίμενε να φτάσουν στο χωρισμό. Εκείνος της είχε εξήγηση και της είχε πει όλοι την άλλη σχετικά με το στοίχημα μετά που ο Jungkook του άναψε αυτή την φωτιά και ναι μεν ήξερε ότι τίποτα δεν κάνει της πράξης του σωστές, αλλά και πάλι δεν ήθελε να την χάσει.
"Άρτεμις, σε παρακαλώ μην το λες αυτό. Ξέρω ήταν μία βλακια και το έχω μετανοιώσει, μα σου ορκίζομαι τίποτα δεν συνέβη. Ούτε που άγγιξα την Δήμητρα, απλά βγήκαμε μερικές φορές για καφέ και μιλήσαμε, αυτό είναι όλο." Εκείνος της είπε, τα μάτια του παρακαλώντας την να τον καταλάβει.
" Αμα δεν το είχα μάθει όμως, μπορεί και να είχες κάνει. Το ότι δεν με απατησες δεν πάει να πει ότι δεν είχες σκοπό να το κάνεις. Συγνώμη Taehyung αλλά άμα με απατας για ένα στοίχημα, δεν είχε ουσία η σχέση μας." Του απάντησε εκείνη πριν γυρίσει να φύγει προς την έξοδο, κάνοντας τον Taehyung να τρέξει να τοποθετηθεί στην εξώπορτα για να την εμποδίσει.
CZYTASZ
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfiction-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...