Η Δήμητρα, η Άρτεμις και η Λίζα είχαν μαζευτεί στο σπίτι της Σοφίας μία και σήμερα την είχαν βγάλει από το νοσοκομείο.
Η Δήμητρα είχε πάει και την είχε πάρει με το αυτοκίνητο της κατα το μεσημέρι ενώ οι άλλες δύο είχαν έρθει πιο μετά, η Λίζα λόγω δουλειάς και η Άρτεμις διότι είχε κατι διαδικασίες να κάνει, μιας και έχει αποφασίσει να κλείσει το μαγαζί της και να μετακόμιση.
Τα νέα της μετατόπισης της οπίου τα υπόλοιπα κορίτσια τα άκουγαν τώρα για πρώτη φορά και είχαν μείνει αγώνες.
"Είσαι σίγουρη για αυτή σου την επιλογή? Ένας χωρισμός δεν είναι δα και το τέλος του κόσμου. Έχεις και εμάς." Η Δήμητρα προσπάθησε να την λογικεψη μα η Άρτεμις φαινόταν αποφασισμένη.
"Πάντα είχε προτάσεις για συνεργασίες στο εξωτερικό αλλά ποτέ δεν της δέχτηκα διότι ήξερα ότι ο Taehyung δεν θα μπορούσε να έρθει μαζί μου. Δεν ήθελα να μας χωρίσει η δουλεία αλλά τώρα χωρίσαμε έτσι και αλλιώς οπότε δεν με κρατάει κάτι από το να δοκιμάσω." Εκείνη τους εξήγησε και όλες έμειναν σιωπηλες για λίγο, καταλαβαινοντας το τρόπο σκέψης της.
" Αν είναι έτσι, κάνε ότι είναι καλύτερο για την ζωή σου. Έχεις την υποστήριξη μας. "Η Λίζα της είπε με ένα μικρό χαμόγελο πριν πάρει άλλη μία γουλιά από την ζέστη σοκολάτα που η Δήμητρα της είχε φτιάξει πριν.
"Ποτέ φεύγεις?" Ρώτησε η Σοφία και η Άρτεμις έδειξε τον ενθουσιασμό της στο πρόσωπο της καθώς τους απάντησε ότι φεύγει αύριο, τα λεγόμενα της αφήνοντας αγώνες της κοπέλες που δεν το περίμεναν να ειναι και τόσο σύντομα.
"Ουαου. Πραγματικά δεν κρατιεσαι." Σχολίασε η Δήμητρα και οι υπόλοιπες γέλασαν λίγο πριν έρθουν σε μια αγκαλιά όλες μαζί.
"Δεν θα, χαθούμε, μην σκατε." Τους σιγουρεψε η Άρτεμις και όλες χαμογέλασα πιστεύοντας σε αυτά της τα λόγια.
Εκείνη εκατσε για λίγο ακόμα, μέχρι που τελείωσε τον καφε της και μετά σηκώθηκε να φύγει μιας και έπρεπε να φτιάξει βαλίτσες και η Δήμητρα πήγε μαζί της, μιας και μένανε στο ιδιο σπιτι.
Μόλις οι δύο τους έφυγαν η Λίζα γύρισε και κοίταξε την Σοφία, αναρωτιομενη αν αυτά τα νέα την είχαν κάνει να λυπηθεί. Η γιατροί της είχαν πει άλλωστε να την κρατήσει μακριά από δυνατές συγκίνησης για μερικό καιρό ακόμα καθώς υπήρχαν πιθανότητες να ξανά κυλισει.
"Καλά κάνει. Παίρνει την ζωή της στα χέρια της. Μου φαίνεται πρέπει να αρχίσω και εγώ να το κάνω αυτό." Η Σοφία ξεφωνησε καθώς σηκώθηκε από τον καναπέ και κατευθύνθηκε προς τα σκαλιά.
ESTÁS LEYENDO
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfic-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...