Κεφάλαιο 67

133 19 48
                                    

Η Λίζα και ο Jungkook κάθονταν στο τραπέζι, τρώγοντας πρωινό, με τον μόνο ήχο τα μαχαιροπίρουνα που άγγιζαν που και που το ένα το άλλο.

Εκείνος είχε ξυπνήσει και είχε κάνει την πρωινή του ρουτίνα δίχως να αναγνωρίσει την ύπαρξη της ούτε για μία στιγμή και εκείνη είχε κάνει ότι δεν είχε προσέξει ότι την αγνοεί.

Στο κάτω κάτω ήξερε ότι με όσα έγιναν εχτές δεν θα ήταν και στα καλύτερα κέφια του, οπότε είπε απλά να το αφήσει για τώρα μην έχοντας την διάθεση ούτε την δύναμη για καμιά συζήτηση πρωί πρωί.

Έτσι λοιπόν συνέχισαν μέχρι που ο Jungkook τελείωσε το φαγητό του και σηκώθηκε από το τραπέζι, εκείνη ακολουθοντας την κίνηση του, βιαστικά αρπάζοντας τα πιάτα από το τραπέζι να τα πάει στο νεροχύτη ενώ αυτός κατευθύνθηκε προς το σαλόνι.

"Περίμενε με δύο λεπτά." Του είπε εκείνη καθώς άρχισε να τα πλένει, μην έχοντας όρεξη να γυρίσει μετά από την δουλειά και να βρει άπλυτα στο νεροχύτη να την περιμένουν.

Όμως δεν πήρε καμία απάντηση από εκείνον και παρόλα αυτά κάθισε και τελείωσε τα πιάτα, πριν βγει από την κουζίνα στο σαλόνι, μόνο για να το βρει άδειο.

Έφυγε?

Αναρωτήθηκε καθώς πήγε να ψάξει προς τα δωμάτια τα οποία τα βρήκε όλα άδεια, δίνοντας της την απάντηση.

Εκείνη απλά ξεφυσιξε πριν αρπάξει την τσάντα και το παλτό της και βιαστικά βγει από την πόρτα, έχοντας σκέψεις ότι θα αρχίσει διότι έπρεπε να πάρει το λεωφορείο τώρα και αυτό θα της έτρωγε περισσότερα χρόνο από ότι με το αυτοκίνητο του, μιας και είχε υπολογίσει αλλιώς την διαδρομή της.

---Μετατόπιση---

Ο Jimin χαιδεψε απαλά τα μαλλιά της κοιμησμενης Σοφίας, πριν της δώσει ένα μικρο φιλί στο μέτωπο και σιγανά βγει έξω από το υπνοδωμάτιο.

Εκείνος είχε ντυθεί και είχε πάρει τα κλειδιά του αυτοκινήτου του από το κομοδίνο του, έτοιμος να πάει στην εταιρεία να συναντήσει τον Jungkook, μιας και ήταν ανήσυχος με την συμπεριφορά του εχτές.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της Λιζας, εκείνος είναι αρκετά καχύποπτος και ζηλιάρης οπότε ήθελε να σιγουρευτεί ότι δεν είχαν τσακωθεί η οτιδήποτε, μετά που έφυγαν από την πολυκατοικία την οποία εκείνος έμενε.

Η φυσική του κατάσταση δεν ήταν ακόμα τόσο καλή ώστε να κόβει βόλτες, μα έχοντας υπόψη την ψυχολογική κατάσταση της Λιζας απλά σκέφτηκε ότι θα ήταν καλό αν τουλάχιστον την διευκολύνει με αυτό έστω.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now