Κεφαλαιο 17

181 27 62
                                    


Η Λίζα κουρασμένη αναστέναξε μόλις έφτασε στην πόρτα του σπιτιού της και άφησε το κεφάλι της να έρθει σε επαφή με την πόρτα, περνώντας μια ανάσα πριν βάλει το κλειδί στην κλειδωνια και την άνοιξη.

Εκείνη εισήλθε και έκλεισε την πόρτα πίσω της με την πλάτη της μιας και είχε κάνει μερικά ψώνια στο σούπερ μάρκετ στην διαδρομή της, γνωρίζοντας ότι ο Jimin θα έλειπε σήμερα διότι είχε την βάρδια την οποία εμένα στο Tokyo και θα γυρνούσε αύριο το πρωί και εκείνη είχε ψωνίσει να του αφήσει φτιαγμένο φαγητό για το όταν γυρίσει, παρόλο που εκείνη θα είναι στην δουλειά εκείνη την ώρα.

Μόλις μπήκε στο σαλόνι, μια φιγούρα που πετάχτηκε απότομα από τον καναπέ την έκανε να τρομάξει και να της κοπεί η ανάσα καθώς το σώμα της ασυνείδητα έκανε ένα βήμα πίσω.

"Θεέ και κύριε. Πώς πετάγεσαι έτσι? Παραλίγο να σου φέρω της σακούλες στο κεφάλι!!" Φώναξε εκείνη στον Jimin ο οποίος προς έκπληξη της δεν ήταν εκεί που εκείνη νόμιζε ότι θα βρίσκονταν.

"Συγνώμη. Σε τρόμαξα?" Ρώτησε εκείνος καθώς ανήσυχος την πλησίασε, διότι δεν είχε κάποια θέληση να την κοψοχολιασει αλλά και ο ίδιος ήταν νευρικός και σκεπτόμενος για το πως θα την αντικρίζει, είχε χαθεί στης σκέψεις του μέχρι που άκουσε την πόρτα.

"Τι σκατα κάνεις εδώ? Δεν θα έπρεπε να είσαι στο Tokyo?" Τον ρώτησε εκείνη και έσυρε τα βήμα της προς την κουζίνα για να ακουμπήσει της σακούλες.

"Ένας συνάδελφος χρειάζονταν άδεια για αύριο και αλλάξαμε βάρδιες." Της εξήγησε εκείνος καθώς την ακολούθησε μέχρι την κουζίνα.

" Α μάλιστα. Καλά τότε. "

Μία ησυχία έπεσε ανάμεσα του αφήνοντας μόνο τον ήχο από της σακούλες να ακούγεται καθώς η Λίζα έβγαζε τα πράγματα τοποθετώντας τα στα ράφια και άλλα στο ψυγείο.

" Jimin? Σαν χλομός μου φαίνεσαι." Εκείνη διαπίστωσε καθώς το χρώμα προσώπου του φαινόταν σαν να έχει γίνει ποιο λευκό από ότι συνήθως.

"Ε?! Α! Είναι επειδή κουραστικα και μετά την αλλεργική κρίση η ενέργεια μου κάπως έπεσε." Εκείνος της απάντησε αποφεύγοντας να την κοιτάξει στα μάτια μιας και αυτό που στέγνωσε την ενέργεια του δεν ήταν μόνο η αλλεργία μα και μια δραστηριότητα που έκανε μετά.

" Αλλεργική κρίση!! Είσαι καλά?! "Εκείνη ανήσυχη έτρεξε κοντά του κοιτάζοντας τον με ένα βλέμμα που έδειχνε καθαρά το ποσό νοιάζονταν.

Mr  Player //BTS Greek FFDonde viven las historias. Descúbrelo ahora