Κεφάλαιο 22

183 23 32
                                    

O Jungkook δεν μπόρεσε πάρα να χαμογελάσει στην εξήγηση της ιδέας που είχε η Λίζα που μεν ήταν παράλογη και μη επαγγελματική μα σε αυτή την στιγμή ήταν η μόνη του λύση.

"Κύριε, δεν νομίζω να έχουμε καμία που θα δεχόταν να κάνει κάτι τέτοιο." Ο γραμματέας του ξεφωνησε γνωρίζοντας ότι το να ζητήσουν απο μια υπάλληλο να ντυθεί προκλητικά και να συνοδέψει τον Jungkook στο συνέδριο ήταν κάτι που δεν ήταν φυσικό και δεν μπορούσαν να ζητήσουν κάτι τέτοιο έτσι απλά.

" Α μην ανησυχείς. Η Λίζα θα το κάνει. Απλά πήγαινε βρες μου ρούχα για εκείνη." Με το που είπε αυτά τα λόγια ο Jungkook τα μάτια της Λιζας γουρλωσαν, διότι όταν πέταξε την ιδέα, δεν έχει φανταστεί ότι θα το έκανε εκείνη. Απλά προσπάθησε να βοηθήσει και να που μπλεχτηκε πάλι.

Εκείνη περίμενε μέχρι που ο γραμματέας του βγήκε από το δωμάτιο για να αρχίσει την γκρίνια.

"Πας καλά?! Δεν μπορώ να το κάνω εγώ αυτό? Εγώ το είπε σαν ιδέα για να βρεις καμία άλλη όχι εμένα!" Ξεφωνησε εκεί και ο Jungkook της έδωσε ένα χαμόγελο ανενοχλητος πριν της απαντήσει.

"Δεν μπορώ να ζητήσω κάτι τέτοιο από έναν υπάλληλο ξέρεις. Θα έχανε κύρος σαν αφεντικό. "Της εξήγησε εκείνος περνώντας την θέση του στην καρέκλα του.

" Τι λε ρε, και τόσο καιρό που μου λες εν ώρα υπηρεσίας είμαι το αφεντικό και είσαι υπάλληλος, που πήγε αυτό? "Της είπε εκείνη θυμίζοντας του ότι σύμφωνα με τα ίδια του τα λόγια θα έπρεπε ούτε εκείνη να την μπλέξει μιας και θεωρείται υπάλληλος.

"Σιγά, λεπτομέρειες. Να κάνουμε την δουλεία μας είναι το θέμα. Και το καλό που σου θέλω να μην τα σκαλώσεις αλλιώς σε απολύω." Τα λόγια του την άφησαν άναυδη πλέον μετανιώνοντας που μοίρασε της σκέψεις της μαζί του.

Εκείνη είχε σκεφτεί ότι από την στιγμή που ο τύπος ήταν γυναικάς, αν υπήρχε μία γυναίκα στην αίθουσα σίγουρα θα τραβούσε την προσοχή του με αποτέλεσμα να μην προσέχει πολύ τα λόγια που ο Jungkook θα αρεδιασει. Και αν η κοπέλα ήταν και ικανή με τα ναζια της και την χάρη της, σίγουρα θα τον έκαναν να υπογράψει τα χαρτιά στο πι και φι.
Και όπως καταλαβαίνετε όταν τα σκέφτηκε όλα αυτά δεν φανταζόταν τον εαυτό της που ειλικρινά δεν το έχει καθόλου με τα σαγηνεματα και τα ναζια.

Τι θέλω και μιλάω. Αχχ.

Οι δύο τους έμειναν στο γραφείο μέχρι που ο γραμματέας του εισήλθε ξανά με μια σακούλα στα χέρια του την οποία της την παρέδωσε και ο Jungkook της είπε να πάει στο μπάνιο του να αλλάξει.

Mr  Player //BTS Greek FFKde žijí příběhy. Začni objevovat