Κεφάλαιο 15

198 30 80
                                    

Η Σοφία πανικοβλιτη έσκυψε να βοηθήσει τον Jimin ο οποίος είχε σωριαστη στο πάτωμα στην είσοδο της πόρτας της.

"Είσαι καλά?! Τι έπαθες?" Εκείνη τον ρώτησε καθαρά ανησυχεί καθώς πλέον σήκωσε με την βοήθεια του βέβαια το σώμα του στα δύο του πόδια ξανά.

"Όχι. Χρειάζομαι τα χάπια. Τώρα!" Εκείνος της είπε ανάμεσα στης κοφτές ανάσες του καθώς ασφυκτιουσε.

"Τι χάπια?! Ποια χάπια?! "Η Σοφία τον ρώτησε πλέον φωνάζοντας βλέποντας οτι η κατάσταση του ήταν σοβαρή καθώς σχεδόν δεν ανέπνεε ποια καθόλου.

"Τα... αντί... αλλεργικα μου. Στο γραφείο... Του Jungkook.." Εκείνος της είπε με δυσκολία, πριν το σώμα του κατέρρευσε για άλλη μια φορά στο πάτωμα καθώς είχε αρχίσει να παραλιει.

Ο Jimin ήταν αλλεργικός στη ναφθαλίνη και δυστυχώς για εκείνον σήμερα αν και βασικά θα έπρεπε να είναι στην δουλειά αλλά λόγω του ότι ένας άλλος πιλότος είχε κάτι να κάνει αύριο, πήρε την πτήση του σήμερα ανταλλάζοντας βάρδιες την τελευταία στιγμή, εκείνος που δεν είχε πάρει το αυτοκίνητο του μαζί του στο αεροδρόμιο μιας και ήταν από της ημέρες που θα κοιμόταν στην άλλη χώρα, είχε αποφασίσει να μην αφήσει το αμάξι του στο αεροδρόμιο και είχε πάρει ταξί, οπότε αφού πήγε με ταξί φυσικά και θα έπρεπε να επιστρέψει με ταξί.

Αφού λοιπόν η δουλειά του είχε ακυρωθεί, εκείνος είχε σκεφτεί να περάσει από την εταιρεία να κάνει μία επίσκεψη στο αδερφό του και να δει και πως τα πάει η κοπέλα του στην πρώτη της ημέρα στην δουλειά.

Για κακή του τύχη όμως ο οδηγός του ταξί φορούσε στα ρούχα του αυτό το άρωμα που εκείνος είχε αλλεργία και παρόλο που άντεξε αρκετά εκείνος δεν μπόρεσε πάρα να του πει να σταματήσει στο σπίτι του Jungkook το οποίο ήταν και στο δρόμο του με την σκέψη να πάρει τα χάπια τα οποία είχε αφήσει ένα πακέτο στο σπίτι του, όπως φυσικά κρατάει και στο δικό του και το αυτοκίνητο του.

Η Σοφία τρέχοντας επέστρεψε μετά που είχε κάνει τα ράφια στο γραφείο του Jungkook άνω κάτω για να το βρει όσο ποιο γρήγορα γίνεται και με χέρια που τρεμοπαίζουν έβγαλε το χάπι να του το δώσει.

Καθώς εκείνος το καταπίνει η Σοφία τον κοιτάζει για ένα δευτερόλεπτο πριν πάει να σηκωθεί να αρπάξει το τηλέφωνο να καλέσει ένα ασθενοφόρο.

"Μη! Είναι μόνο ένα αλλεργικό σοκ. Θα μου περάσει." Εκείνος την σταματήσει πιάνοντας την απο τον καρπό της.

Mr  Player //BTS Greek FFOnde histórias criam vida. Descubra agora