Κεφάλαιο 27

157 25 49
                                    

Η Δήμητρα σταμάτησε στην γωνία για να πάρει μία ανάσα μιας και έτρεξε από το πάρκινγκ μέχρι το μικρό καφέ που ο Taehyung την περίμενε.

Αυτή ήταν η μόνη ώρα που εκείνος είχε κενό σήμερα οπότε εκείνη έπρεπε να κάνει το μεσημεριανό της διάλειμμα λίγο ποιο αργά από ότι της υπόλοιπες μέρες. Του είχε υποσχεθεί στο κάτω κάτω ότι θα τον βοηθήσει με το πρόβλημα που είχε.

Ο Taehyung της είχε πει ότι έχει μια μαθήτρια που φαίνονταν περίεργη τελευταία, η συμπεριφορά της τον είχε ανησυχήσει και για αυτό είχε ζητήσει την βοήθεια της Δήμητρας σαν ιδικός που ήτανε.

Και ήταν λογικό η Δήμητρα να μην μπορέσει να του αρνηθεί την βοήθεια της καθώς εκτός το ότι θα βοηθούσε κάποιον, ο Taehyung ήταν και φίλος και αγόρι της συγκάτοικου της, Άρτεμις, οπότε ήταν υποχρεωμένη να του δώσει το χέρι βοηθήας της.

Λόγω αυτού, εκείνη είχε καταντήσει να τον συναντά συχνά τελευταία,πρωί, μεσημέρι ή απόγευμα. Οπότε της ζητούσε εκείνη θα πήγαινε.

Μα οι συναντήσεις τους αν και επαγγελματικής φύσης δεν συνέβαιναν ποτέ στο γραφείο της, μιας και πάντα έπεφτε μακριά για εκείνον να πάει μέχρι εκεί, οπότε εκείνη ήταν αυτή που σαν τώρα έτρεχε να τον συνάντηση σε καφετέριες, παρκα ή γενικά όπου της πει ότι θα είναι.

Η δουλειά του ψυχολόγο σίγουρα δεν ήταν εύκολη και το να κάνεις χαρές στον Taehyung επίσης, αποδείχτηκε να μην είναι εύκολη υπόθεση.

Εκείνη έσπρωξε την γυάλινη πόρτα της καφετέριας, κάνοντας την είσοδο της και ρίχνοντας μια ματιά τριγύρω μέχρι που αντιλήφθηκε την παρουσία του σε ένα τραπέζι στο βάθος, δίπλα στο παράθυρο.

"Συγνώμη που άργησα. Είχε κίνηση." Του είπε μόλις τον πλησίασε και εκείνος την πρόσεξε.

"Δεν πειράζει, δεν χάλασε ο κόσμος." Της απάντησε εκείνος με ένα χαμόγελο, καθώς σηκώθηκε όρθιος και τράβηξε την καρέκλα για να καθίσει εκείνη.

"Εμ πως δεν χάλασε. Δεν έχεις μάθημα σε μισή ώρα? "Του είπε εκείνη καθώς κάθισε ψιθυριζωντας του ενα ευχαριστώ.

" Έχω αλλά έλπιζα ότι εσύ δεν θα είχες κάτι μετά από την συνάντηση μας. Έχεις?" Ο Taehyung την ρώτησε και η Δήμητρα τον κοίταξε με απορία πριν του απαντήσει.

" Εμ~, αν είναι κάτι επείγον μπορώ να ακυρώσω, μόνο ένα ραντεβού έχω για το απόγευμα. Έγινε κάτι? "Ρώτησε απορημένη μα εκείνος απλά της χαμογέλασε.

Mr  Player //BTS Greek FFDonde viven las historias. Descúbrelo ahora