Ο Suga είχε αφοσίωση όλοι του την προσοχή στα έγγραφα στο γραφείο του μέχρι που η πόρτα του άνοιξε και ένα κεφάλι έκανε την είσοδο του ακολουθουμενο απο ένα μικρό χαρωπο "Τσα!"
Εκείνος δεν μπόρεσε πάρα να χαμογελάσει βλέποντας την κοπέλα του, Δήμητρα εισερχοντας το δωμάτιο με ένα χαμόγελο στα χείλη όπως πάντα και με μια σακούλα στο δεξί της χέρι.
"Ώρα για διάλειμμα." Του ανακοίνωσε εκείνη με την χαρωπή φωνή της ακουμπώντας στην άκρη του γραφείου της την σακούλα με το φαγητό που έφερε και μετά έκανε το γύρο του γραφείου του για να του δώσει ένα γρήγορο γλυκό φιλη στα χείλη ως ένα 'Γειά'
"Την κατάλληλη στιγμή ήρθες, διότι πείνασα. "Της είπε εκείνος αφήνοντας στην άκρη τα έγγραφα και αρπάζοντας την σακούλα ενώ η Δήμητρα κατευθύνθηκε προς την μπαλκόνι πόρτα την οποία και άνοιξε για να μπει λίγο καθαρός αέρας.
Εκείνη μετά πήγε κοντά του αφήνοντας τον εαυτό της να καθίσει πάνω στο γραφείο του καθώς ο Suga είχε πλέον ανοίξει τα ταπερ με το φαΐ και κάρφωσε μια πιρουνια την οποία της την πρόσφερε πρώτα σε εκείνη.
Η Δήμητρα του χαμογέλασε πλέον με μπουκωμένο το στόμα κάνοντας τον Suga να χαμογελάσει ξανά στην γλυκά της πριν πάρει και αυτός μια κουταλιά για τον εαυτό του.
---μετατόπιση---
Η Άρτεμις περίμενε στην είσοδο του σχολείου όπου το αγόρι της ο Taehyung δούλευε καθώς είχε αποφασίσει να έρθει να τον επισκεφθεί για να πάρουν το μεσημεριανό τους μαζί μίας και σήμερα βρήκε χρόνο από την δουλειά.
Εκείνη του είχε στείλει μήνυμα ότι είχε έρθει και τον περιμένει έξω και το μόνο που έπρεπε να κάνει είναι να τον περιμένει να φανεί, αγνοώντας όσο μπορούσε τα βλέμματα τον νεαρόν μαθητών που ήταν εν ώρα διαλειμματος.
Ο Taehyung δεν άργησε να φτάσει, αυξάνοντας το βάδισμα του μόλις εκείνη έπεσε στο οπτικό του πεδίο.
"Αγάπη μου!" Εκείνος την αποκάλεσε μπροστά σε όλους, τυλιγοντας την στα δύο του χέρι μόλις έφτασε κοντά της.
"Taehyung μας βλέπουν τα παιδιά." Η Άρτεμις του υπενθύμισε καθώς αισθάνθηκε άβολα κάτω από τα βλέμματα τους, ιδικά τα βλέμματα μερικών κοριτσιών που σαν να την κοιτούσαν με μισό μάτι.
"Ε καλά δεν έκανα και κάτι. Άσε που τα περισσότερα τα ξέρουν σε αυτή την ηλικία. "Της απάντησε εκείνος και μετά χαμογέλασε πριν φέρει το χέρι του στους ώμους της Άρτεμις κατευθυνωντας την προς το πάρκινγκ του σχολείου όπου είχε αφήσει και το αμάξι του.
YOU ARE READING
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfiction-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...