Κεφάλαιο 88

110 13 46
                                    

Η Λίζα έτρεξε μέσα στο αεροδρόμιο μόλις κατέβηκε από το ταξί, και έψαχνε για μερικά λεπτά για την θυρίδα ο οποίος ξένος της είχε πει ότι ήταν κοντά και μόλις έφτασε, δεν άργησε να προσέξει και να ακούσει ένα μικρό χαμό που γίνεται στην άκρη ανάμεσα στον Jimin, ένα κύριο που φαίνεται να τον εμποδίζει να φύγει και μια άγνωστη κοπέλα που στεκόταν στο πλάι του.

"Jimin!" Εκείνη κάλεσε το όνομα του καθώς έτρεξε προς την μεριά του.

"Λίζα? Τι κάνεις εσύ εδώ? Δεν θυμάμαι να σου έστειλα μήνυμα για το γάμο μου ακόμα" Ο Jimin της μίλησε με ένα χαμόγελο στα χείλη κάνοντας την να απορεί.

"Ποιο γάμο ρε! Είσαι με τα καλά σου? Δεν την ξέρεις την κοπέλα!" Εκείνη του ύψωσε λίγο την φωνή καθώς τα λεγόμενα του ξένου στο τηλέφωνο φαίνεται να είναι αλήθεια.

Εκείνος ήταν σε πτήση και στα ξαφνικά, δήλωσε ότι θα παντρευτεί με μια άσχετη τουρίστρια που συνάντησε μόλις κάτι ώρες πριν και ο Namjoon φυσικά και δεν το βρήκε αυτο λογικό, μα όσο και να προσπαθήσε να τον λογικεψει, ο Jimin φαινόταν αποφασισμένος για αυτό και ο ίδιος αναγκαστικε να καλέσει για βοήθεια και πήρα τηλέφωνο την επείγουσα κλείσει του.

"Δεν έχει σημασία ο χρόνος. Με αγαπάει. Έτσι δεν είπε? Εμ.. Πως ήταν το όνομα σου θύμισε μου μια στιγμή?" Ο Jimin ρώτησε την κοπέλα δίπλα του χαμογελαστά αλλά την ρώτησε στα κορεάτικα οπότε η κοπέλα δεν κατάλαβε Χριστό.

"Τον έχετε ποτίσει τίποτα?" Ρώτησε η Λίζα τον ξένο νεαρό, ντυμένο με στολή πιλότου, όμοια με του Jimin.

" Όχι βέβαια. Ήταν σε ώρα υπηρεσίας." Εκείνος την διαβεβαίωσε αλλά δεν φάνηκε να τον πολύ πιστεύει καθώς δεν υπήρχε άλλη εξήγηση για αυτή την τρελή συμπεριφορά αν και η αλήθεια είναι ότι δεν φαινόταν πιωμένος διότι όταν πίνει συνήθως δεν στέκεται τόσα καλά στα πόδια του, η χαμογελάει τόσο πολύ.

"Jimin, άκουσε με σε παρακαλώ. Αν αυτό είναι κάποια αντίδραση θυμού ή αντίτυπο, δεν αξίζει και το ξέρουμε και οι δύο. Έλα, ελα σε παρακαλώ άσε της τρελές και πάμε σπίτι. Ναι?" Εκείνη προσπάθησε να τον καλοπαρει, κοιτάζοντας τον στα μάτια αλλά εκείνος απλά της χαμογέλασε διάπλατα.

" Γιατί να είμαι θυμομενος? Μια χαρά είμαι. Είμαι χαρούμενος γιατί παντρεύομαι. Η κοπέλα συμφωνήσε, δεν την ανάγκασα, αλήθεια. "Της είπε εκείνος πριν γυρίσει και δώσει μια αγκαλιά στην ξένη κοπέλα που χασκογέλασε στην αγκαλιά του.

"Ρε ξεκόλλα από την τουρίστρια γαμωτο! Μιλάμε τώρα! " Η Λίζα προσπάθησε να τον τον ξεκόλλησει από πάνω της αλλά δεν έλεγε να την αφήσει.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now