Κεφάλαιο 80

116 14 39
                                    

Η Λίζα έκλεισε την πόρτα του διαμερίσματος της Σοφίας καθώς αποχερετισε την Δήμητρα η οποία έπρεπε να φύγει μιας και η Άρτεμις την είχε καλέσει από εχτές να την δει επειγόντως μα δεν είχε πως να αφήσει την Σοφία μόνη της.

Λόγω αυτό η Λίζα κάλεσε στην δουλειά ότι θα αργήσει σήμερα μιας και το πρωί ούτε εκεί είχε πολύ χρόνο να μείνει εκεί, μα αυτό που η Άρτεμις ήθελε να συζητήσουν από ότι η Δήμητρα της είπε φαινόταν συμαντηκο.

Μετά που έκλεισε την πόρτα, το κινητό της το οποίο το είχε στο χέρι αρχίσε να δονητε για πολλοστή φορά στα τελευταία δέκα λεπτά, καθώς ο Jimin είχε ξυπνήσει από τον ύπνο του φαίνεται και είχε διαπιστώσει ότι η Λίζα είχε πάρει τα κλειδιά του σπιτιού του, κλειδώνοντας τον μέσα, για λόγους ασφαλείας.

Μετά που του είπε όλα όσα γίνονταν μεταξύ της Σοφίας και του αδερφού του εχτές, εκείνος είχε μείνει σοκαρισμένος μα και θυμωμένος με της πράξης του αδερφού του. Η Λίζα έκανε ότι μπορούσε εχτές να τον καθησυχάσει και να τον πείσει ότι δεν θα έπρεπε να ανακατευτεί διότι η ψυχολογία του Jungkook ήταν αδύναμη και το ίδιο και η δική του κατάσταση, για να μην μιλήσουμε για της Σοφίας. Ο εμπλεγμος του θα έφερνε μόνο περισσότερο χάος και παραπάνω πράξεις να μετανιώσει. Τον έπεισε εχτές αλλά σήμερα που ήταν να τον αφήσει μονο στο σπίτι δεν του είχε και πολύ εμπιστοσύνη, οπότε για ασφάλεια του πήρε τα κλειδιά.

Εκείνη δεν σήκωσε την κλήση του για πολλοστή φορά και ένα μήνυμα εμφανίστηκε στην οθόνη της αρκετά σύντομα.

"Γιατί με κλειδωσες μέσα? Αφού είπα ότι δεν θα πάω να τον βρω!"

"Ε ωραία αφού δεν θα πας, γιατί σε ενοχλεί τόσο που είσαι κλεισμένος σπίτι σου? Όλα τα έχεις εκεί μέσα τίποτα δεν σου λύπη."
Του απάντησε η Λίζα πριν σηκώσει το κεφάλι της και αντικρίσει την Σοφία στης σκάλες να κατεβαίνει από τον πανό όροφο με της πιτζάμες της.

" Βρε καλα ξυπνητούρια! "Είπε η Λίζα με ενθουσιασμό και η Σοφία της έδωσε ένα εκνευρισμένο βλέμμα.

" Έτσι και ρωτήσεις πως κοιμήθηκα. Σε έχω πετάξει έξω." Της απάντησε η Σοφία, φανερά σε μία χάλια διάθεση καθώς βρήκε τον δρόμο της μέχρι τον καναπέ και κάθισε εκεί σαν  ζόμπι, να κοιτάζει το τίποτα μπροστά της.

Η Λίζα κοίταξε τριγύρω της αμήχανα, σκεφτομενη πως να την προσέγγιση για μερικά λεπτά αλλά μιας και δεν έβρισκε τίποτα είπα απλά να το κάνει μια και έξω, οπότε πήγε και κάθισε δίπλα της και μέτρησε μέχρι το τρία, πριν ξεστόμισει αυτό που ήθελε να της πει.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now