Κεφάλαιο 12

243 33 104
                                    

Η Δήμητρα άνοιξε τα μάτια της στην μυρουδιά του καφέ που της έσπασε την μύτη καθώς ο καπνός του έφτασε στα ρουθούνια της ενω ήταν τοποθετημένο στο κομοδίνο της.

Εκείνη χαμογέλασε λίγο καθώς βαρεμενα σήκωσε το σώμα της σε μια καθιστή θέση και μετά τεντωσε το χέρι της και πήρε την κούπα στο χέρι της, αφήνοντας την πρώτη γουλιά του ροφηματος να ζεστάνει τα μέσα της.

"Τον πέτυχα?" Η φωνή του Suga ο οποίος μόλις είχε τελειώσει το πρωινό του ντουζάκι ακούστηκε καθώς εκείνος είχε επανέρθει στο υπνοδωμάτιο τους με το μαύρο βρεγμένο του μαλλί να πέφτει ομοιόμορφα στο κούτελο του πριν εκείνος  το  ανακατέψει με την μικρή γκρι πετσέτα που κρατούσε στο χέρι του ενώ μια άλλη αγκάλιαζε την μέση του αφήνοντας σε κοινή θέα το υπόλοιπο φρέσκο πλυμενο σώμα του.

"Μόνο τον πέτυχες, το κέντρισες μην σου πω ." Η Δήμητρα χασκογέλασε μετά από αυτά της τα λόγια καθώς αμέσως σκέφτηκε το ποσό εύκολα κάποιος θα μπορούσε να κάνει πλάκα με αυτή της την φράση.

"Είσαι τυχερή που όταν γελάς γίνεσαι ακόμα ποιο γλυκιά αλλιώς μπορεί και να θυμωνα. "Ο Suga της απάντησε καθώς συνεχίζει την πρωινή του ρουτίνα κατευθυνομαινος προς την ντουλάπα του για να διαλέξει το σημερινό του ένδυμα για να πάει στην δουλειά.

"Και άμα θυμώσεις σιγά. Τη θα έκανες δηλαδή? "Η Δήμητρα τον ρώτησε έχοντας καθαρά σκοπούς να τον τσιγκλιση.

Εκείνος χαμογέλασε πονηρά καθώς εριξε μια ματιά προς εκείνη πάνω από τον ώμο του και μετά της απάντησε.

"Μην μου το κάνεις αυτό μωρό. Δεν μπορώ να αργήσω σήμερα. "Η Δήμητρα χαμογέλασε στην απάντηση του καθώς άφησε την κούπα της στην άκρη και τον προσέγγισε τυλιγοντας τα χέρια της γύρω από το στήθος του καθώς εκείνος κοίταζε τον καθρέφτη που βρίσκεται μπροστά του.

" Δεν σε κρατάει κάνεις ζαχαρίνη μου."Τα λόγια της που έφτασαν στο αφτί του, εκεί όπου εκείνη του ψιθύρισε σαγινεφτηκα πριν φύγει προς το μπάνιο η ίδια, συνέχισαν να ηχούν στα αφτιά του κάνοντας τον να βαριά αναστεναξει ενώ κατέβασε το κεφάλι του και μετά κατευθύνθηκε προς το κομοδίνο του όπου είχε αφήσει το κινητό του, το οποίο το άρπαξε και έστειλε ένα μήνυμα στην γραμματέα του ότι κάτι του έτυχε και θα αργήσει τελικά στην πρωινή συνέλευση.

---μετατόπιση ---

Η Άρτεμις έδωσε άλλη μια μπουκιά από το τοστ που κρατούσε στα χέρια της, ταΐζοντας τον Taehyung που έτρεχε πέρα δώθε στο δωμάτιο, βιαστικά γιατί σήμερα παρα κοιμήθηκε.

Mr  Player //BTS Greek FFDonde viven las historias. Descúbrelo ahora