"Απο το Περού ερχοσασταν για να ανοίξετε την πόρτα. Τι στο καλό ποια, με αφήσατε ένα τέταρτο εκεί έξω!!" Η Λίζα άρχισε τα παράπονα μόλις η Άρτεμις της άνοιξε την πόρτα για να περάσει.
"Εμμ.. Δεν σε ακούσαμε βρε, εμμ είμασταν πάνω, ναι πάνω καιιι το ρίξαμε στο μπλα μπλα, ξέρεις τώρα. "Η Άρτεμις της απάντησε, κάθε λέξη που άφησε το στόμα της καθαρό ψέμα καθώς εκείνες άργησαν λόγω οτι συμμαζευαν το μέρος και φυγαδευαν τον Jimin από της σκάλες της πυροσβεστικής που έχει το κτίριο και που τυχαιναν να περνάνε από ένα από τα παράθυρα του διαμερίσματος της Σοφίας το οποίο βρίσκεται στο πέμπτο όροφο.
"Καλά καλά, η νύφη μας που είναι να την δω. Ελπίζω να μην την έχει πιάσει καμία κρίση άγχους." Είπε η Λίζα καθώς ανέβηκε τα σκαλιά για το δεύτερο όροφο με την Άρτεμις να την ακολουθεί ενώ τραβάει τα μαλλιά της και φρικάρει πίσω από την πλάτη της.
"Καλημέρα Αγάπη μου~"Η Λίζα χαιρέτισε την Δήμητρα η οποία φαινόταν σαν να έτρεχε πέρα δώθε μες στο δωμάτιο.
"Εσύ γιατί είσαι έτσι. Άλλη θα έπρεπε να είναι αγχωμένη όχι εσύ." Η Λίζα άρχισε να γελάει καθώς της φάνηκε αστείο το ποσό τσιτομενες ήταν όλες αντί να είναι χαλαρές διότι στο κάτω κάτω ήταν ημέρα χαράς.
"Σωστά, σωστά, είναι που θα είμαστε και εμείς κουμπαρες και αγχώθηκα λίγο. Ελπίζω να μην παραπατησω πουθενά και φάω τα μούτρα μου." Τα λόγια της Δήμητρας αρκετά πειστικά καθώς είχε και μια άλφα αδεξιότητα στο αίμα της οπότε κάτι τέτοιο δεν θα ήταν και απίθανο να συμβεί.
" Αχ, τι σκέφτεσαι ποια. Όλα θα πάνε τέλεια θα δείτε μα.. Η νύφη που είναι? "Η Λίζα ρώτησε καθώς κοίταξε τριγύρω στο δωμάτιο μα δεν την πήρε το μάτι της.
"Κάνει ντους, ναι, αυτό κάνει." Απάντησε η Άρτεμις κάπως αμήχανα αν και αυτή την φορά δεν έλεγε ψέματα αλλά η υπερένταση είχε ακόμα να φύγει από το σώμα της.
" Ωραία να αρχίσουμε ετοιμασίες σιγά σιγά, σε ένα τέταρτο θα φτάσει η κομμώτρια με το προσοπικο της και το νυφικό που διαλέξαμε οπότε μην κάθεστε, κουνηθητε!" Η Λίζα τους υπενθυμίσε κάνοντας τα κορίτσια να αρχίσουν να σκέφτονται λογικά ξανά καθώς ο γάμος δεν υπήρχε περίπτωση να ακυρωθεί μετά από όλα αυτά που τραβήξανε με τις ετοιμασίες και τα λεφτά που ο Jungkook εριξε για να βγει ο γάμος τέλειος, όπως η αγαπημένη του το ονειρευόταν.
---time skip ---
Η Σοφία πήρε μια βαθιά ανάσα καθώς τα χέρια της είχαν αρχίσει να ιδρώνουν από το άγχος, κοιτάζοντας τον εαυτό της ντυμένη με το άσπρο νυφικό και στολισμένη όπως πρέπει.
DU LIEST GERADE
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfiction-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...