Κεφάλαιο 30

163 23 52
                                    

Ο Jimin άνοιξε την πόρτα του διαμερίσματος του και η Λίζα πέρασε πρώτη, σιωπηλή και ψυχρή όπως ήταν κατά τη διάρκεια όλης της διαδρομής τους από το σπίτι του Jungkook και της Σοφίας μέχρι το δικό τους.

Και ο Jimin δεν μπορούσε παρά να σκεφτεί ότι μάλλον θα ήταν ακόμα θυμωμένη μαζί του και δεν ήξερε πως να το διορθώσει.

"Να παραγγείλω γλυκό?! Μιας και δεν φάγαμε, ε?" Πετάχτηκε στα ξαφνικά καθώς θυμήθηκε ότι τα γλυκά πάντα της φτιάχνουν την διάθεση.

"Αμα έχουν τούρτα με ποντικό φάρμακο για να στην δώσω, τότε παράγγειλε." Του απάντησε εκείνη και εκείνος γέλασε, νομίζοντας οτι αστειεύεται μα μόλις είδε το πρόσωπο της που δεν έσκασε ούτε το παραμικρό χαμόγελο, ξαφνικά πνίγηκε στο σάλιο του και άρχισε να βήχει.

" Πρόσεχε μην πεθάνεις, αυτή είναι δική μου δουλειά. "Του είπε εκείνη καθώς τον χτύπησε ελαφρά στην πλάτη μέχρι που ησύχασε.

"Το χιούμορ σου  χειροτερεύει τώρα τελευταία. Μην λες τέτοια με μια τέτοια έκφραση προσώπου σε παρακαλώ." Της είπε και εκείνη απλά του γύρισε την πλάτη και κατευθύνθηκε προς τον καναπέ.

"Αναρωτιέμαι τι να φταίει που το χιούμορ μου χειροτέρεψε. Έχεις καμία ιδέα τι μπορεί να είναι Jimin? "Η Λίζα τον ρώτησε, κοιτάζοντας πάνω από τον ώμο της για να το δει. Το βλέμμα της αφιλόξενο.

Κρύος ιδρώτας άρχισε να λούζει τον Jimin εκείνη την στιγμή διότι του φάνηκε σαν να ήξερε, μα κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο. Σωστά?

Η Λίζα περίμενε για λίγο για μια απάντηση και μετά που κατάλαβε ότι εκείνος είχε πανικοβλιθη και δεν μπορούσε να δράση προς στιγμής, χαμογέλασε σηκώνοντας το χέρι της που ήταν τυλιγμενο με τον επιδεσμο από την πληγή που εκείνος της χάρισε.

"Πονάει. Για αυτό έχω νεύρα." Προσέθεσε, κάνοντας λίγο τον Jimin να καθησυχάζει μέσα του καθώς δεν ήταν αυτό που φαντάστηκε.

"Χείλια συγνώμη, δεν αλλάξαμε γάζα για σήμερα ακόμα. Περίμενε." Της είπε πριν τρέξει να φέρει το κουτί με της πρώτες βοήθειες και την πλησιάσει στον καναπέ, περιποιωντας την πληγή της με προσοχή.

Εκείνη απλά τον κοίταξε καθώς εκείνος έδενε την νέα γάζα στο χέρι της και σκεφτόταν. Το ποσό τον μισή και το ποσό ακόμα νοιάζεται ταυτόχρονα. Ήταν τρελό θα έλεγε κανείς, μα μια επιθυμία να τον δει πληγωμένο είχε ξυπνήσει μέσα της και ταυτόχρονα εκείνη ήξερε ότι αυτό το αίσθημα δεν ήταν καλό, μα δεν μπορούσε να αρνηθεί την ύπαρξη του.

Mr  Player //BTS Greek FFWo Geschichten leben. Entdecke jetzt