Κεφάλαιο 91

188 13 33
                                    


Η Σοφία στεκόταν στο γραφείο της μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή της, κοιτάζοντας το αρχείο που είχε ανοίξει εδώ και κάτι ώρες.

Υποτίθεται ότι το νέο της βιβλίο στο οποίο για καιρό δούλευε και το οποίο έχει δύο εβδομάδες μόνο για να το παραδώσει στον εκδοτικό οίκο με τόν όποιο έχει συμβόλαιο, να την απασχολούσε αρκετά ώστε να μην σκέφτεται τίποτα άλλο αλλά δυστυχώς δεν γινόταν κάτι τέτοιο.

Παρόλο που προσπαθούσε να αφιερώσει τη προσοχή της στην δουλειά της και να ξεχάσει την πραγματικότητα και το βαχαλο που έχει για ζωή, το μυαλό της δεν έλεγε να συγκεντρώθει απόλυτα, φέρνοντας αναμνήσεις μπροστά στα μάτια της.

Από τα πληγωμένα μάτια του Jungkook στης αναμνήσεις φόβου που της είχε προκαλέσει, στα μάτια του Jimin και την τρυφερότητα που της είχε χαρίσει. Γιατί, ήταν εκείνος τόσο γαλήνιος για εκείνη, ακόμα και αν δεν ήταν εκεί?

Πλέον γνώριζε την απάντηση. Ήταν επειδή εκείνη ήταν ερωτευμένη μαζί του. Και παρά αυτά η Σοφία τον είχε πλήγωσει. Τον είχε αρνηθεί και είχε γυρίσει την πλάτη της σε εκείνον και στα ίδια της τα συναισθήματα.

Υπήρχε τρόπος να το διορθώσει αυτό? Τι λόγια μπορούσαν να πάρουν πίσω τον πόνο που η άρνηση της μπορεί να του προκάλεσε? Και αν ήταν να πάει να του μιλήσει, υπήρχε περίπτωση για εκείνον να την πιστέψει και να την δεχτεί μετά από όλα αυτά?

Η Σοφία άφησε μια ανάσα να ξεφύγει από τα χείλη της, αισθανωντας την απόγνωση να μεγαλώνει μέσα της. Και καθώς τα χέρια της χώθηκαν ανάμεσα στα μαλλιά της, μια ιδέα ξαφνικά γεννήθηκε στο μυαλό της.

Εκείνη ήταν μια συγγραφέας στο κάτω κάτω. Εκεί που εκείνη μπορεί να εκφράζεται καλύτερα είναι γραπτός. Καθ σίγουρα είχε πολλά συναισθήματα που ήθελε ο Jimin να γνωρίζει. Τόσα πολλά που τα λόγια ποτέ δεν θα έφταναν, μα σε ένα χαρτί,τα αίσθηματα της θα μπορούσαν να μείνουν αιώνια.

Ακόμα και αν η αγάπη τους ποτέ δεν βρει τρόπο να υπάρξει σε αυτή την πραγματικότητα, η Σοφία μπορούσε να δημιουργήσει μια άλλη. Μια ιστορία αξία της αγάπης τους,τον αισθημάτων της, του πόνου της. Μια ιστορία που θα την αντιπροσώπευει κατάλληλα.

Με τέτοιες σκέψεις εκείνη άνοιξε καινούργιο αρχείο στον υπολογιστή και παράτησε το βιβλίο για το οποίο έπρεπε να δουλεύει διότι είχε να παραδώσει. Και αρχίσει να γράφει ένα νέο, από την αρχή.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now