Κεφάλαιο 62

136 20 35
                                    

Η Λίζα πάγωσε μόλις εκείνος ανέφερε το όνομα της Σοφίας στην σκέψη ότι η μνήμη του είχε γυρίσει μα καθώς εκείνος συνέχισε την πρόταση του, κατάλαβε πως δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν είχε συμβεί.

"Την Σοφία θυμάμαι να είδα εχτές στον ύπνο μου, παίζαμε σκάκι λέει και νίκησα και με έβριζε μετά." Ο Jungkook γέλασε στην θολή θυμίσει του ονείρου του καθώς πλέον η Λίζα τον κοιτούσε με ένα βλέμμα που φανερώνε το ποσό κουφό της φάνηκε αυτό που είπε.

"Γιατί ήταν η Σοφία στο όνειρο μου άραγε? "Αναρωτήθηκε εκείνος, καθώς κατέβασε το κεφάλι σαν να προσπαθούσε να θυμηθεί τι έγινε μετά στο όνειρο του, το οποίο δεν θυμόταν και τόσο καλά.

"Και που θες να ξέρω εγώ? Δικό σου όνειρο, δική σου η ευθύνη." Του είπε η Λίζα, πριν γυρίσει την πλάτη της και συνεχίσει προς το υπνοδωμάτιο, όπου και σκοπεύε να ουρλιαξει βουβα μόλις βρεθεί μονη της εκεί μέσα λόγω της τρομάρας που πήρε, και έτσι και έκανε, ενώ ο Jungkook κάθισε να τελειώσει το πρωινό του, σκεφτομενος αν ήξερε να παίζει σκάκι στα αλήθεια η όχι.

---Time skip---

H Λίζα με τον Jungkook ήταν κάτω στο σετ όπου γίνονται η φωτογραφίσεις, εκείνη βοηθώντας πάνω κάτω και εκείνος απλά να επιβλέπει σε μια γωνιά, μιας και αυτή η φωτογράφιση ήταν για το εξώφυλλο του περιοδικού.

Η φωνή του γραμματέα του Jungkook ηχούσε στα αυτιά του, καθώς τα μάτια του δεν έλεγαν να αφήσουν την όψη της Λιζας, ενα μικρό χαμόγελο να σκάει στα χείλη του που και που στης πράξεις της και το πως έβριζε πίσω από την πλάτη της την κυρία που την προσταζε να κάνει αγγαρείες.

"Κύριε Jungkook. Τι χαρά να σας ξανά βλέπω." Μία γυναικια φωνή τράβηξε την προσοχή του και εκείνος έβαλε αμέσως μια επαγγελματική έκφραση στο πρόσωπο του, πριν γυρίσει και αντικρίσει το όμορφο μοντέλο που του μίλησε.

"Η χαρά είναι όλοι δική μου δεσποινίς. "Της απάντησε αν και δεν την θυμόταν καν αλλά δεν μπορούσε να φανεί αγενής.

"Κρίμα που αυτή τη φορά δεν θα πάρετε μέρος και εσείς στην φωτογράφιση. Είστε φυσικο ταλέντο." Της είπε εκείνη και εκείνος χαμογέλασε καθώς το ένα του χέρι έφτασε στο σβέρκο του, αμηχανος, μιας και δεν ήξερε για τι πράγμα μιλάει.

"Η φωτογραφίσεις είναι για όμορφα πρόσωπα σαν και εσάς. Εγώ είμαι καλά εδώ που είμαι. "Της είπε και εκείνη χαμήλωσε το κεφάλι της στο κομπλιμεντο του, το οποίο εκείνος ούτε κατάλαβε ότι έκανε.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now