Κεφάλαιο 65

144 18 39
                                    

Ο Jimin ανακάτεψε τα μαλλιά του, καθώς μόλις είχε ξυπνήσει, λόγω του ήχου του κουδούνιου που δεν έλεγε να σταματήσει.

Ποιος να είναι τώρα?

Παραπονέθηκε εκείνος κάπως εκνευρισμενος με την επιμονή οποίου δηποτε χτυπούσε το κουδούνι του, στης τέσσερις το χάραμα.

Εκείνος ήταν ευγνώμων που η Σοφία δεν είχε ξυπνήσει ακόμα και για αυτό και βγήκε από το κρεββάτι βιαστικά, μην θέλοντας να της χαλάσει ο ύπνος.

"Λίζα!! Τι κάνεις εδώ?" Ρώτησε εκείνος έκπληκτος μόλις την είδε μπροστά του και εκείνη απλά μπήκε μέσα και έκλεισε την πόρτα πίσω της, φανερώνοντας ότι ήταν ταραγμένη.

"Που είναι η Σοφία. Πρέπει να της μιλήσω." Του είπε εκείνη, βιαστικά μένοντας πάρα μέσα με εκείνον να την ακόλουθα, σταματώντας την να πάει παραπέρα από το σαλόνι.

"Κοιμάται. Δεν μπορείς να την ξυπνήσεις τέτοια ώρα. Έγινε κάτι? Έπαθε τίποτα ο Jungkook?" Εκείνος πλέον ανήσυχος την ρώτησε καθώς η συμπεριφορά της ήταν άκρως ανησυχητική.

"Όχι, όχι. Μία χαρά είναι αυτός, κοιμάται πιστεύω. Εγώ δεν είμαι καλά όμως." Η Λίζα του είπε πριν πέσει στο πάτωμα, φέρνοντας το κεφάλι της ανάμεσα στα χέρια της, τα οποία στηρίχθηκαν στα γόνατα της.

Ηταν φανερό ότι ήταν στρεσαρισμενη όσο δεν πάει μα εκείνος δεν μπορούσε να καταλάβει το γιατί. Τι μπορεί να έχει συμβεί σε μια νύχτα για να την κάνει έτσι?

"Τι έγινε. Με ανησυχείς. Πες μου σε παρακαλώ." Ο Jimin πήρε μία θέση δίπλα της στο πάτωμα σιγανά καθώς της είπε αυτά τα λόγια, κρυονωντας λίγο μιας και είχε φύγει από το ζεστό κρεβάτι του και την αγκαλιά της Σοφίας χωρίς να βάλει κάτι πάνω του, εκτός του παντελονιού που φόρεσε βιαστικά.

" Θυμάσαι που σου είχα πει ότι η γονείς μου έχουν ένα χρέος και για αυτό στέλνω το μισθό μου σε εκείνους κάθε μήνα." Άρχισε εκείνη την εξήγηση, με πράγματα που εκείνος γνώριζε καθώς και για αυτό η Λίζα συχνά έλεγε ότι κρατείται από τα λεφτά του, διότι άμα δεν ήταν για εκείνον θα έμενε χωρίς φαγητό και στέγη προ πόλου μα πάντα εκείνος της έλεγε ότι ήταν κοπέλα του, οπότε δεν θα έπρεπε να το σκέφτεται αυτό.

Φυσικά όταν το είχε μάθει εκείνος είχε προσφερθεί να το πληρώσει για εκείνη το χρέος μα εκείνη δεν δέχτηκε κάτι τέτοιο με τίποτα.

"Έπαθαν κάτι η γονείς σου?" Ρώτησε εκείνος έχοντας μόνο αυτή η σκέψη περάσει στο μυαλό.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now