Κεφάλαιο 57

151 14 35
                                    

H Σοφία χαζουμουριθηκε λίγο καθώς άνοιξε την πόρτα του δωματίου όπου κοιμόταν για να πάει να κάνει την πρωινή της ρουτίνα και να πάρει μια όψη ανθρώπου ξανά καθώς μόλις είχε ξυπνήσει και το μαλλί της ήταν φρατσαρισμενο και πεταγοταν από κάθε δυνατή κατεύθυνση.

Μόλις εκείνη βγήκε στο διάδρομο όμως μια μυρωδιά κατάκτησε την μύτη της φέρνοντας την προσοχή της προς την κουζίνα.

Η ώρα ήταν ακόμα οκτώ όσο θυμάται οπότε απορισε, τι ώρα θα είχε ξυπνήσει ο Jimin για να μαγειρέψει όλα αυτά που έβλεπαν τα μάτια της τοποθετημένα στο τραπέζι στο σαλόνι, καθώς και πάτησε πόδι προς τα εκεί.

"Jimin? Τι κάνεις?" Ρώτησε καθώς κατευθύνθηκε προς την κουζίνα και ο Jimin γύρισε να την αντικρίσει, μόνο για να σπάσει στα γέλια μόλις είδε την πρωινή φάτσα της.

"Τι μαλλί είναι αυτό? Με αρκούδες παλευες στον ύπνο σου?" Σχολίασε εκείνος κάνοντας την Σοφία να κατεβάσει μούτρα.

"Δεν είχα χρόνο να το φτιάξω ακόμα εντάξει!" Του είπε εκείνη, προσπαθώντας να το κατεβάσει κάπως με τα χέρια της, πλέον αισθανοντας ντροπιασμενη ολίγον που ξέχασε και εμφανίστηκε έτσι.

Ο Jungkook δεν την είχε δει ποτέ έτσι καθώς πάντα εκείνη φρόντιζε να ξυπνάει ποιο νωρίς από αυτόν και σα συμμαζεύεται λίγο μέχρι που αυτός θα ξυπνούσε.

"Μην ανησυχείς, και πάλι όμορφη είσαι στα μάτια μου μωρό μου." Της είπε εκείνος καθώς την πλησίασε και έφερε τα χέρια του στα δύο μάγουλα της αφήνοντας ένα φιλί στο μέτωπο της.

"Έλα να φάμε τώρα. Έφτιαξα πρωινό." Της είπε καθώς την πήρε από τον καρπό και την έσυρε προς το σαλόνι όπου και οι δύο τους έκατσαν και άρχισαν να τρώνε.

Η Σοφία δεν μπόρεσε πάρα να του ρίξει μερικές ματιές καθώς η σκέψεις ότι αυτό το έκανε γιατί εχτές δεν του είχε δώσει απάντηση στην ερώτηση του, έρχονταν στο μυαλό. Του είπε ότι χρειάζεται λίγο χρόνο να το σκεφτεί μα η αλήθεια είναι ότι ήθελε να του πει ναι εκείνη την στιγμή. Απλά φοβόταν.

Φοβόταν να δεθεί μαζί του.

"Για.. Αυτό που ρώτησες εχτές.." Αποφάσισε εκείνη να μιλήσει πλέον έχοντας σκεφτεί καλά κατά την διάρκεια της νύχτας τα υπέρ και τα κατά αυτής της πράξης.

"Πάρε τον χρόνο σου. Μπορώ να περιμένω." Ο Jimin της είπε παρόλο που δεν εννοούσε αυτά του τα λόγια καθόλου όμως, απλα δεν ήθελε να την κάνει να αισθανθεί πιεσμένη.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now