Μια αϋπνη Λίζα καθόταν στο γραφείο της, το κεφάλι της κρεμασμένο καθώς ο ύπνος απειλούσε να την πάρει.
Εκείνη είχε μείνει ξύπνια όλοι την νύχτα περιμένοντας κάνα νέο από την Σοφία που ποτέ δεν ήρθε παρόλο που η Άρτεμις και η Δήμητρα της είπαν ότι είχαν πάει από το σπίτι της και εκείνη έπρεπε να ήτανε μέσα κρίνοντας από το αμάξι της στο γκαράζ παρόλα αυτά όμως εκείνη δεν τους είχε ανοίξει.
Η Άρτεμις την είχε επίσης ενημέρωση για τον Taehyung και τον Yoongi οι οποίοι είχαν πάει στον Jungkook και ο Taehyung είχε γυρίσει σπίτι ξημερώματα κάνοντας της να έχει περιέργεια για το τι να συζήτησαν και το τι έγινε με τα χάπια μα ο Yoongi δεν είχε πάρει τον κόπο να την ενημερώσει για τίποτε παρόλο που τώρα η ίδια θεωρούσε τον εαυτό της μπλεγμένη στην υπόθεση.
Με όλα αυτά στο κεφάλι της κατέληξε να μην έχει κλείσει μάτι όλο το βράδυ και να είναι τώρα έτοιμη να ξεραθεί πάνω στο γραφείο και να αποκοιμηθη.
"Λιζα.. Λιζα!" Ο Shin κάλεσε το όνομα της δίχως να καταφέρει να κερδίσει την προσοχή της μέχρι που πήγε στο γραφείο της και χτύπησε τα χέρια του δυνατά κοντά στα αυτιά της, κάνοντας την να ανοίξει τα μάτια της τα οποία ούτε είχε καταλάβει ποτέ έκλεισαν.
"Σου μιλάω. Παρε αυτά και πήγαινε τα στην γραμματεία κάτω για χάρη μου σε παρακαλώ." Εκείνος της έδωσε μερικούς φακέλους πριν φύγει και εκείνη απλά χαζουμουριθηκε μην έχοντας δύναμη να παραπονεθεί που πάλι κάνει δουλειές που δεν είναι στην αρμοδιότητα της.
Με σιγανά βήματα κατευθύνθηκε στο ασανσέρ όπου και μπήκε μέσα, για καλεί της τύχη βρίσκοντας το άδειο πράγμα που της επέτρεψε να γερι το κεφάλι της στην άκρη και να κλείσει τα κουρασμένα ματιά της για μερικά λεπτά. Λεπτά που δεν αρκούσαν να την ικανοποίησουν καθώς η πορτα άνοιξε γρήγορα και εκείνη βγήκε έξω σύντομα παραδίδοντας τους φακέλους στην γραμματεία μόνο και μόνο να φορτωθεί με άλλους που έπρεπε να πάει στην γραμματεία του Jungkook.
Το άκουσμα του ονόματος του την τάραξε λίγο καθώς ακόμα θυμόταν την τρομακτική όψη του που είχε μείνει γραμμένη στην μνήμη της από εχτές, παρόλα αυτά κατάπιε τον φόβο της και έκανε όπως της ζήτησαν.
Μόλις έφτασε στην γραμματεία χαιρέτισε την γραμματέα του η οποία ήταν στο τηλέφωνο και της έδειξε τους φακέλους, εκείνη κάνοντας της νόημα να τα αφήσει μέσα στο γραφείο του Jungkook, το οποίο ήταν ένα δωμάτιο το οποίο η Λίζα ήθελε να αποφύγει αλλά καθώς εκείνη ήταν σε ένα σημαντικό τηλεφώνημα και δεν μπορούσε να της μιλήσει και εξήγηση ότι δεν μπορούσε να το κάνει αυτό, εκείνη απλά πήρε μια βαθιά ανάσα θυμίζοντας ότι αυτή είναι η δουλειά της και έπρεπε να φερθεί ανάλογα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfic-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...