Κεφάλαιο 74

123 16 30
                                    


(παίξτε το τραγούδι μετά το Time skip παρακαλώ)


Η Άρτεμις κοίταξε με ανησυχία την κοιμισμένη Σοφία, η οποία είχε λιποθυμισει μερικά λεπτά μετά που η Λίζα είχε ανακοινώσει της υποψίες της προς της πράξης του Jungkook. Το  σοκ τον λεγόμενον της μαζί με την αϋπνία της την είχαν φέρει να κατάρρευση, τρομαζοντας της υπόλοιπες κοπέλες, οι οποίες ήταν αρκετά ξαφνιασμενες και εκείνες από την όλοι συζήτηση.

Αφού η Άρτεμις την σκέπασε καλά και συιγουρευτηκε ότι ο πυρετός της Σοφίας δεν ήταν τόσο υψηλός όσο προηγούμενος, εκείνη σιγανά βγήκε έξω από το δωμάτιο της όπου την είχαν ξαπλώσει και κατευθύνθηκε στον καναπέ όπου η Λίζα και η Δήμητρα καθοντουσαν εν σιωπή.

"Και τώρα τι κάνουμε?" Η Δήμητρα ρώτησε μόλις πήρε ειδηση την παρουσία της Άρτεμις καθώς την περίμεναν να κατέβει και εκείνη για να συζητήσουνε για το πως θα έπρεπε να πράξουν από εδώ και μπρος.

"Κατα αρχήν ο Taehyung και ο Yoongi δεν πρέπει να μάθουν ότι ξέρετε αλλά εμείς πρέπει να μάθουμε το τι συζήτησαν με τον Jungkook μετά που συνήλθε. Είναι φίλοι οπότε μπορεί και να τα εκαναν πλακάκια. Από ότι ξέρω αυτά τα χάπια ήταν παράνομα." Τα σοβαρά λόγια της Λίζας φέρανε μια ακόμα πιο βαριά ατμόσφαιρα στο δωμάτιο, η Δήμητρα και η Άρτεμις βυθισμένες στης σκέψεις τους για τα αγόρια του και το γεγονός ότι είχαν κρύψει κάτι τέτοιο μυστικό από εκείνες.

" Πως μπορούμε να το σιγουρέψουμε αυτό? Κάθε φορά που ρωτάω τον Taehyung αποφεύγει την συζήτηση σαν ο διάολος το λιβάνι." Η Άρτεμις πήρε την θέση της στον καναπέ, μια σοβαρή έκφραση στο πρόσωπο της καθώς πλέον η κατάσταση ήταν τόσο μπάχαλο που δεν ήξερε τι να αισθανθεί.

Ο Taehyung ήταν το αγόρι της και παρόλο που είχε αμφιβολίες για εκείνον αυτό το καιρό λόγω τον κρυφών συναντήσεων του με την Δήμητρα, ποτε της δεν είχε φανταστεί ότι θα ερχόταν η στιγμή που έπρεπε να τον καταταζει σαν αντίπαλο για να βοηθήσει την φίλη της Σοφία.

Ήταν σαν να είχαν χωριστεί σε δύο στρατόπεδα, μια τα αγόρια που κάλυπταν τον Jungkook και της παράνομες πράξεις του και μια τα κορίτσια που δεν είχαν σκοπό να αφήσουν την φίλη του στο έλεος κανενός και να διευκρίνησουν μία και καλή αυτή την υπόθεση. Φυσικά η τελικά κουβέντα πήγαινε στην Σοφία καθώς αυτή πρέπει να αποφασίσει αν έχει σκοπό να γυρίσει στον Jungkook η όχι η αν θα πάρει την υπόθεση δικαστικά εναντίον του.

"Ο μόνος τρόπος να τους έχουμε στο χέρι είναι αμα βρούμε τα χάπια. Τώρα βέβαια δεν ξέρω αν τα έχει ακόμα ο Jungkook η τα έδωσε σε κανέναν από τους άλλους δυο." Η Λίζα έδωσε μια ιδέα και σιωπή έπεσε στο δωμάτιο πριν η Δήμητρα σηκωθεί όρθια και της κοιτάξει με ένα αποφασισμένο βλέμμα.

Mr  Player //BTS Greek FFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin