Ο Jungkook, ο Jimin και η Λίζα ήταν πλέον στο γραφείο του Jungkook περιμένοντας την Σοφία να έρθει όπως και ο Jungkook είχε ζητήσει μόλις είχε συνέλθει λίγο από την κατάσταση του.
Η Λίζα και ο Jimin τον είχαν φέρει μέχρι το γραφείο του και τον είχαν δώσει λίγο νερό να συνέλθει καθώς παρόλο που είχε θυμηθεί πλέον και ήξερε το ποιος είναι, φαίνεται να ζαλισοταν τρομερά και να έχει θολή μνήμη από τον γεγονότων που έγιναν μετά το συμβάν που του είχε αποκαλέσει την απώλεια μνήμης.
Αυτή του η κατάσταση ήταν που είχε παρατρεψει το να πιάσουνε στα χέρια, καθώς εκείνος είχε προσπαθήσει να ορμιξει στον Jimin μόλις η μνήμη του γεγονότος ότι κοιμήθηκε με την γυναίκα του τον χτύπησε. Και ο Jimin δεν είχε αντίδραση, παρά τον βοήθησε να σηκωθεί μετά που κατέρρευσε και η Λίζα έκανε το ίδιο, φέρνοντας τους τώρα και τους δύο σε αυτή την άκρους άβολη στιγμή, που ήταν και η τρεις κλεισμένη στο γραφείο του και εκείνος είχε πλέον γίνει καλύτερα, μα τα μάτια του πυροβολουσαν σφαίρες προς τον Jimin παρόλο που δεν είχε πει κουβέντα.
Για κάποιο λόγο που η Λίζα έβρισκε αξιοθαύμαστο εκείνη την στιγμή, ο Jimin τον κοίταζε και εκείνος ευθεία στα μάτια σαν να ήταν έτοιμος για μάχη και αυτό απλά φοβηζε περισσότερο την Λίζα, η οποία σκέφτηκε να κάνει μια προσπάθεια και να ενημερώσει την Σοφία, σε τι κατάσταση επρόκειτο να έρθει να αντικρίσει καθώς εκείνη δεν είχε ιδέα.
Η Λίζα ήταν σίγουρη ότι θα ήτανε καλύτερο αμα η Σοφία ήταν ψυχολογικά προετοιμασμενη για αυτη την κατάσταση και για αυτό με ησυχία άρχισε να κουνάει το χέρι της, φέρνοντας το προς την τσέπη της για να φτάσει στο κινητό της.
"Τόλμησε και μπορεί να μην έχεις το χέρι σου για πολύ." Ο Jungkook διέκοψε την πράξη της και εκείνη κατέβασε τι χέρι της αμέσως, γεμάτη φόβο από τον τόνο φωνής του και το εχθρικό του βλέμμα.
"Μην της μιλάς έτσι." Ο Jimin πετάχτηκε, τα μάτια τους συναντώντας ο ένας του άλλου σε μια έντονη διαμάχη.
" Μπα. Σε νοιάζει τώρα? Όταν της φόραγες το κέρατο δεν σε είδα να σκοτιζεσε." Του απάντησε ο Jungkook πλέον προκαλώντας τον Jimin να μιλήσει και έτσι και έκανε.
" Το τη έχω κάνει εγώ απέναντι της να μην σε νοιάζει. Θα το συζητήσουμε μεταξύ μας αυτό."
"Βέβαια, και αυτή βλαμμένη είναι. Πραγματικά ούτε λίγο τιμή ρε Λίζα. Να πηγαίνει με την φίλη σου και να τους κάνεις και πλάτες? Πως ζεις με τον εαυτό σου?" Εκείνος άφησε κάποια σκληρά λόγια να βγουν από τα χείλη του, λόγια που έκαναν την Λίζα να αισθανθεί άσχημα, μα δυστυχώς η δηλητηριώδη γλώσσα του δεν είχε τελειώσει εκεί.
YOU ARE READING
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfiction-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...