Κεφάλαιο 29

140 24 52
                                    

Με ένα χαμόγελο στα χείλη η Λίζα σέρβιρε τα πιάτα στο τραπέζι ενώ τα δυο αδέρφια είχαν ήδη πάρει της θέσης τους.

Εκείνη ανυπομονουσε μέχρι που ο Jimin θα δοκίμαζε το δικό του πιάτο μιας και για εκείνον είχε αφήσει μια μικρή έκπληξη, όταν η Σοφία δεν την παρατηρούσε ιδιαίτερα.

"Καλή μας όρεξη." Είπε εκείνη καθώς πήρε την θέση της δίπλα στην Σοφία και απέναντι από τον Jimin.

Εκείνος πήρε μια μεγάλη μπουκιά, βλέποντας μπροστά του το ψημένο κοτόπουλο που ήταν και από τα αγαπημένα του μα το μετάνιωσε κατευθείαν, καθώς το στόμα του έπιασε φωτιά σε δευτερόλεπτα, και απλά σταμάτησε να μασάει.

Η Λίζα του χαμογέλασε πονηρά μην θέλοντας να κρύψει από εκείνον οτι εκείνη ήταν η αιτία που το δικό του πιάτο ήταν ιδιαίτερα καυτερό.

"Τι έχεις αγάπη μου? Σου έκατσε κάτι στο λαιμό?" Τον ρώτησε εκείνη και εκείνος κατάπιε το φαγητό, πλέον με δακρυσμένα ματιά.

"Ο- χμ! Οχι, εντάξει είμαι" Ο Jimin καθάρισε το λαιμό του πριν απαντήσε μην θέλοντας να πει τίποτα μπροστά στον αδερφό του και την Σοφία, μα η αλήθεια είναι ότι αυτό παραπαίει μα έπρεπε να το φανταστεί ότι θα υπήρχε κάποιο αντίποινο μετα που την τσάντισε στο αμάξι.

" Ε άμα είσαι εντάξει, συνέχισε το φαγητό σου τότε. Είναι αγενές να μην φας. Έκανε τόσο κόπο η Σοφία." Τα μάτια της καρφωμένα πάνω του δηλώνοντας ότι δεν είχε σκοπό να τον λυπηθεί.

Εκείνος έσκυψε το κεφάλι, πλέον απλά παίζοντας με το φαγητό στο πιάτο του και περνώντας μόνο καμία πατάτα και σαλάτα, οτιδήποτε εκτός από αυτό το κοτόπουλο ξανά.

Το δείπνο τους συνεχίστηκε σε γενικά καλές γραμμές μα η Λίζα έβραζε μέσα της, κάθε λεπτό και περισσότερο.

Ήρθε σήμερα εδώ με σκοπό να μάθει το λόγο που η Σοφία της φέρθηκε έτσι, μα εκείνη δεν φαινόταν πρόθυμη να της πει τίποτα, μα αν δεν είχε εκείνη σκοπό να πει, τότε θα έλεγε εκείνη.

"Σοφία, μιας και είμαι εδώ, δεν μου δείχνεις το βιβλίο. Να δω πόσο έχεις προχωρήσει." Της είπε, διακόπτοντας την συζήτηση τους περί μιας ταινίας που είχε βγει πρόσφατα στους κινηματογράφους.

"Ε!? Τώρα? Μα τώρα τρώμε." Της απάντησε η Σοφία και η Λίζα απλά σηκώθηκε και έφυγε από το τραπέζι γνωρίζοντας καλά ότι εκείνη θα την ακολουθήσει και έτσι και έκανε, καθώς η συμπεριφορά της δεν ήταν φυσιολογική.

Mr  Player //BTS Greek FFOù les histoires vivent. Découvrez maintenant