Ο Taehyung και η Άρτεμις έτρωγαν βραδινό σε μία ησυχία που δεν ήταν συνηθισμένη για εκείνους, διότι ο καθένας σκεφτόταν κάτι που αφορούσε τον άλλον μα κανένας τους δεν μιλούσε.
Η Άρτεμις σκεφτόταν όλα τα τελευταία γεγονότα, με τον χαμό που γινόταν με τις φίλες της Σοφία και Λίζα μα δεν είχε ξεχάσει και της υποψίες που είχε αποκτήσει για το αγόρι της Taehyung πριν όλα αυτά τα συμβάντα γίνουν και της αποσπάσουν την προσοχή.
Από ότι φαίνεται τα συμβάντα δεν είχαν απόσπαση μόνο την δική της προσοχή όμως, αλλά και του Taehyung, του Yoongi, με τον οποίο είχε ένα μικρό τηλεφώνημα το πρωί απλά για να δει τι κάνει και την φίλη της την Δήμητρα με την οποία και ζούσαν και μαζί, παρόλο που τελευταία συνηθιζαν και οι δύο να κοιμούνται στα διαμερίσματα τον αγοριών τους.
Εκείνη και η Δήμητρα είχαν συζήτηση πολύ για το θέμα της Σοφίας και η δύο είχαν τα δικά τους ερωτηματικά όπως ο Taehyung και ο Yoongi είχαν τα δικά τους όσο αφορά το γιατί ο Jungkook πήγε και πλακοσε τον Jimin.
Φυσικά οι δύο τους είχαν κράτηση το στόμα τους κλειστό αν και σε μια άκρη του μυαλού τους ήξεραν ότι θα ήταν καλό να μιλήσουν και να συνεργαστούν μα άμα ήταν να μιλήσουν με κάποιον, αυτός έπρεπε να είναι η Λίζα και η Σοφία καταρχάς, με την οποία πρώτη αναφερουσα είχαν και πολλά να πουν, έχοντας υπόψη τους ότι δεν είχε πει κουβέντα ότι ήξερε, η το πως το έμαθε για την Σοφία και τον Jimin η το ποιο σημαντικό, πως αισθάνθηκε.
Οι τέσσερις τους σίγουρα χρειάζονταν μια καλή νύχτα συζήτησης μα ήταν δύσκολο να συμβεί τώρα, και εκείνη είχε μείνει απλά να περιμένει για αυτό και για το αγόρι της να της πει το λόγο που συναντά την φίλη της πίσω από την πλάτη της, μα καθώς έριξε τα μάτια του προς εκείνον, η Άρτεμις κατάλαβε ότι αυτό μάλλον δεν θα συμβεί σύντομα.
"Λέω να πάω σπίτι. Είναι κάπως αργά." Είπε εκείνη τραβώντας την προσοχή του Taehyung ο οποίος δεν είχε επαφή με το περιβάλλον μέχρι εκείνη την στιγμή.
"Ω! Μα γιατί δεν κάθεσαι?" Ρώτησε και εκείνη είχε πλέον σηκωθεί από την καρέκλα της.
"Όχι σήμερα. Χρειάζομαι την ησυχία μου. "Του είπε καθώς του χαμογέλασε ελαφρώς και του έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο, πριν φύγει από την κουζίνα.
Ο Taehyung έμεινε ακίνητος μέχρι που άκουσε την εξώπορτα να κλείνει και μετά έριξε το κεφάλι του στο τραπέζι, μετανιωνοντας την κρύα συμπεριφορά απέναντι της αυτές τις μέρες.
YOU ARE READING
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfiction-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...