Κεφάλαιο 7

307 36 53
                                    

Αμηχανη στιγμή.

Η Σοφία βγήκε από το δωμάτιο της που είχε καμία ώρα κλείστει εκεί μέσα, υποθέτοντας ότι ο Jimin πρέπει να έχει φύγει πλέον.

Μα δυστυχώς για εκείνη αυτή δεν ήταν η πραγματικότητα καθώς μόλις έφτασε στο σαλόνι τον βρήκε αραχτο στο καναπέ να κάνει ζάπινγκ.

"Γιατι είσαι ακόμα εδώ.?" Τον ρώτησε, μια καθαρή ενόχληση που τον βλέπει εκφραζομενη στο τόνο της φωνής της.

"Δεν έχω σκοπό να φύγω χωρίς να φάω. Πεινάω ξέρεις." Ο Jimin της απάντησε καθώς ένα πονηρό χαμόγελο εμφανίστηκε στην άκρη των χειλιών του.

"Θα σου φτιάξω ένα σάντουιτς και έξω από την πόρτα τότε." Του είπε και πήγε να κατευθυνθεί προς την κουζίνα μα το χέρι του την σταμάτησε, το οποίο την έπιασε από το καρπό.

"Και άμα δεν είναι φαΐ αυτό για το οποίο είμαι πεινασμένος, τι θα κάνεις?" Τα μάτια του κολλημένα πάνω της, πλέον ένα σοβαρό βλέμμα έχοντας τυλίξει το πρόσωπο του.

"Jimin κόψε τα αστεία. Δεν καταλαβαίνεις τι κάνεις?" Η Σοφία τον αγριοκοιταξε καθώς προσπάθησε να βγάλει το χέρι της μακριά από το κράτημα του.

"Ξέρω. Καταλαβαίνω απόλυτα τι κάνω μα το θέμα είναι ότι μιας έχεις γευτεί κάτι και σου άρεσε τόσο δεν μπορείς να μην θες να το ξανα γευτείς."Της εξήγησε καθώς άφησε το χέρι της ελεύθερο, αφήνοντας τα δάχτυλα του να χαϊδέψουν απαλά το δέρμα της καθώς τράβηξε το χέρι του πίσω.

" Όπως και να έχει απλά ήθελα να ξέρεις δεν είναι ότι θα κάνω κάτι που δεν θες, αρκεί να μου πεις ότι δεν θες Σοφία. "Ο Jimin συνέχισε τα μάτια του δηλώνοντας το ποσό εννοεί τα λόγια του.

Η Σοφία δίστασε να απαντήσει καθώς η αλήθεια είναι ότι δεν είχε μια καθαρή ιδέα για τα συναισθήματα της και αυτό το γεγονός την φοβίζε.

Εκείνη δεν ήταν σαν τον Jimin που φαίνεται να ξέρει τι θέλει και για ποιο λόγο θέλει αυτό που θέλει. Εκείνη ήταν ένα μπάχαλο που δεν καταλαβαινε γιατί πήγε μαζί του μια μέρα πριν το γάμο της παρόλο που αγαπά τον Jungkook τόσο πολύ και ούτε καταλαβαινε γιατί κάθε άγγιγμα του Jimin της έδινε αυτό το περίεργο συναίσθημα όπως τώρα, που παρόλο που το χέρι του δεν την αγγίζει πλέον, εκείνη ακόμα αισθάνεται την αφη του στο δέρμα της να την καίει.

"Φαίνεσαι μπερδεμένη, άσε με να σε βοηθήσω." Της είπε εκείνος μετά που εκείνη έμεινε σιωπηλή για κάμποσα λεπτά και την πλησίασε, ενώνοντας τα χείλη του απαλά..

Mr  Player //BTS Greek FFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz