H Λίζα πήρε μια βαθιά ανάσα να ηρεμήσει τα νεύρα της πριν ανοίξει την πόρτα σε έναν ανήσυχο Jungkook που εισήλθε μέσα με φορά.
"Που είναι ο Jimin? Δεν πιστεύω να μην έφτασε ακόμα?" Ρώτησε εκείνος καθώς κοίταξε τριγύρω μα δεν το είδε πουθενά.
"Καλά είναι. Κοιμάται." Του απάντησε η Λίζα, ψευδοντας καθώς δεν ήταν σίγουρη αν ήταν καλή ιδέα για τους δύο τους να συναντηθούν ενώ ο Jimin ήταν σε αυτή την κατάσταση.
" Παντρεύτηκε! Πες μου ότι δεν έκανε μαλάκια!" Ο Jungkook φαινόταν καθαρά στρεσαρισμενος καθώς το μήνυμα του αδερφού του τον είχε πιάσει απροετοιμαστο μα και ταράξει.
Εκείνος δεν του είχε εξήγηση ποια παντρεύεται αλλά του είχε στείλει μια φωτογραφία του με μία άσχετη λέγοντας του οτι παντρεύεται και εκείνος και φυσικά δεν είχε σκοπό να τον αφήσει να παντρευτεί έτσι απλά την κάθε τυχαία χωρίς να μάθουμε πρώτα τι σόι είναι του λόγου της και της πρόθεσης της καθώς οι δύο τους έχουν και μια άλφα περιουσία που η καθεμία θα έτρεχε πίσω σαν σκυλάκι.
"Όχι φυσικάαα, τι παντρειες λες τώρα. Αστείο θα ήταν." Η Λίζα γέλασε λίγο, προσπαθώντας να τον πείσει καθώς δεν θα ήταν το καλύτερο αν μάθαινε την αλήθεια.
"Με κοροϊδεύεις? Ποιος κάνει τέτοια αστεία? Αφού μου είπε ότι παντρεύεται, μου έστειλε και φωτογραφία με την νύφη και μου είπε ότι θα ερχόταν μαζί της σπίτι. Για αυτό και έτρεξα εδώ." Ο Jungkook εξήγησε όλοι την πλευρά του και η Λίζα έμεινε σιωπηλή για λίγο καθώς το μυαλό της αδυνατούσε προς στιγμής να βρει ένα καλό μπαλομα.
Αλλά καθώς εκείνη έμεινε σιωπηλή, η ησυχία έκανε καλύτερα δυνατό να ακουστεί ο θόρυβος που ερχόταν από το δωμάτιο, καθώς η Λίζα είχε πει στο Namjoon να μείνει εκεί με τον Jimin όπως δηποτε και να μην βγουν έξω αλλά ο Jimin δεν κρατήθηκε από την χαρά του, μόλις άκουσε την φωνή του αδερφού του, κάνοντας τον Namjoon να παλέψει λίγο να τον κρατήσει αλλά μάταια τελικά, καθώς δεν άργησε να πεταχτεί τρέχοντας από το δωμάτιο και δίχως καμία προειδοποίηση, χυθηκε στην αγκαλιά του Jungkook, πράξη που τον βρήκε απροετοιμαστο.
"Jungkook-aaahhh, αχ ήρθες επιτέλους και βασανιζομαι να διαλέξω. Πες μου, μαύρο η γκρι κοστούμι?" Τον ρώτησε ο Jimin με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη του, καθώς πλέον είχε τα χέρια του στους ώμους του Jungkook που τον κοίταξε με γουρλωμένα ματιά.
"Άσπρο να βάλεις, να ταιριάζεις με το νυφικό της νύφης. "Του είπε η Λίζα, και ο Jimin πήρε τα λόγια της σοβαρά, λυγιζοντας το κεφάλι του στο πλάι καθώς έφερε την εικόνα να ζωντανεύτει στην φαντασία του.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr Player //BTS Greek FF
Fiksi Penggemar-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...