Κεφάλαιο 79

101 17 31
                                    

Η Λίζα και ο Jimin είχαν φτάσει σπίτι, εκείνη σιωπηλή και απόμακρη πιο πολύ από ότι συνήθως, καθώς δεν ήτανε μόνο το σώμα της που κρατούσε απόσταση μα φαινόταν σαν και το μυαλό της να μην ήταν εκεί.

Ο Jimin αποφάσισε να μην της πει τίποτα μέχρι να βρει την κατάλληλη στιγμή καθώς ήθελε να της μιλήσει και για το τι συνέβη στο αεροδρόμιο. Εκείνος ήταν σίγουρος ότι κάτι δεν πήγαινε καλά μαζί της και πλέον ανησυχούσε για την υγεία της.

Εκείνος την άφησε λοιπόν να εισέλθει μέσα και να απομακρυνθεί προς την κρεβατοκαμαρα και μετα το μπάνιο, όπου και έμεινε κάμποσο. Όταν βγήκε ο Jimin είχε τακτοποίηση την βαλίτσα του και αλλάξει ρούχα.

Εκείνος φαντάστηκε λίγο πολύ τον λόγο που εκείνη άργησε τόσο και καθώς βγήκε και είδε τα μάτια της να γυαλίζουν απο τα δάκρυα που τα είχαν ποτίσει, εκείνος σιγουρευτικε ότι έκλαιγε εκεί μέσα.

"Θα φτιάξω βραδινό στα γρήγορα. Φιλέτο κοτόπουλο με πατάτες σε βολεύει?" Τον ρώτησε καθώς έφτασε στο κατώφλι της κουζίνας και ο Jimin ο οποίος καθόταν στο καναπέ, γύρισε το σώμα του ώστε να την κοιτάξει πριν της απαντήσει.

"Θα παραγγείλω, δεν είναι ανάγκη να μαγειρέψεις. Έλα κάτσε εδώ λίγο. "Εκείνος ακουμπήσει ελαφρά την θέση δίπλα του καθώς της χαμογέλασε και εκείνη διστακτικά τον πλησίασε και κάθισε κάτω.

"Πες μου τι έχεις?" Την ρώτησε κατευθείαν καθώς απαλά έφερε τα χέρια του και έπιασαν τα δικά της, κάνοντας την να τον αντικρίσει.

" Δεν έχω τίποτα. Συγνώμη αν φερομε περίεργα. Θα μου περάσει." Η Λίζα του χαμογέλασε μην έχοντας σκοπό να πει το όνομα του Λούκα ούτε για αστείο. Και μονο η σκέψη την τρομοκρατουσε.

"Πως είναι τίποτα? Μήλα μου, το ξέρεις ότι δεν θα διστασω να σε βοηθήσω. Έχεις κάνει τόσα για μένα."Ο Jimin έφερε τα χέρια του και σκούπισε απαλά κάτω από τα μάτια της, θέλοντας να την κάνει να καταλάβει ότι δεν είναι τυφλός.

"Βέβαια πως, ζω από τα λεφτά σου, τρώω κάθομαι και δεν πληρώνω ενοίκιο. Ήθελε να σε σκοτώσω όταν έμαθα ότι με απατούσες, έκανα ολόκληρο σχέδιο εκδίκησης. Σίγουρα έχω κάνει πολλά για σένα, δεν το συζητάμε." Η Λίζα έδωσε μια σαρκαστική απάντηση που έκανε την ατμόσφαιρα πιο ελαφριά και τον Jimin να γελάσει καθώς και η ίδια έσκασε ένα χαμόγελο.

" Παρόλα αυτά όταν σε χρειαζόμουν πάντα ήσουν εκεί. Με υποστήριξες και αν και ήθελες να με σκοτώσεις έκανες το αντίθετο και μου έκανες και πλάτες. Τώρα που το σκέφτομαι καμία κοπέλα δεν θα το έκανε αυτό υπό τέτοιες συνθήκες. Πως και έτσι?" Ο Jimin επίσης αστειεύτηκε λίγο, το χαμόγελο της Λίζας μεγαλώνοντας λίγο παραπάνω.

Mr  Player //BTS Greek FFTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang