Κεφάλαιο 85

106 16 17
                                    

Ο Jungkook είχε γυρίσει στο γραφείο του, μετά που έφυγε από το νοσοκομείο και είχε κάνει τα πάντα να ρήξη την προσοχή του στην δουλειά και μόνο την δουλειά.

Δεν είχε σκοπό να αφήσει τον εαυτό του δίχως μια ασχολία ούτε για ένα λεπτό και φυσικά δεν είχε σκοπό να πάει σπίτι του απόψε, διότι απλά δεν ήθελε να είναι μόνος του. Δεν εμπιστευοταν τον εαυτό του αρκετά στο να είναι έξω από τα μάτια του κόσμου,σε ένα μέρος ολομόναχος με της σκέψης του. Απλά ήταν τρομαχτικό για τον ίδιο του τον εαυτό, το τι μπορούσε να προκαλέσει στον εαυτό του, με της απαίσιες σκέψεις που είχε στο πίσω μέρος του μυαλού του.

Σκέψεις απελπισίας. Ένα τέλος μιας αγάπης που για εκείνον ήταν όλοι οι ζωή του.

"Δεν έχει άλλα χαρτιά?" Ρώτησε τον γραμματέα του ο οποίος ήταν μαζί του στο γραφείο του, έχοντας τον ενημέρωση για ότι είχε συμβεί αυτές τις μέρες που έλειπε καθώς και το πως πήγε η υπόθεση με τον αντιπρόσωπο από το Λονδίνο, ο οποίος  διευθύνον σύμβουλος της εταιρείας, όνομα Kim SeokJin, είχε χειριστεί σωστά και η εταιρεία είχε απόφαση να συνεργαστεί με την εταιρεία του Jungkook.

"Όχι κύριε, δεν έχει."

"Κάλεσε μου το διευθύνον σύμβουλο τότε. Πρέπει να με ενημερώσει για την συζήτηση τους ο ίδιος." Ο Jungkook μίλησε ψυχρά και ο γραμματέας του έφυγε αμέσως να κάνει ότι του ζήτησε αφήνοντας τον μόνο.

Και για κάποιο λόγο, μόλις έμεινε μόνος στο γραφείο του, ο χορός δεν τον έπαιρνε. Σηκώθηκε από την θέση του και άρχισε να κόβει βόλτες, καθώς τα χέρια του άβολα ετριβαν το ένα το άλλο, οι σκέψεις του φωνάζοντας στον εαυτό του να μην σκέφτεται, καθώς η ανάσες του είχαν αρχίσει να γίνονται δύσκολες, καταλήγοντας σε εκείνον να χαλαρώσει λίγο την γραβάτα του.

Για καλή του τύχη, ο Jin εισήλθε στο γραφείο συντόμως και εκείνος άφησε μια ανάσα ανακούφισης, πριν βάλει ξανά το σοβαρό επαγγελματικό πρόσωπο του.

"Χαίρομαι που επέστρεψες στην δουλειά αλλά μήπως βιαστικές? Φαίνεσαι χλομός." Ο Jin του είπε καθώς πλέον στεκόταν δυο βήματα μακριά του.

Οι δύο τους είχαν μια αρκετά φιλική σχέση, έχοντας υπόψη ότι ο Jin ήταν και στέλεχος στην εταιρεία και κατάγεται από πλούσια οικογένεια. Οι δύο οικογένειες έχουν χρόνια που συνεργάζονταν και για αυτό το λόγο, ακόμα και σαν παιδιά, ο Jungkook, o Jimin και ο Jin είχαν βρεθεί στην παρέα ενός του άλλου συχνά.

Mr  Player //BTS Greek FFOù les histoires vivent. Découvrez maintenant