Κεφάλαιο 28

141 24 53
                                    

"Δεν μπορεί, παρεξηγήσες" Η Άρτεμις ξεφωνησε μόλις ο Yoongi της εξήγησε την περίεργη συμπεριφορά της Δήμητρας τον τελευταίο καιρό, το πως έλειπε από το γραφείο της και δεν του έλεγε το που ήταν και για τα περίεργα τηλεφωνήματα της, τα οποία φυσικά και δεν ήταν αλήθεια.

" Τι να παρεξηγώ ακριβώς. Μόνο να τους πιάσει επαυτοφωρο μου μένει. Θα τους σκοτώσω και τους δύο." Εκείνος είπε αγριεμένος, θέλοντας να την πείσει για τον θυμό του που στην ουσία δεν υπήρχε.

"Ηρεμία, ηρεμία. Τι φόνους και χαζά λέμε τώρα. Παρεξήγηση είναι σου λέω! "Η Άρτεμις επέμεινε, πλέον καθαρά ανήσυχη με την όλη κατάσταση.

" Έλα, κάτσε κάτω και ηρεμήσε σε παρακαλώ." Εκείνη τον πλησίασε και έφερε το χέρι της στον ώμο του μα εκείνος δεν έλεγε να καθίσει.

Αντίθετος, εκείνος τύλιξε τα χέρια του γύρω από την μέση της και έκρυψε το πρόσωπο του ανάμεσα από τα μαλλιά της καθώς την αγκάλιασε, πιάνοντας την απροετοιμαστη.

" Τι θα κάνω άμα είναι αλήθεια. Δεν θα το αντέξω." Της ψιθύρισε, η φωνή του ακουγομενη τόσο εύθραυστη και πληγωμένη που έκανε την Άρτεμις να αρχίσει να τον συμπονα.

Α ρε Δήμητρα, αποκλείεται να έχεις κάνει μαλάκια, σωστά? Θα μου το είχες πει!

Σκέφτηκε η Άρτεμις καθώς έφερε τα χέρια της και τα τύλιξε γύρω από το σώμα του Yoongi, χτυπώντας τον ελαφρά στην πλάτη για να τον καθησυχάσει.

Που να ήξερε ότι εκείνος μόνο ανήσυχος που δεν ήταν, διότι απλούστατα ήταν ένα βήμα πιο κοντά στο να κερδίσει αυτό το στοίχημα.

---Μετατόπιση---

"Jimin, τρέχει κάτι?" Η Λίζα τον ρώτησε καθώς ήταν φανερή η αμηχανία του καθώς οδηγούσε όλο και πιο κοντά στο σπίτι του Jungkook και της Σοφίας.

Εκείνη είχε πει ότι ήθελε να πάει από της Σοφίας μετά την δουλειά και ο Jungkook φάνηκε πολύ πρόθυμος για ένα βραδινό γεύμα όλοι μαζί και για αυτό και έφυγε λίγο νωρίτερα για να περάσει από το σούπερ μάρκετ να κάνει τα ψώνια.

Εκείνη και ο Jimin είχαν ξεκινήσει τώρα με προορισμό το διαμέρισμα τους, μα ο Jimin ήταν καθαρά ενόχλημενος και εκείνη γνώριζε καλά γιατί.

"Όχι τίποτα, απλά.. Μήπως να πηγαίναμε σπίτι μας μωρέ. Που να τους βάζεις σε κόπο για μαγείρεματα τώρα." Εκείνος της απάντησε αποφεύγοντας να την αντικρίσει.

"Μην σκας, θα μαγειρεψουμε μαζί εγώ και η Σοφία. Έχουμε καιρό να φάμε παρέα στο κάτω κάτω. Σχεδόν πριν από το γάμο τώρα που το σκέφτομαι. "Η Λίζα έριξε τα μάτια της προς το ταβάνι προσπαθώντας να ανακαλέσει στην μνήμη της την τελευταία φορά.

Mr  Player //BTS Greek FFWhere stories live. Discover now