Ξεκαθαρίζω την θέση μου!
O Jungkook ανοίγει την πόρτα του διαμερίσματος του και μπαίνει μέσα με τον αδερφό του να τον ακολουθεί από πίσω.
"Τι τρελές ιδέες που έχουν και αυτοί οι δύο ώρες ώρες." Είπε ο Jungkook καθώς έβγαλε το παλτό του και μετά τα παπούτσια του ενω ο Jimin έκανε το ίδιο.
"Άστους. Αφού θέλουν να το δοκιμάσουν. Το πολύ πολύ να το μάθουν τα κορίτσια και να φανε ένα κατσαδιασμα όλο δικό τους. "Ο Jimin γέλασε καθώς το φαντάστηκε αυτό που μόλις είπε και προχώρησε στο καναπέ όπου και κάθισε άνετα.
"Η γυναίκα σου δεν είναι σπίτι? "Ρώτησε ο Jimin καθώς ξαφνικά θυμήθηκα ότι η Σοφία πλέον μένει μαζί του και αμέσως μαζεύτηκε από την αραχτει στάση που είχε πάρει.
"Θα πρέπει να είναι ακόμα με τα κορίτσια. Έχανε κανονίσει να μαζευτούν στο σπίτι της Δήμητρας από ότι ξέρω. "Του απάντησε ο Jungkook καθώς κάθισε απέναντι στο καναπέ και με το που μόλις χαλάρωσε το σώμα του στο κάθισμα η εξώπορτα ξαφνικά ανοίξε και η Σοφία εισήλθε μαζί με την Λίζα ενώ ταυτόχρονα το κινητό του άρχισε να χτυπάει.
Ο Jungkook άρπαξε το κινητό του από το τραπέζι και πήγε και έδωσε ένα γρήγορο φιλι στα χείλη της Σοφίας για καλός όρισμα, πριν απάντηση στο κινητό και απομακρυνθεί προς τα δωμάτια.
"Ήρθατε." Το πρόσωπό της Σοφίας πάγωσε μόλις είδε το πρόσωπο του Jimin, στον οποίο ούτε είχε μιλήσει μετά το συμβάν.
"Αχ Jimin τι καλά που σε πέτυχα εδώ. Μπορείς να με πετάξεις μέχρι σε ένα μέρος που θέλω να πάω. Μην περνώ ταξί." Η Λίζα του είπε με ένα χαμόγελο καθώς τον πλησίασε με ελπίδα στα μάτια να πει ναι και να μην έχει τίποτα άλλο να κάνει.
"Αααα~."
"Θα σε πάω εγώ. "Ο Jungkook διέκοψε τα λόγια του καθώς βγήκε από το διάδρομο με το κινητό στο χέρι, έχοντας τελειώσει την κλήση του.
"Συγνώμη αγάπη μου αλλά θα πρέπει να πεταχτώ μέχρι την εταιρεία μια στιγμουλα." Ο Jungkook γύρισε και αντίκρισε την Σοφία με ένα λυπητερο βλέμμα καθώς ήθελε να μείνει μαζί της όπως είχαν κανονίσει, καθώς εκείνος ήταν αύριο να επέστρεφε στην δουλειά του.
"Α! Ωραία, θα με πάει ο μικρός τότε. "Η Λίζα χτύπησε παλαμάκια κάνοντας τον Jungkook να την αγριοκοιταξει που τον αποκάλεσε ξανά με αυτό το υποκοριστικό που τόσες εκατοντάδες φορά της είχε πει ότι τον ενοχλεί μα εκείνη το χαβά της.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mr Player //BTS Greek FF
Fiksi Penggemar-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...