Κεφάλαιο 81

110 15 29
                                    

Η Λίζα άνοιξε τα μάτια της σιγανά, το της πεδίο θολό για λίγο καθώς πήρε μερικά λεπτά να έρθει σε επαφή με το περιβάλλον. Εκείνη κοίταξε τριγύρω μόνο και μόνο να διαπιστώσει ότι ήταν στο γραφείο του Jungkook και πιο συγκεκριμένα ξαπλωμένη στον καναπέ του, μια ζακέτα καλύπτοντας το πάνω μέρος του σώματος της για να την κρατάει ζέστη.

Εκείνη σηκώθηκε σε μια καθιστή θέση, και κοίταξε τριγύρω διαπιστωνοντας ότι ήταν μόνη της στο δωμάτιο και μετά απλά αναρτήθηκε τι έκανε εκείνη εκει. Η μνήμη της δεν άργησε να ξυπνήσει και να φέρει την σοκαρίστηκει στιγμή μπροστά στα μάτια της. Τον Λουκα να εισέρχεται το γραφείο αυτό. Τόσο κοντά της, δύο βήματα απόσταση. Ο εφιάλτης της την κοίταξε στα μάτια πριν όλα έρθουν σε ένα σταματημό στην μνήμη της.

Τι σκατα? Λιποθύμησα?

Αναρωτήθηκε πριν αφήσει το κεφάλι της να αγγίξει πίσω στο καναπέ, πλέον δίχως αισθήματα. Το πρόσωπο του Λούκα όμως δεν είχε αφήσει το μυαλό της αλλά για κάποιο λόγο δεν αισθανόταν τίποτα. Ήταν σαν η ασφάλεια τον αισθημάτων της να είχε πέσει εκείνη την στιγμή. Σαν να ήταν νεκρή μέσα της. Το μυαλό της άδειο από κάθε σκέψη το τι να κάνει. Που να τρέξει? Που να βρει τα λεφτά? Πως να τον ξεφορτωθεί?

Το μόνο που ήθελε ήταν απλά να τον βγάλει για πάντα από την ζωή της, την μνήμη της. Αχ και να μπορούσε να ήτανε πιο γενεά και να μην έτρεμε να τον αντιμετώπιση. Μόνο αν η καρδιά της δεν έτρεμε απο φόβο στην παρουσία του. Μα εκείνη ξέρει ότι είναι πολύ πιο αδύναμη από ότι θέλει να φανερώνει, ειδικά όταν επρόκειτο για αυτόν.

Τα μάτια της έπεσαν στο ρολόι απέναντι στο τοίχο και μόλις είδε την ώρα να την ενημερώνει ότι είναι τέσσερις το απόγευμα, εκείνη πετάχτηκε όρθια και έτρεξε έξω από το γραφείο για να γυρίσει πίσω στην δουλειά της. Έπρεπε να τελειώσει τουλάχιστον εκατό γράμματα σήμερα και είχε και σκοπό να περάσει να δει την Σοφία μετά την δουλειά και να πάει σπίτι στον Jimin. Τα σχέδιά της φανερά δεν πήγαιναν όπως τα είχε σκεφτεί.

Η γραμματέας του Jungkook κάλεσε το όνομά της καθώς εκείνη πέρασε τρέχοντας μπροστά από το γραφείο της, ρωτώντας την αν είναι καλά και η Λίζα της απάντησε οτι ήταν εντάξει, αν και ήξερε ότι μάλλον θα τα, ακούσει από τον Jungkook για τον μπελά που είχε προκαλέσει. Σίγουρα το να έχεις κάποιον να λιποθυμάει μέσα στο γραφείο σου ενω ένας σημαντικός για εκείνον αντιπρόσωπος είχε έρθει, δεν ήταν και η καλύτερη πρώτη εντύπωση να κάνει σε κάποιον.

Mr  Player //BTS Greek FFOù les histoires vivent. Découvrez maintenant