Κεφάλαιο 47

117 17 54
                                    

Ο Taehyung  έφτιαξε το μαξιλάρι πίσω από την πλάτη του Jimin καθώς μόλις τον είχαν φέρει σπίτι και αυτός με την Σοφία τον βοήθησαν να κάτσει στο κρεβάτι.

"Συγνώμη που δεν μπορώ να κάτσω παραπάνω, σου υπόσχομαι θα σε επισκεφτώ αύριο μόλις μπορέσω." Ο Taehyung του είπε μιας και του είχε εξήγηση είδη κατά την διαδρομή ότι είχε κάπου να παρευρεθεί αμέσως μετά, διότι είχαν σύσκεψη καθηγητών.

"Μην ανησυχείς, καλά θα είμαι. Έχω και την Σοφία εδώ άμα χρειαστώ κάτι. "Ο Jimin τον  καθησυχάσε με ένα χαμόγελο και ο Taehyung του χτύπησε απαλά τον ώμο πριν βγει από το δωμάτιο, αφήνοντας τον μόνο.

"Σοφία φεύγω εγώ. Άμα χρειαστείς κάτι μην διστάσεις να μου τηλεφωνήσεις. "Ο Taehyung είπε στην Σοφία την οποία βρήκε στο σαλόνι, να σουλουπωνη κάπως τον χορό, και εκείνη του κούνησε καταφατικά το κεφάλι σαν να μην έτρεχε τίποτα, συνεχίζοντας της δουλειές τις.

Εκείνη δεν άργησε να ακούσει την εξώπορτα να ανοίγει και να κλείνει καθώς ο Taehyung έφυγε και εκείνη την στιγμή εκείνη πάγωσε, αισθανοντας σε κίνδυνο μέσα σε αυτό το χώρο.

Εκείνη ήταν μόνη μαζί του και θα είναι έτσι για κάμποσο καιρό μέχρι να γίνει κάπως καλύτερα και η ιδέα αυτού είχε αρχίσει να την αγχόνη.

Στην αρχή δεν το είχε σκεφτεί πολύ, σκέφτηκε μόνο ότι έπρεπε να φερθεί ανθρώπινα και να τον βοηθήσει, μα τώρα θέλει να το βάλει στα πόδια για κάποιο λόγο και εκείνος ούτε που έκανε τίποτα.

Η Σοφία κούνησε το κεφάλι της, πετώντας στην άκρη κάθε σκέψη που είχε και άρχισε να καθαρίσει και μετά να μαγειρεύει, αποφεύγοντας να πάει στο δωμάτιο του Jimin, σαν να μην ήταν εκεί, σαν να ήταν μόνη της στο σπίτι.

Έλα που όμως εκείνη βρισκόταν εκεί για να τον βοηθήσει και όταν μετά από καμιά ώρα, η φωνή του Jimin ακούστηκε να την καλεί, εκείνη δεν είχε άλλη επιλογή πάρα να πάει να δει τι θέλει.

"Τι είναι?" Τον ρώτησε καθώς άνοιξε την πόρτα και στάθηκε στο κατώφλι.

"Βοήθησε με να σηκωθώ να πάω μέχρι την τουαλέτα. Προσπάθησα να το κάνω μόνος μου αλλά.. Πονάω." Της ομολόγησε ο Jimin, η έκφραση προσώπου του δηλώνοντας μια χρεια πόνου και λύπης.

Η Σοφία τον κοίταξε για μια στιγμή και τον λυπηθηκε κάπως για την κατάντια του, καθώς πλέον είχε μάθει και για τα δύο σπασμένα πλευρά, πράγμα που είχε σοκαριστεί όταν το άκουσε.

Ποτέ της δεν είχε φανταστεί ότι ο Jungkook μπορεί να γίνει τόσο βίαιος, ο Jungkook που εκείνη ήξερε ούτε εκενευριζοταν ποτές φαντάσου να χτυπήσει κάποιον και να του σπάσει και δυο πλευρά από πάνω.

Mr  Player //BTS Greek FFOù les histoires vivent. Découvrez maintenant