Η Λίζα μπήκε στο γραφείο του Yoongi λαχανιασμενη και πήρε την θέση της στην καρέκλα απέναντι από το γραφείο του, καθώς συμμαζεύε λίγο την αναπνοή της.
"Είχαμε πει να συναντηθούμε περίπου πέντε ώρες πριν. Το ότι σε περίμενα στο καφέ απέναντι από το κτίριο για μια μισή ώρα ας μην το βάλω στην λίστα παραπόνων μου. Μα τι να πω, κάλιο αργά παρά ποτέ." Σχολίασε εκείνος ψυχρά καθώς δεν τράβηξε τα μάτια του από τα χαρτιά τα οποία κοιτούσε.
" Ο Jungkook έπαθε κρίση άσθματος και το τρέχαμε στα νοσοκομεία. Για αυτό δεν μπόρεσα να έρθω. "Του είπε εκείνη, πλέον τα λόγια του έχοντας κερδίσει την προσοχή του.
"Άσθμα?! Ο Jungkook έχει άσθμα?! Από ποτέ?" Ρώτησε εκείνος φανερά ξαφνιασμενος.
"Και εγώ δεν ήξερα, μην με ρωτάς. Υποτίθεται τον ξέρεις περισσότερο καιρό από εμένα. "Του απάντησε η Λίζα αφήνοντας τον σιωπηλό.
"Τέλος πάντων, τώρα δόξα το θεό είναι καλά, σπίτι τον έχω, τον πήγα στον Jimin και στην Σοφία να μείνει μέχρι να πάω να τον πάρω. "Εξήγησε η Λίζα περαιτέρω καθώς μετά που τον πήγαν στο νοσοκομείο, προερετικα γιατί το φάρμακο τον είχε ηρεμήσει κάπως πριν έρθει το ασθενοφόρο, εκείνη είχε καλέσει την Σοφία, εξηγώντας της το τι συνέβη και προς έκπληξη της ούτε εκείνη ήξερε για το άσθμα και ο Jimin είπε ότι είχε προβλήματα όταν ήταν μικρός μα ποτέ του δεν τα είχε φανερώσει όσο μεγάλωνε, οπότε είχαν υποθέσει ότι του είχε περάσει.
Περιττό να πω ότι όταν ο Jimin και η Σοφία έφτασαν στο νοσοκομείο, μερικά λόγια του, καρφωθηκαν στο κεφάλι της κάνοντας να αισθάνεσαι τύψεις.
"Μπορεί να τον ξανα έπιασε γιατί κάτι τον αγχωσε πολύ αυτές τις μέρες. Η μπορεί να ήταν κάτω από ψυχολογική πίεση. Έγινε τίποτα Λίζα?" Την είχε ρωτήσει και παρόλο που μπορεί να μην το εννοούσε σαν κατηγορία, στην ψυχή της έτσι έπεσε, διότι εκείνη υποτίθεται να είναι υπεύθυνη για εκείνον και όχι να του δυσκολεύει την ζωή.
Μετά από αυτό είχε αποφασίσει ότι έπρεπε να συναντήσει τον Yoongi όπως δηποτε. Πλέον ήθελε να ξέρει περισσότερα για να μην κάνει λάθη που καταλήγουν στο Jungkook σε νοσοκομεία λόγω αυτής.
"Δεν ξέρω τι να πω. Μου φαίνεται περίεργο, πως τόσο καιρό δεν ήξερα τίποτα. Αλλα χαίρομαι που είναι καλά έστω. Πρέπει να τον έχουμε από κοντά." Ξεφωνησε εκείνος, δίχως να φιλτράρει της σκέψης του.
"Yoongi χρειάζομαι την βοήθεια σου." Του είπε εκείνη ευθέως και μετά κοίταξε τριγύρω να σιγουρευτεί ότι κάνεις δεν τους ακούει.
VOUS LISEZ
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfiction-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...