Η Σοφία άνοιξε την πόρτα του διαμερίσματος της και εισήλθε μόνο και μόνο για να πάρει μία τρομάρα από την ξαφνική όψη που ήρθε στο οπτικό της πεδίο.
Ο άντρας της, jungkook στεκόταν στην άκρη του μικρού διαδρόμου που κατέληγε στο σαλόνι και τα υπόλοιπα δωμάτια του διαμερίσματος, έχοντας τα χέρια του σταυρομενα πάνω από το στήθος του και ένα ανέκφραστο βλέμμα στο πρόσωπο του.
"Που ήσουν?" Την ρώτησε, ο τόνος της φωνής του σοβαρός καθώς η ώρα ήταν περασμένες δώδεκα και εκείνη δεν είχε απαντήσει σε καμιά από της κλήσης του, έχοντας τον κάνει να ανησυχεί μα και να θυμώσει.
"Ήμουν στην Λίζα και ξεχαστηκαμε κάπως." Η Σοφία του είπε, μην αντικριζοντας το βλέμμα του καθώς του έλεγε ψέματα.
Στην διαδρομή της μέχρι το σπίτι, το μυαλό της δεν έλαβε να σκέφτεται και να σκέφτεται, το ποσό λάθος όλο αυτό ήταν, το ποσό ήθελε να σταματήσει, το ποσό δεν ήθελε να του λέει ψέματα μα και το ποσό δεν ήθελε να τον πληγώσει.
Ήξερε ότι πλέον η μόνη λύση ήταν ο χωρισμός μα πως θα του έλεγε κάτι τέτοιο? Δεν υπήρχε τρόπος που να τον χωρίσει και να μην τον πληγώσει. Μα και το να ζεις έτσι ήταν θάνατος για εκείνη. Ασφυκτιουσε. Πνιγοταν στης τύψεις και κάποτε έπρεπε να βρει την δύναμη να βάλει ένα τέλος.
"Ναι ρε μωρό μου αλλά ενα μήνυμα να με ειδοποιήσεις ότι είσαι καλά δεν μπορούσες να μου στείλεις!" Εκείνος άθελα του ύψωσε λίγο την φωνή του, κάνοντας την Σοφία να χαμηλοση το κεφάλι της, ψιθυριζοντας του ενα συγνώμη.
Ο Jungkook ανακάτεψε λίγο τα μαλλιά του καθώς μετανοιώσε αμέσως αυτή του την συμπεριφορά και τεντωσε τα χέρια του φέρνοντας την στην αγκαλιά του.
"Συγνώμη παραφερθικα." Της είπε κρατώντας την απαλά έναντι του στήθους του μα η Σοφία απλά τον έσπρωξε ελαφρά, μην θέλοντας να τον αφήσει να την επηρεάσει.
Εκείνος δεν άξιζε κάτι τέτοιο και εκείνη έπρεπε να του πει την αλήθεια. Του το χρωστούσε, τουλάχιστον να το μάθει από εκείνη και κανέναν άλλον.
"Jungkook. Θέλω να χωρίσουμε." Εκείνη τον κοίταξε στα μάτια, παρατηρώντας το πρόσωπο του που κόκκαλοσε στα λόγια της.
"Έλα αγάπη μου, τη λες τώρα. Ζήτησα συγνώμη. Δεν θα ξανά συμβεί. Το ξέρεις ότι δεν -" Εκείνος προσπάθησε να εξηγήσει μα τα λόγια αυτά ήταν περιττά διότι δεν ήταν ο λόγος που εκείνη τον χώριζε, οπότε τον διέκοψε και του είπε τον λόγο, μια και έξω.
DU LIEST GERADE
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfiction-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...