Είχαν περάσει έξι ολόκληρες μέρες μετα το συμβάν που έφερε της ζωές τους άνω κάτω. Έξι μέρες που ο Jungkook δεν είχε πατήσει στο γραφείο, έξι μέρες που η Σοφία δεν είχε βγει από το σπίτι της η άνοιξη τηλέφωνο, έξι μέρες που η Άρτεμις και η Δήμητρα πήγαιναν κάθε μέρα και χτυπούσαν στην πόρτα της μπας και αυτή την φορά άλλαζε γνώμη.
Είχαν περάσει έξι μέρες, που ο Jimin είχε κλειστή στο διαμέρισμα του στο Tokyo, μην έχοντας κάνει ούτε μία κλείσει στην Λίζα η οποία είχε προσπαθήσει να τον καλέσει δύο φορές μα εκείνος αγνόησε το κινητό του. Έξι μέρες που η Λίζα είχε γίνει πιο παρανοϊκή με το άγγιγμα και την σωματική επαφή από ότι ήταν πριν.
Ο βίαιος χαρακτήρες του Jungkook και η τελευταία συνάντηση τους στο γραφείο την είχε τραυματιση, κάνοντας όλοι την πρόοδο που είχε κάνει τόσο καιρό να κατέβει στο μηδέν. Ακόμα και μία απλή χειραψία την έκανε να αισθάνεται άβολα, ενα απλό άγγιγμα στον ώμο κάνοντας την να ανακατευτεί τόσο που θα έτρεχε προς της τουαλέτες για να ξεράσει. Η κατάσταση της δεν ήταν ποτέ τόσο άσχημα και πανικός την είχε καταλάβει, μα δεν είχε σε ποιον να μιλήσει, όλοι έχοντας στο κέντρο της ανησυχίας τους την Σοφία, τον Jungkook η τον Jimin.
Φυσικά και εκείνη σκεφτόταν και ανησυχούσε για εκείνους όπως όλοι οι άλλοι και για αυτό το λόγο αυτή τη φορά ήταν στην είσοδο της πολυκατοικίας της Σοφίας, σύντομα έχοντας σε πιο κοντινή απόσταση στην Δήμητρα και την Άρτεμις που την περίμεναν.
"Συγνώμη που άργησα. Κίνηση ." Τους είπε καθώς της χαιρέτισε με ένα χαμόγελο, αφήνοντας στην άκρη το γεγονός ότι άφησε τρία λεωφορεία να περάσουν επειδή ήταν πολύ γεμάτα και δεν ήθελε να αγγίξει κανέναν κατά λάθος.
"Δεν πειράζει Λίζα μου. Και εμείς μόλις ήρθαμε. " Η Δήμητρα της έδωσε μία γρήγορη αγκαλιά πριν τα κορίτσια κατευθυνθούν προς τα μέσα με προορισμό το ασανσέρ.
"Λέτε να ανοίξει σήμερα?" Αναρωτήθηκε φωναχτά η Άρτεμις, κερδίζοντας δύο βλέμματα λύπης από της δυο φίλες της πριν η Λίζα μιλήσει και φέρει ένα χαμόγελο στα ανήσυχα πρόσωπα τους. "Αν δεν ανοίξει, θα καλέσω κλειδαρα να μπούμε.Θα βάλουμε κάνα εκατοσταρικο παραπάνω και έγινε. Αποκλείεται να δουλεύει μόνο στην Ελλάδα το λαδομα."
"Βρε μια χαρά λαδωνονται και εδώ αλλά ας ελπίσουμε να μην φτάσουμε σε τέτοιους τρόπους" Τα λόγια της Άρτεμις ακούστηκαν μόλις η πόρτα του ασανσέρ άνοιξε, έχοντας τες φέρει στο όροφο που ήθελαν να βρίσκονται.
ESTÁS LEYENDO
Mr Player //BTS Greek FF
Fanfic-"Δεν ταιριάζετε.. "Είπε καθώς έκανε ένα βήμα πιο κοντά της "και νομίζω μπορώ να σε ικανοποίησο πολύ καλύτερα." ------------------------------------------------- -"Δεν νομίζεις ότι το παρατραβας το αστείο?" Τον ρωτάει εκείνη, δίνοντας του ενα αγριεμ...